quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In geval van Anita Witzier blijf ik gewoon hetero hoor Do2
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ze rond je hoofd blijven zoemen wordt het tijd voor een douchebeurt Erik...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
Ik heb horren....
en ik was ook al een deel 45 aan het openen
Die elektrische vliegenmeppers zijn ook leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ze hier neermeppen, en daar houden insecten ook niet van.
Je kan ze ook tegen mekaar dicht zetten. Met dichte deuren hebben insecten ook veel moeite...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan hier de deuren tegen mekaar openzetten. Daar houden insecten niet van.
Ik vind Anita Witzier altijd wel een leuk iemand.quote:
Het vlekt zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ze hier neermeppen, en daar houden insecten ook niet van.
Dan krijg je op den duur zo'n muffe lucht in huis.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je kan ze ook tegen mekaar dicht zetten. Met dichte deuren hebben insecten ook veel moeite...
Ja, dat is wel een nadeel.quote:
Tussenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer ben je geweest?
enquote:
quote:
Aha. Kort marktbezoekje, dat wel.quote:
Je hoeft vandaag niet te werken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali is weer eens een keertje schoon
Ga zo een terrasje pakken denk ik
Nou, drie keer heen en weer. Over de markt. Een keer heen, een keer terug, toen nog een keer tot halverwege en toen terug.quote:
Jeetje, kan je niet alles in één keer verschepen?quote:
Oh, nu we het toch over planten hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Het was leuk op de markt.
12 Vlijtige liezen
3 hanggeraniums
2 ananassen
2 zalmmoten
1 kilo malta's
Zie edit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, kan je niet alles in één keer verschepen?
Vlijtig liesje (impatiens).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, nu we het toch over planten hebben
Welke plant met bloemen kan ook in de schaduw leven, met alleen 's avonds een uurtje zon??
* Tha_Erik kijkt in het schaduwhoekje van de tuin en ziet: viooltjes, geraniums, bosbessenstruikje wat in bloei staat, en nog wat andere planten waarvan de naam onbekend is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, nu we het toch over planten hebben
Welke plant met bloemen kan ook in de schaduw leven, met alleen 's avonds een uurtje zon??
Ah, dankje!quote:
Zie linkje hierboven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah, dankje!
Ik zal er vanmiddag eens naar kijken als ik naar het tuincentrum ga
Is dit de enige trouwens, of zijn er nog meer??
En anders kan je natuurlijk medewerkers van het tuincentrum of bloemenwinkel om hulp vragen, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven.
Vlijtig liesje is wel eenjarig, ik weet niet of je dat zoekt?
Bij vaste planten staat in tuincentra meestal wel aangegeven of ze in de schaduw kunnen.
Ik ben niet zo'n vraag type..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En anders kan je natuurlijk medewerkers van het tuincentrum of bloemenwinkel om hulp vragen, lijkt me.
Ik ook niet, hoor.quote:
Ja, ik heb je linlkje gezien!! Dankje, hier kan ik wel wat mee!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven.
Vlijtig liesje is wel eenjarig, ik weet niet of je dat zoekt?
Bij vaste planten staat in tuincentra meestal wel aangegeven of ze in de schaduw kunnen.
Dat dénk je.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar hier merkt niemand dat ik stotter
Brechje ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Hey maar waarom hebben we het niet overbrechje
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net even 2 TTK-smilies gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Af en toe krijg je zo'n vlaag van verstandsverbijstering waarin je iets zegt wat ook best als geniaal gezien kan wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En zo is het Erik!! Goed gesproken!![]()
Op verzoek kan ik er nog wel meer maken hoor... maar ik ga nu eerst even lunchen in de zon, en daarna krijg ik weer eens visitequote:
Houd je colavoorraad in de gaten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op verzoek kan ik er nog wel meer maken hoor... maar ik ga nu eerst even lunchen in de zon, en daarna krijg ik weer eens visite
Die zijn LEUK!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net even 2 TTK-smilies gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef LXIV het volgende:
Goedemiddag
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:32 schreef LXIV het volgende:
Zojuist Anne in bad gedaan. Dat ging allemaal goed, al vond ze het niet erg leuk!![]()
Toen we haar daarna op haar buik op het aankleedmatje legden kroop ze er al bijna af! Drie dagen oud! De kraamhulp had dat nog nooit eerder gezien. 'Wat voor mensen zijn jullie met zo een kind'
En over twee weken haar eerste post op FOK!quote:
En dan nog een paar dagen en dan heeft ze Danny vervangenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En over twee weken haar eerste post op FOK!!
Over een maand de jongste minister-president ooitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan nog een paar dagen en dan heeft ze Danny vervangen.
En na een half jaar is de wereld van haar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over een maand de jongste minister-president ooit!
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef Lienekien het volgende:
En nou allevier op een rijtje?
Leuk. We mogen ze zo linken vanaf verhalennet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de andere kant, hoe eerder ze kan lopen, hoe eerder ze bijvoorbeeld je auto kan wassen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Dat hoop ik niet. Laat haar maar lekker verzorgd worden...
Ja hoor. Volgens mij heb ik meer dan genoeg bandbreedte voorlopig!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk. We mogen ze zo linken vanaf verhalennet?
[afbeelding]
En dan moeten wij er allemaal vanafquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En na een half jaar is de wereld van haar.
TTK'ers mogen blijven, vind ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan moeten wij er allemaal vanaf!
Leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!
[afbeeldingen]
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
Zitten we allemaal in de zon? Of in de schaduw, maar dan toch wel lekker buiten?![]()
'Ja-maar, wat als alles lukt'?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft het ook een titel?
Zeker een saai boek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees buiten een goed boek.
[afbeelding]
Ik denk dat ik helemaal nergens iets aan misquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mis jij JAM ook zo R_ON??
Of mis iemand anders JAM??
Of ben ik de enige
Ja, maar ik log vrijwel nooit uit. En ik had deze week vakantie, dus sowieso veel online.quote:
Bekijk minstens de DaMart TTK smiley's.quote:
Die heb ik gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bekijk minstens de DaMart TTK smiley's.
Zo, dat was even lekker, een uurtje fietsen door de duinen en langs het strand , en even over het strand wandelen. Wisten jullie dat de zon je altijd achtervolgt? Als je op punt A staat, dan schijnt hij ongeveer in een rechte lijn richting het punt waar jij staat. Als je naar punt B kijkt, dan is de zon daar niet. Als je even later zelf bij punt B staat, dan is de zon daar ineens wel, en bij punt A is hij dan niet meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:02 schreef DaMart het volgende:
Ja, en ik ga jullie weer verlaten... even een rondje fietsen en kijken of ik nog wat leuke zonsondergangmomenten op de foto kan zetten!
Meer een pijp-smiliequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nu ook een ijsje-eet-smilie
[afbeelding]
Maandagochtend heen, vrijdagavond terug.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Augje!![]()
Dat klinkt niet verkeerd.
Voor hoe lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |