Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das inderdaad wel handig ja als je vaak formateert zoals jijMaar ik doe het pas als mijn pc naar de klote is of langzaam werkt, das niet vaker dan 1x per jaar
![]()
Ik gebruik ze ook nauwelijks, moet ik er weer helemaal met muis naar toe bewegen enzoquote:
Hendig, hoe kom je aan zoiets?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb slipstreamed. Met voorgeïnstalleerde themes en apps (Photoshop, winrar etc)
Vaker dan Marly.quote:
Moet je even op een bepaalde torrentsite op retestrak zoeken. Meer zeg ik niet, want da's illegaal.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nauwelijks, moet ik er weer helemaal met muis naar toe bewegen enzo
das niet zo moeilijkquote:
Het gebeurt zo af en toe gewoon, zolang het maar niet al te vaak is vind ik het wel bestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.
Er moet een sneltoets voor PI's komenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
luie pubers hier allemaal...
Als je toch op invoeren moet klikken kun je net zo goed meteen even een PI meepakken...
vind ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nauwelijks, moet ik er weer helemaal met muis naar toe bewegen enzo
neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]luie pubers hier allemaal...
Als je toch op invoeren moet klikken kun je net zo goed meteen even een PI meepakken...
ik klik niet, ik doe alt+squote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]luie pubers hier allemaal...
Ik ook, maar ik heb QuickPI.quote:
FFquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vind ik ookin IE fokken is ook kut,moet je eerst met je muis naar beneden zodat je kunt typen na een quote. FF staat meteen goed
das veel fijnerquote:
ik niet, wil ik ook nietquote:
Inderdaad, en met die QuickQuote staat het er ook meteen inquote:
QuickQuote is wél fijn.quote:
dat nog wel, maar verder klik ik eigenlijk niksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, maar je klikt toch ook op quotes...
Inderdaad, op school hebben ze op de windows computers ook IEquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vind ik ookin IE fokken is ook kut,moet je eerst met je muis naar beneden zodat je kunt typen na een quote. FF staat meteen goed
hebben wij dus ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, op school hebben ze op de windows computers ook IE
Bij ons ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, op school hebben ze op de windows computers ook IE
das fijn, maar ik gebruik het nietquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bij ons ook
Gelukkig zit ik op school nooit op de pc, want na 10 minuten heb ik daar een knetterende pijn in mn harses, met die stroboscopische beeldschermen![]()
Hier hebben we allemaal flatscreens en dezelfde toetsenborden als thuis hebquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bij ons ook
Gelukkig zit ik op school nooit op de pc, want na 10 minuten heb ik daar een knetterende pijn in mn harses, met die stroboscopische beeldschermen![]()
hahaha, heel weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik doe alles met de muis eigenlijkBehalve F5
flatscreens hebben we dan wél weer op schoolquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal flatscreens en dezelfde toetsenborden als thuis heb![]()
Portable Firefox op mijn USBstickie. Kan ik ook nog alle spellen spelen die je niet mag doen in IEquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Portable Firefox op mijn USBstickie. Kan ik ook nog alle spellen spelen die je niet mag doen in IE
Hier zijn ze ook flink aan het vernieuwen, en de ICT afdeling is uiteraard als eerste aan de beurtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
flatscreens hebben we dan wél weer op schoolWe hebben allemaal nieuwe pc's sinds september, nec's
ALT + Squote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
luie pubers hier allemaal...
ALT+S en ALT+M gebruik ik heul veul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |