Grappigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij bent niet in de war hoor, hij heeft nu ook geen blond haar meer.
totdat hij een jaar of vier was had ie blondig haar
Oei!! ga je dat wel trekken Augie???quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is een schoolreisje.11 musea en 2 stadswandelingen in 5 dagen.
![]()
Rotterdams voor "het terrasje" misschien?quote:
Gaan we nou lomp doen om 1 letter??quote:Op zondag 7 mei 2006 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rotterdams voor "het terrasje" misschien?
Je bent hier uiteindelijk wel in TTKquote:Op zondag 7 mei 2006 10:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Gaan we nou lomp doen om 1 letter??
Waar ook jij fout na fout maaktquote:Op zondag 7 mei 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent hier uiteindelijk wel in TTK.
Ha!quote:
Ja, ik was toch ook niet de gene die "et terras" opmerktequote:
'de gene'quote:Op zondag 7 mei 2006 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was toch ook niet de gene die "et terras" opmerkte.
Ik vind trouwens dat er niets mis is met taalpurisme, en al maak ik nog steeds veel fouten, ik vind het eigenlijk niet erg als ik verbeterd wordt, hoewel dat niet altijd te merken isquote:Op zondag 7 mei 2006 10:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ahh. backupThank god, ik d8 ff dat ik om ging komen tussen de taalhoeristen
![]()
-just kiddin'- niet gelijk persoonlijk opvatten ofzo
't Is nog vroeg, Buupquote:
Ik wordt verbeterd?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er niets mis is met taalpurisme, en al maak ik nog steeds veel fouten, ik vind het eigenlijk niet erg als ik verbeterd wordt, hoewel dat niet altijd te merken is![]()
.
Ik zegt toch dat het vroeg isquote:
Zo gaat het altijd. Op het moment dat ik zogenaamd taalkundige dingen zeg, dan maak ik fouten en dan is Bupa er altijd om me erop te betrappen. Dat is gewoon de zekerheid in mijn leven.quote:
Mijn zaterdag was wel te doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Ander onderwerp jongens?? Hoe was jullie zaterdag, ik ga er vanuit dat iedereen weg is geweest. Want we zijn nogsteeds in topic 45....
Gok eens...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:48 schreef muhammad_ali het volgende:
School?? Hoe oud ben jij dan?
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm geen idee. Ik hoop alleen niet dat ik tussen de kinderen zit zegmaar.
Iets van 18 ofzo
"Tussen de kinderen". Ik krijg het gevoel alsof je je beter voelt dan "de kinderen".quote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm geen idee. Ik hoop alleen niet dat ik tussen de kinderen zit zegmaar.
Iets van 18 ofzo
19 is dan ook hééééééél volwassen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Tussen de kinderen". Ik krijg het gevoel alsof je je beter voelt dan "de kinderen".
Ik weet niet waar je dat gevoel vandaan haaltquote:Op zondag 7 mei 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Tussen de kinderen". Ik krijg het gevoel alsof je je beter voelt dan "de kinderen".
Zo oud ben je zelf nog niet eensquote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat gevoel vandaan haalt![]()
![]()
Die kwam hard aan, hoor...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Nee. Jij wel zo jong...
Ja. 18 ofzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Nee. Jij wel zo jong...
maar bup is dus 18 ofzo?
Het was niet de bedoeling dat ie hard aan zou komen. Het was meer een constateringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |