quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vriending van Messenga. Die mailde deze tekst naar Rene en die vond dat heel PUB het mocht weten
ik zie doodheid, de laatste post ( van jou, voor mij dusquote:
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:10 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik zie doodheid, de laatste post ( van jou, voor mij dus) was 14.51, das dus een tijdsverchil van 17 minuten, dus doodheid
Haha, daar heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
zie je wel, hij zegt het ook, en hij is er ook nog maar net
hoi Timmiejj
Meerdere PC's zijn okay.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:16 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk ja![]()
Maar ben zo al weer weg, m'n broertje moet eraan![]()
![]()
waarom is dat toch!?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:16 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk ja![]()
Maar ben zo al weer weg, m'n broertje moet eraan![]()
![]()
wij hebben er nu 2, + 1laptop.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd, wij hebben er 6, en we zijn met zn 4en
zo relaxed
Dan zeg ik dat ie op moet tyfen, gaat ie zeuren (soms janken ook nog) bij pappie en mammie en komen ze naar de grote oudere broer. Vertellen ze mij dat ik de oudste en wijze moet zijn. Dat het zielig is wat ik hem aandoe en dat ik de hele sfeer in huis verpest.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
waarom is dat toch!?!
dat als je broertje het zegt dat je weg moet dat je dan ook gaat, je bent toch puber
dan zeg ik meestal zo iets als : ik ben niet wijs, en de sfeer boeit me nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:18 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ie op moet tyfen, gaat ie zeuren (soms janken ook nog) bij pappie en mammie en komen ze naar de grote oudere broer. Vertellen ze mij dat ik de oudste en wijze moet zijn. Dat het zielig is wat ik hem aandoe en dat ik de hele sfeer in huis verpest.![]()
Wordt je moe van, believe me![]()
Jup dat heb ik ook wel eens gedaan. Ouders helemaal flippen toen enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan zeg ik meestal zo iets als : ik ben niet wijs, en de sfeer boeit me niet
en als dat niet helpt dan zegg ik dat ik iets voor school maak
nouja, dat deed ik vroeger want ik heb een eigen pc
Feliquote:
Genoeg blijven SC'en en dan gaat het hardquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:22 schreef Timmiejj het volgende:
Kom ik bij lange niet in de buurt
Hier, jij neemt bier mee?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Feliwaar kunnen we bier drinken?
Als ik de 50.000 heb is het pas feestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Feliwaar kunnen we bier drinken?
idd, best welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Genoeg blijven SC'en en dan gaat het hard
Weet ik, maar ik wil ook nog gedeeltelijk een leven lijdenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Genoeg blijven SC'en en dan gaat het hard
Okquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik de 50.000 heb is het pas feest!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
OkIk heb nog wat lekkers op mijn kamer staan, die 3 linkse flessen zijn nog vol, die beugel en dat 5 liter vat ook
![]()
[afbeelding]
Snel achter elkaar posten, dan heb je ook nog tijd voor een levenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:25 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil ook nog gedeeltelijk een leven lijden![]()
Je moet wel eerst 2 glazen er uit tappen en dan pas die dop aan de bovenkant open doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
![]()
Met onze uitwisseling in Duitsland gingen die duitsers ook van die vaatjes kopen, alleen werkte dat niet echt. Kutmerk met alleen maar schuim, en smaakte voor geen meter![]()
ben je al latino?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, nog steeds hetzelfde deel?
FF heerlijk anderhalf uurtje in de zon gelegen, nu is t tijd voor nog 200 posts![]()
Tja, we gaan wat langzamer nuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, nog steeds hetzelfde deel?
FF heerlijk anderhalf uurtje in de zon gelegen, nu is t tijd voor nog 200 posts![]()
Nee, want ik ga heeeeel snel postenquote:
Vaarwelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee, want ik ga heeeeel snel posten![]()
![]()
Nee ik ga ff naar een maat toe die net terug is gekomen van vakantie.
![]()
Pics ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, nog niet helemaal... ben wel goed op weg![]()
Oke, adieu....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee, want ik ga heeeeel snel posten![]()
![]()
Nee ik ga ff naar een maat toe die net terug is gekomen van vakantie.
![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ik zal wel weer ff wat vaart in t topic zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |