Jij bent niet in de war hoor, hij heeft nu ook geen blond haar meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Trouwens, zoals ik me Jip herinner heeft ie toch geen blond haar??
Of ben ik nu zo in de war
Erikjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi!
Whoei, dat is een hele midweek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef Augustina het volgende:
[..]
Maandagochtend heen, vrijdagavond terug.![]()
Je meent er niks vanquote:
Doe niet zo naar, ik meen het echt wel.quote:
Hoi Erik!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ha, ALTER-EGO, hoe staat het leven en de tuin erbij?
Fijne dag vandaag, lekker weer enzo en ook geBBQ-ed, alweer (drie avonden op rijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Erik!
Het leven is aangenaam als de zon schijnt en de tuin ziet er met die zonneschijn al stukken beter uit.
Vandaag niet aan tuinieren toegekomen vanwege shoppen en boodschappen doen, maar vanavond wel lekker geBBQ-ed in de tuin.![]()
Hoe is het aan jouw kant?
Het lijkt bij jou wel of je élke avond BBQ-ed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijne dag vandaag, lekker weer enzo en ook geBBQ-ed, alweer (drie avonden op rij).
Als het aan mijn moeder ligt dan doen we dat ook elke keer als het lekker weer is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het lijkt bij jou wel of je élke avond BBQ-ed.![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe niet zo naar, ik meen het echt wel.
Nou, het is maar net wat je erop gooit. En met rosé erbij is het altijd wel een feestjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar
3 dagen achter elkaar barbecuen![]()
Voor de afwisseling vind ik kant-en-klaar maaltijden ook wel okee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het aan mijn moeder ligt dan doen we dat ook elke keer als het lekker weer is.
Dat zijn ze ook. Ik ben ook niet de grootste voorstander van íedere dag barbecuen, maar nu kan het nog wel even.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor de afwisseling vind ik kant-en-klaar maaltijden ook wel okee.
Vroeger was ik ook wel van de grote stukken vlees, maar op de een of andere manier ben ik daar de laatste jaren steeds minder om gaan geven en heb ik nog maar weinig behoefte aan vlees.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het is maar net wat je erop gooit. En met rosé erbij is het altijd wel een feestje.
Nu het zulk lekker weer is, kunnen we het er maar beter van nemen, voor je het weet is het weer druilweer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Ik ben ook niet de grootste voorstander van íedere dag barbecuen, maar nu kan het nog wel even.
Het is een schoolreisje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Whoei, dat is een hele midweek.
Heb je nog speciale plannen daar om te gaan zien/doen?
Druk, druk, druk.... maar wel heel leuk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is een schoolreisje.11 musea en 2 stadswandelingen in 5 dagen.
![]()
Tof, dat mensje bij die tweede foto!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde jullie trouwens de zonsondergang niet onthouden:
Zonsondergang in de duinen (6 mei 2006)
[afbeelding]
Zonsondergang boven de Noordzee (6 mei 2006)
[afbeelding]
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Druk, druk, druk.... maar wel heel leuk!
Ga je ons achteraf een verslag geven?
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liepquote:
Ik ben jaloers op je woonplaats.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liep
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liep
Ja, ik keek er echt ook nét naarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...
Dan is je nick voorbestemd om zo te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!
Om maar een steentje op te gooien, toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan is je nick voorbestemd om zo te zijn.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om maar een steentje op te gooien, toeval bestaat niet.
Plus de C.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn twee great minds, die alike thinken, A-E
Maar dan met 1 Lquote:
Dan om het persoonlijk te houden, met 2 ellen.quote:
Jij snapt me!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan om het persoonlijk te houden, met 2 ellen.
Natuurlijkquote:
meldt.quote:
Hallo!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
LXIV meldet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |