quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In geval van Anita Witzier blijf ik gewoon hetero hoor Do2
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ze rond je hoofd blijven zoemen wordt het tijd voor een douchebeurt Erik...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
Ik heb horren....
en ik was ook al een deel 45 aan het openen
Die elektrische vliegenmeppers zijn ook leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ze hier neermeppen, en daar houden insecten ook niet van.
Je kan ze ook tegen mekaar dicht zetten. Met dichte deuren hebben insecten ook veel moeite...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan hier de deuren tegen mekaar openzetten. Daar houden insecten niet van.
Ik vind Anita Witzier altijd wel een leuk iemand.quote:
Het vlekt zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ze hier neermeppen, en daar houden insecten ook niet van.
Dan krijg je op den duur zo'n muffe lucht in huis.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je kan ze ook tegen mekaar dicht zetten. Met dichte deuren hebben insecten ook veel moeite...
Ja, dat is wel een nadeel.quote:
Tussenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer ben je geweest?
enquote:
quote:
Aha. Kort marktbezoekje, dat wel.quote:
Je hoeft vandaag niet te werken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali is weer eens een keertje schoon
Ga zo een terrasje pakken denk ik
Nou, drie keer heen en weer. Over de markt. Een keer heen, een keer terug, toen nog een keer tot halverwege en toen terug.quote:
Jeetje, kan je niet alles in één keer verschepen?quote:
Oh, nu we het toch over planten hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Het was leuk op de markt.
12 Vlijtige liezen
3 hanggeraniums
2 ananassen
2 zalmmoten
1 kilo malta's
Zie edit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, kan je niet alles in één keer verschepen?
Vlijtig liesje (impatiens).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, nu we het toch over planten hebben
Welke plant met bloemen kan ook in de schaduw leven, met alleen 's avonds een uurtje zon??
* Tha_Erik kijkt in het schaduwhoekje van de tuin en ziet: viooltjes, geraniums, bosbessenstruikje wat in bloei staat, en nog wat andere planten waarvan de naam onbekend is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, nu we het toch over planten hebben
Welke plant met bloemen kan ook in de schaduw leven, met alleen 's avonds een uurtje zon??
Ah, dankje!quote:
Zie linkje hierboven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah, dankje!
Ik zal er vanmiddag eens naar kijken als ik naar het tuincentrum ga
Is dit de enige trouwens, of zijn er nog meer??
En anders kan je natuurlijk medewerkers van het tuincentrum of bloemenwinkel om hulp vragen, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven.
Vlijtig liesje is wel eenjarig, ik weet niet of je dat zoekt?
Bij vaste planten staat in tuincentra meestal wel aangegeven of ze in de schaduw kunnen.
Ik ben niet zo'n vraag type..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En anders kan je natuurlijk medewerkers van het tuincentrum of bloemenwinkel om hulp vragen, lijkt me.
Ik ook niet, hoor.quote:
Ja, ik heb je linlkje gezien!! Dankje, hier kan ik wel wat mee!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven.
Vlijtig liesje is wel eenjarig, ik weet niet of je dat zoekt?
Bij vaste planten staat in tuincentra meestal wel aangegeven of ze in de schaduw kunnen.
Dat dénk je.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar hier merkt niemand dat ik stotter
Brechje ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Hey maar waarom hebben we het niet overbrechje
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net even 2 TTK-smilies gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Af en toe krijg je zo'n vlaag van verstandsverbijstering waarin je iets zegt wat ook best als geniaal gezien kan wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En zo is het Erik!! Goed gesproken!![]()
Op verzoek kan ik er nog wel meer maken hoor... maar ik ga nu eerst even lunchen in de zon, en daarna krijg ik weer eens visitequote:
Houd je colavoorraad in de gaten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op verzoek kan ik er nog wel meer maken hoor... maar ik ga nu eerst even lunchen in de zon, en daarna krijg ik weer eens visite
Die zijn LEUK!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net even 2 TTK-smilies gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef LXIV het volgende:
Goedemiddag
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:32 schreef LXIV het volgende:
Zojuist Anne in bad gedaan. Dat ging allemaal goed, al vond ze het niet erg leuk!![]()
Toen we haar daarna op haar buik op het aankleedmatje legden kroop ze er al bijna af! Drie dagen oud! De kraamhulp had dat nog nooit eerder gezien. 'Wat voor mensen zijn jullie met zo een kind'
En over twee weken haar eerste post op FOK!quote:
En dan nog een paar dagen en dan heeft ze Danny vervangenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En over twee weken haar eerste post op FOK!!
Over een maand de jongste minister-president ooitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan nog een paar dagen en dan heeft ze Danny vervangen.
En na een half jaar is de wereld van haar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over een maand de jongste minister-president ooit!
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef Lienekien het volgende:
En nou allevier op een rijtje?
Leuk. We mogen ze zo linken vanaf verhalennet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de andere kant, hoe eerder ze kan lopen, hoe eerder ze bijvoorbeeld je auto kan wassen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Dat hoop ik niet. Laat haar maar lekker verzorgd worden...
Ja hoor. Volgens mij heb ik meer dan genoeg bandbreedte voorlopig!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk. We mogen ze zo linken vanaf verhalennet?
[afbeelding]
En dan moeten wij er allemaal vanafquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En na een half jaar is de wereld van haar.
TTK'ers mogen blijven, vind ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan moeten wij er allemaal vanaf!
Leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!
[afbeeldingen]
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
Zitten we allemaal in de zon? Of in de schaduw, maar dan toch wel lekker buiten?![]()
'Ja-maar, wat als alles lukt'?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft het ook een titel?
Zeker een saai boek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees buiten een goed boek.
[afbeelding]
Ik denk dat ik helemaal nergens iets aan misquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mis jij JAM ook zo R_ON??
Of mis iemand anders JAM??
Of ben ik de enige
Ja, maar ik log vrijwel nooit uit. En ik had deze week vakantie, dus sowieso veel online.quote:
Bekijk minstens de DaMart TTK smiley's.quote:
Die heb ik gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bekijk minstens de DaMart TTK smiley's.
Zo, dat was even lekker, een uurtje fietsen door de duinen en langs het strand , en even over het strand wandelen. Wisten jullie dat de zon je altijd achtervolgt? Als je op punt A staat, dan schijnt hij ongeveer in een rechte lijn richting het punt waar jij staat. Als je naar punt B kijkt, dan is de zon daar niet. Als je even later zelf bij punt B staat, dan is de zon daar ineens wel, en bij punt A is hij dan niet meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:02 schreef DaMart het volgende:
Ja, en ik ga jullie weer verlaten... even een rondje fietsen en kijken of ik nog wat leuke zonsondergangmomenten op de foto kan zetten!
Meer een pijp-smiliequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nu ook een ijsje-eet-smilie
[afbeelding]
Maandagochtend heen, vrijdagavond terug.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Augje!![]()
Dat klinkt niet verkeerd.
Voor hoe lang?
Jij bent niet in de war hoor, hij heeft nu ook geen blond haar meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Trouwens, zoals ik me Jip herinner heeft ie toch geen blond haar??
Of ben ik nu zo in de war
Erikjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi!
Whoei, dat is een hele midweek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef Augustina het volgende:
[..]
Maandagochtend heen, vrijdagavond terug.![]()
Je meent er niks vanquote:
Doe niet zo naar, ik meen het echt wel.quote:
Hoi Erik!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ha, ALTER-EGO, hoe staat het leven en de tuin erbij?
Fijne dag vandaag, lekker weer enzo en ook geBBQ-ed, alweer (drie avonden op rijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Erik!
Het leven is aangenaam als de zon schijnt en de tuin ziet er met die zonneschijn al stukken beter uit.
Vandaag niet aan tuinieren toegekomen vanwege shoppen en boodschappen doen, maar vanavond wel lekker geBBQ-ed in de tuin.![]()
Hoe is het aan jouw kant?
Het lijkt bij jou wel of je élke avond BBQ-ed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijne dag vandaag, lekker weer enzo en ook geBBQ-ed, alweer (drie avonden op rij).
Als het aan mijn moeder ligt dan doen we dat ook elke keer als het lekker weer is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het lijkt bij jou wel of je élke avond BBQ-ed.![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe niet zo naar, ik meen het echt wel.
Nou, het is maar net wat je erop gooit. En met rosé erbij is het altijd wel een feestjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar
3 dagen achter elkaar barbecuen![]()
Voor de afwisseling vind ik kant-en-klaar maaltijden ook wel okee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het aan mijn moeder ligt dan doen we dat ook elke keer als het lekker weer is.
Dat zijn ze ook. Ik ben ook niet de grootste voorstander van íedere dag barbecuen, maar nu kan het nog wel even.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor de afwisseling vind ik kant-en-klaar maaltijden ook wel okee.
Vroeger was ik ook wel van de grote stukken vlees, maar op de een of andere manier ben ik daar de laatste jaren steeds minder om gaan geven en heb ik nog maar weinig behoefte aan vlees.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het is maar net wat je erop gooit. En met rosé erbij is het altijd wel een feestje.
Nu het zulk lekker weer is, kunnen we het er maar beter van nemen, voor je het weet is het weer druilweer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Ik ben ook niet de grootste voorstander van íedere dag barbecuen, maar nu kan het nog wel even.
Het is een schoolreisje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Whoei, dat is een hele midweek.
Heb je nog speciale plannen daar om te gaan zien/doen?
Druk, druk, druk.... maar wel heel leuk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is een schoolreisje.11 musea en 2 stadswandelingen in 5 dagen.
![]()
Tof, dat mensje bij die tweede foto!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde jullie trouwens de zonsondergang niet onthouden:
Zonsondergang in de duinen (6 mei 2006)
[afbeelding]
Zonsondergang boven de Noordzee (6 mei 2006)
[afbeelding]
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Druk, druk, druk.... maar wel heel leuk!
Ga je ons achteraf een verslag geven?
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liepquote:
Ik ben jaloers op je woonplaats.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liep
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liep
Ja, ik keek er echt ook nét naarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...
Dan is je nick voorbestemd om zo te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!
Om maar een steentje op te gooien, toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan is je nick voorbestemd om zo te zijn.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om maar een steentje op te gooien, toeval bestaat niet.
Plus de C.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn twee great minds, die alike thinken, A-E
Maar dan met 1 Lquote:
Dan om het persoonlijk te houden, met 2 ellen.quote:
Jij snapt me!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan om het persoonlijk te houden, met 2 ellen.
Natuurlijkquote:
meldt.quote:
Hallo!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
LXIV meldet!
Grappigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij bent niet in de war hoor, hij heeft nu ook geen blond haar meer.
totdat hij een jaar of vier was had ie blondig haar
Oei!! ga je dat wel trekken Augie???quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is een schoolreisje.11 musea en 2 stadswandelingen in 5 dagen.
![]()
Rotterdams voor "het terrasje" misschien?quote:
Gaan we nou lomp doen om 1 letter??quote:Op zondag 7 mei 2006 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rotterdams voor "het terrasje" misschien?
Je bent hier uiteindelijk wel in TTKquote:Op zondag 7 mei 2006 10:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Gaan we nou lomp doen om 1 letter??
Waar ook jij fout na fout maaktquote:Op zondag 7 mei 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent hier uiteindelijk wel in TTK.
Ha!quote:
Ja, ik was toch ook niet de gene die "et terras" opmerktequote:
'de gene'quote:Op zondag 7 mei 2006 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was toch ook niet de gene die "et terras" opmerkte.
Ik vind trouwens dat er niets mis is met taalpurisme, en al maak ik nog steeds veel fouten, ik vind het eigenlijk niet erg als ik verbeterd wordt, hoewel dat niet altijd te merken isquote:Op zondag 7 mei 2006 10:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ahh. backupThank god, ik d8 ff dat ik om ging komen tussen de taalhoeristen
![]()
-just kiddin'- niet gelijk persoonlijk opvatten ofzo
't Is nog vroeg, Buupquote:
Ik wordt verbeterd?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er niets mis is met taalpurisme, en al maak ik nog steeds veel fouten, ik vind het eigenlijk niet erg als ik verbeterd wordt, hoewel dat niet altijd te merken is![]()
.
Ik zegt toch dat het vroeg isquote:
Zo gaat het altijd. Op het moment dat ik zogenaamd taalkundige dingen zeg, dan maak ik fouten en dan is Bupa er altijd om me erop te betrappen. Dat is gewoon de zekerheid in mijn leven.quote:
Mijn zaterdag was wel te doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Ander onderwerp jongens?? Hoe was jullie zaterdag, ik ga er vanuit dat iedereen weg is geweest. Want we zijn nogsteeds in topic 45....
Gok eens...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:48 schreef muhammad_ali het volgende:
School?? Hoe oud ben jij dan?
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm geen idee. Ik hoop alleen niet dat ik tussen de kinderen zit zegmaar.
Iets van 18 ofzo
"Tussen de kinderen". Ik krijg het gevoel alsof je je beter voelt dan "de kinderen".quote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm geen idee. Ik hoop alleen niet dat ik tussen de kinderen zit zegmaar.
Iets van 18 ofzo
19 is dan ook hééééééél volwassen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Tussen de kinderen". Ik krijg het gevoel alsof je je beter voelt dan "de kinderen".
Ik weet niet waar je dat gevoel vandaan haaltquote:Op zondag 7 mei 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Tussen de kinderen". Ik krijg het gevoel alsof je je beter voelt dan "de kinderen".
Zo oud ben je zelf nog niet eensquote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat gevoel vandaan haalt![]()
![]()
Die kwam hard aan, hoor...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Nee. Jij wel zo jong...
Ja. 18 ofzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Nee. Jij wel zo jong...
maar bup is dus 18 ofzo?
Het was niet de bedoeling dat ie hard aan zou komen. Het was meer een constateringquote:
Ach.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:57 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat ie hard aan zou komen. Het was meer een constatering
Dat is topgeheim.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Welke opleiding do je Bup??
Nee joh, gekkie!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:03 schreef Svensational het volgende:
Journalistiek toch?
Ik dacht Nederlands.quote:
Wat?quote:
Hoi.quote:
Mooi.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Pff, aardig zijn, of iets in die trant, laat ik vervolgens ook maar weg.
whats wrong?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Pff, aardig zijn, of iets in die trant, laat ik vervolgens ook maar weg.
Niets, helemaal niets.quote:
Jij schaamt je nergens voor hè?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef muhammad_ali het volgende:
Oe! Bon Jovi op mijn iTunes!!
Niet voor iets wat ik doe, anders zou ik het niet doen. Nu speelt We Are Scientists btwquote:
Ik zou maar eens goed bij jezelf te rade gaan danquote:Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb toch niets gedaan of wel?
What have I done this timequote:Op zondag 7 mei 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou maar eens goed bij jezelf te rade gaan dan.
Deed je maar eens iets.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb toch niets gedaan of wel?
Waarom zou ik er iets mee te maken hebben.quote:
Als je dat niet eens weet, vraag ik me af waarom je hier nog langer post.quote:
Nou, ga je nog excuses maken voor je weg gaat, of hoe zit het?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik snap et niet meer ook. Moet zo gaan werkenTotaal geen zin natuurlijk
je bent net zo'n marokaantje op de middelbare school. Die dan eerst naar de ene jongen gaat en zet: Tss hij praat of je moeder. En dan naar de andere jongen met tsss hij zegt dat je moeder stinkt tsss.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef k_man het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een grote schande en een grove belediging voor Erik.
Het lijkt misschien een stomme vraag, maar ben jij een Moslim?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef k_man het volgende:
Jemig Erik, wat een onstellend stomme vraag zeg!
Eri >K< Met een Kquote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef muhammad_ali het volgende:
why eric? I am not a bomb specialist you know![]()
![]()
Daar heb ik de grootst mogelijke schjit aan, want zo heet ik nietquote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Sorry ericIk vind met een c veel mooier (engelser
)
Dat is nog onbepaald.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
Vanavond weer barbecueën, Erik?
Welk boek?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:08 schreef DaMart het volgende:
Ik denk het ook. Ik ga zo ook weer buiten zitten met een boek.
[afbeelding]
Ik ben nog steeds bezig met 'de piramide' van Henning Mankell. Een dun boekje dat ik gratis kreeg bij de aanschaf van wat andere boeken.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
Ik zeg hoi terugquote:
Droogklootquote:
Ja, ik kan niet altijd leuk zijnquote:
Het in jezelf praten is tijdenlang welhaast epidemisch geweest hier op het TTK-LPT.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Praat je nu gewoon tegen jezelf op een forum??Veel erger moet het niet worden..
Ik zou graag zeggen dat ik weet waat je doorheen gaat, maar om eerlijk te zijn heb ik totaal niets soortgelijks meegemaakt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Thats it? Zoiets is kut?? Wat medeleven zou leuk zijn
Oh, please, geef me niet de bullshit dat puberen een pretje is en dat ik me nou pas bewust wordt van de wereld om me heen. Serieus, ik ben echt niet meer zo'n kindje.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef muhammad_ali het volgende:
Yeah I am sorry. Ik moet het niet afreageren hierzo.
Maar vertel wat is er met jou dan? De wereld kan toch niet stuk voor jou. Je bent aan het puberen, komt er net achter dat je plassertje ook voor andere dingen als plas gebruikt kan worden enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |