Ik kom gewoon op de hoofdsitequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
http://files1.majorgeeks.com/files/960fe54b16d890a75e845fcd23afc32d/systeminfo/everesthome220.exe
Download die even en kijk dan bij Motherboard en ook even bij Harddisk
ff een nieuwe voor je zoekenquote:
Ik was het eerst hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:42 schreef Messenga het volgende:
Laat
Worst, boontjes en aardappelsquote:
Goed programma is datquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
http://download.softpedia(...)O/everesthome220.zip
"Jammie"quote:
Mwah, ik had voorheen het logo van defqon van 2005... deze is van 2006quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niet veel veranderd. Ik heb de mijne al 3 jaar
.
als lunchquote:
Amateur. Een illegale windows versie met serienummerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed programma is dat![]()
Handig als je je illegale Windows XP serienummer kwijt bent
Best mooi logotjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, ik had voorheen het logo van defqon van 2005... deze is van 2006![]()
warm etenquote:
Ik was tostienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Pff, had opgelet, was al verteld namelijk![]()
wat boeit hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Amateur. Een illegale windows versie met serienummer.
volgens mij gaan we nog een x hetzelfde gesprek krijgen als in het vorige topicquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Pff, had opgelet, was al verteld namelijk![]()
Dan ben ik wegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
volgens mij gaan we nog een x hetzelfde gesprek krijgen als in het vorige topic
tostiën is het dan altijd nogquote:
quote:
Eet jij 's middags warm?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
volgens mij gaan we nog een x hetzelfde gesprek krijgen als in het vorige topic
Ik heb slipstreamed. Met voorgeïnstalleerde themes en apps (Photoshop, winrar etc)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wat boeit hetZolang het werkt vind ik het wel goed
jaa, als je had opgelet had je dat gewetenquote:
Kut, maakte ik me daar een typo. Cool dat jij het wel goed voor me kon maken.quote:
Leer PI'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa, als je had opgelet had je dat geweten
jostiënquote:
waarom zou ik?quote:
Omdat PI's tof zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kut, maakte ik me daar een typo. Cool dat jij het wel goed voor me kon maken.
interesseert me geen fuckquote:
Das inderdaad wel handig ja als je vaak formateert zoals jijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb slipstreamed. Met voorgeïnstalleerde themes en apps (Photoshop, winrar etc)
Je weet.quote:
Jij gebruikt ze ook nietquote:
kost alleen maar tijdquote:
af en toe gebruikt ie zequote:
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das inderdaad wel handig ja als je vaak formateert zoals jijMaar ik doe het pas als mijn pc naar de klote is of langzaam werkt, das niet vaker dan 1x per jaar
![]()
Ik gebruik ze ook nauwelijks, moet ik er weer helemaal met muis naar toe bewegen enzoquote:
Hendig, hoe kom je aan zoiets?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb slipstreamed. Met voorgeïnstalleerde themes en apps (Photoshop, winrar etc)
Vaker dan Marly.quote:
Moet je even op een bepaalde torrentsite op retestrak zoeken. Meer zeg ik niet, want da's illegaal.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nauwelijks, moet ik er weer helemaal met muis naar toe bewegen enzo
das niet zo moeilijkquote:
Het gebeurt zo af en toe gewoon, zolang het maar niet al te vaak is vind ik het wel bestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.
Er moet een sneltoets voor PI's komenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
luie pubers hier allemaal...
Als je toch op invoeren moet klikken kun je net zo goed meteen even een PI meepakken...
vind ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nauwelijks, moet ik er weer helemaal met muis naar toe bewegen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |