neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]luie pubers hier allemaal...
Als je toch op invoeren moet klikken kun je net zo goed meteen even een PI meepakken...
ik klik niet, ik doe alt+squote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]luie pubers hier allemaal...
Als je toch op invoeren moet klikken kun je net zo goed meteen even een PI meepakken...
Ik ook, maar ik heb QuickPI.quote:
FFquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vind ik ookin IE fokken is ook kut,moet je eerst met je muis naar beneden zodat je kunt typen na een quote. FF staat meteen goed
das veel fijnerquote:
ik niet, wil ik ook nietquote:
Inderdaad, en met die QuickQuote staat het er ook meteen inquote:
QuickQuote is wél fijn.quote:
dat nog wel, maar verder klik ik eigenlijk niksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, maar je klikt toch ook op quotes...
Inderdaad, op school hebben ze op de windows computers ook IEquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vind ik ookin IE fokken is ook kut,moet je eerst met je muis naar beneden zodat je kunt typen na een quote. FF staat meteen goed
hebben wij dus ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, op school hebben ze op de windows computers ook IE
Bij ons ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, op school hebben ze op de windows computers ook IE
das fijn, maar ik gebruik het nietquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bij ons ook
Gelukkig zit ik op school nooit op de pc, want na 10 minuten heb ik daar een knetterende pijn in mn harses, met die stroboscopische beeldschermen![]()
Hier hebben we allemaal flatscreens en dezelfde toetsenborden als thuis hebquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bij ons ook
Gelukkig zit ik op school nooit op de pc, want na 10 minuten heb ik daar een knetterende pijn in mn harses, met die stroboscopische beeldschermen![]()
hahaha, heel weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik doe alles met de muis eigenlijkBehalve F5
flatscreens hebben we dan wél weer op schoolquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal flatscreens en dezelfde toetsenborden als thuis heb![]()
Portable Firefox op mijn USBstickie. Kan ik ook nog alle spellen spelen die je niet mag doen in IEquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Portable Firefox op mijn USBstickie. Kan ik ook nog alle spellen spelen die je niet mag doen in IE
Hier zijn ze ook flink aan het vernieuwen, en de ICT afdeling is uiteraard als eerste aan de beurtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
flatscreens hebben we dan wél weer op schoolWe hebben allemaal nieuwe pc's sinds september, nec's
ALT + Squote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
luie pubers hier allemaal...
ALT+S en ALT+M gebruik ik heul veul.quote:
komt er ook nog 1 aankakkenquote:
Hier op school mag ik alles doen wat ik wil op internet enzo, er zitten zelfs speakers in de monitoren en computersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Portable Firefox op mijn USBstickie. Kan ik ook nog alle spellen spelen die je niet mag doen in IE
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
Op school verwissel ik altijd toetsen op die toetsenborden![]()
Moet je ff googlen, is super fijn. Je kunt zelfs extensie mee installen op je USB stick zoals whoops.xpiquote:
Ik nooit, wat doet datquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ALT+S en ALT+M gebruik ik heul veul.
ach, ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Moet je ff googlen, is super fijn. Je kunt zelfs extensie mee installen op je USB stick zoals whoops.xpi
Wij hebben geen speakers, we moeten koptelefoons.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier op school mag ik alles doen wat ik wil op internet enzo, er zitten zelfs speakers in de monitoren en computers
Probeer maar eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik nooit, wat doet dat
Ik doe wel vaak CTRL+ALT+Page Down![]()
Hmm, jammer dat ik mn usb stick kwijt benquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Moet je ff googlen, is super fijn. Je kunt zelfs extensie mee installen op je USB stick zoals whoops.xpi
Netwerkkabels eruittrekken, muizen in cd rom spelers klemmen, appels in de diskette stations, schakelaartje op de voeding verzetten van 130 naar 230quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
Op school verwissel ik altijd toetsen op die toetsenborden![]()
Ik reageer eerst, dan lees ikquote:
is te merkenquote:
Jij ook alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat ik mn usb stick kwijt ben![]()
Dan blaas je de PC op als je de voeding omzetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Netwerkkabels eruittrekken, muizen in cd rom spelers klemmen, appels in de diskette stations, schakelaartje op de voeding verzetten van 130 naar 230Middelbare school
Is sneltoets van winamp, voor t volgende nummer, maar dan moet je wel je global hotkeys aan hebben staanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Probeer maar eens. Dat wat jij zegt doet hier niks.
alt s = invoerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik nooit, wat doet dat
Ik doe wel vaak CTRL+ALT+Page Down![]()
Appel in de diskette stations?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Netwerkkabels eruittrekken, muizen in cd rom spelers klemmen, appels in de diskette stations, schakelaartje op de voeding verzetten van 130 naar 230Middelbare school
ALT+S en ALT+M is alleen voor FOK!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Is sneltoets van winamp, voor t volgende nummer, maar dan moet je wel je global hotkeys aan hebben staan![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan blaas je de PC op als je de voeding omzet. Ik haal altijd een bepaald stekkertje eruit waardoor het geluid niet meer stil is maar je alles hoort
.
Neit zo gemeen doen hoorquote:
hebben wij ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wij hebben geen speakers, we moeten koptelefoons.
Geef mij maar weer de schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |