heb anders hele lieve foto's kunnen maken voor jullie weer naar huis gingen. dus ik ben wel blij dat jullie er zijn geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ook even graankorreltje erbij gooit.. er werd eerder gezegd oor ik weet niet wie, dat er een vaste kliek is.. en ik persoonlijk vind dat het met die meet heel sterk naar voren is gekomen.
pas je niet helemaal in het plaatje dan ben je niet interresant.. en sta je er voor apen gapen bij..
Fot stond open voor alles en iedereen, maar op een enkeling nar. nadat ik mijn bek opengetrokken heb, komt het allemaal op hetzelfde neer .. dus fot is niet zo open en toegangkelijk als men beweert..
i know.. had al eerder in ander topic genoemd.. ik geef mijn gevoel in zijn algemeenheid weerquote:Op zondag 7 mei 2006 01:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb anders hele lieve foto's kunnen maken voor jullie weer naar huis gingen. dus ik ben wel blij dat jullie er zijn geweest.
ps. MR. Cowboy-hoed
mag hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
i know.. had al eerder in ander topic genoemd.. ik geef mijn gevoel in zijn algemeenheid weer![]()
Mijn persoonlijke mening is ouwehoeren is goed en moet kunnen. Ik als "newbie" in FOT ouwehoer ook graag mee omdat ik meestal wat ik ook niet zal ontkennen. Maar zelfs ik post zo af en toe foto's tussendoor (ook al zijn de links op A0 fotmaat) onder het motto geef commentaar.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:38 schreef HMaster-II het volgende:
knip..
lang vehaal waar ik het helemaal mee eens ben.
dat is debsterrrr nietquote:
jezus mens waar maak je je druk omquote:Op zondag 7 mei 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik nomineer prupke trouwens voor een week moderatorschap
het is overduidelijk dat zij ernaar solliciteert![]()
es kijken of dat zij het wel beter kan dan onze vaste moddereters
jezus mens waar maak je je druk om![]()
punten genoeg.................................................................................quote:Op zondag 7 mei 2006 02:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
jezus mens waar maak je je druk om![]()
Niet om als newbie een kant te kiezen maar een punt heeft ze wel.
dat kotsgebaar naar mij zou je iig als een vraag opleverenquote:Op zondag 7 mei 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
ik is naar bed, rook zequote:Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis dan geen echt nuttige toevoeging maar:
* CocaColaLight de vredespijp rond laat gaan
Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 7 mei 2006 06:55 schreef Re het volgende:
morguhuh?
nee is op en zelfs rond deze tijd is het nergens te krijgen
Ze is wakkerquote:Op zondag 7 mei 2006 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag naar de maasvlakte. Hoogstwaarschijnlijk foto's
. Alweer!
Ik had m'n rolgordijn niet ver genoeg dicht gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is wakkerEn we gaan weer foto's maken
![]()
Lord Dreamer en Phoenixxx hangen daar nog rondquote:Op zondag 7 mei 2006 10:31 schreef Ynske het volgende:
Moggeh, zo na een heerlijke nachtrust bijgekomen van gister
Zijn er trouwens nog mesnen in t zuiden des lands?
vandaag is openstelling van het Klooster in Wittem
Het is hier geen klaagbaak hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef Xilantof het volgende:
Heb alleen totaal geen zin in vandaag
Dit is niet mijn dag.
daar heb ik er wel wat van... ik zal eens kijken...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is hier geen klaagbaak hoor![]()
![]()
Kom op met die foto's van gister
gefeli met je verjaardagquote:Op zondag 7 mei 2006 11:34 schreef Offy het volgende:
Volgens mij kunnen jullie wel een stukje taart gebruiken
[afbeelding]
Feliquote:Op zondag 7 mei 2006 11:34 schreef Offy het volgende:
[afbeelding]
Offy feli meidquote:Op zondag 7 mei 2006 11:34 schreef Offy het volgende:
[afbeelding]
Ja jaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef Offy het volgende:
DankuVeel groter dan dit hoeft niet hoor
(misschien een paar centimer de hoogte in dan
)
Artis moet ook nogquote:Op zondag 7 mei 2006 11:45 schreef Offy het volgende:
Als die Artis-meet nou gewoon door was gegaan...Maar Blijdorp is ook leuk
Jeetje wat een luizeleven heb jijquote:Op zondag 7 mei 2006 11:47 schreef Offy het volgende:
En nu lekker naar huis!
daar zijn we laatst egweest, erg mooi hoor!!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:31 schreef Ynske het volgende:
Moggeh, zo na een heerlijke nachtrust bijgekomen van gister
Zijn er trouwens nog mesnen in t zuiden des lands?
vandaag is openstelling van het Klooster in Wittem
vandaag zijn ook de grafkelders, bidzalen en leefruimtes opengesteld.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar zijn we laatst egweest, erg mooi hoor!!
Ik dacht dat ie duurder wasquote:Op zondag 7 mei 2006 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Schiet eens op danDeze moet je trouwens hebben
Kijk en daar ben ik het nou is helemaal mee eensquote:Op zondag 7 mei 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
Valt mee hequote:
En ik stel voor dat je discussies die zijn uitgewoed lekker laat voor wat het isquote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk en daar ben ik het nou is helemaal mee eens![]()
Ja maar ik ben net wakkerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik stel voor dat je discussies die zijn uitgewoed lekker laat voor wat het is
goede keus, dat je toch voor de duurdere 18-70 bent gegaan inplaats van voor de 28-80quote:Op zondag 7 mei 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
crosspost:
Mijn eerste DSLR...
Een Nikon D70 S
Met de Nikkor 18 - 70 DX objectief.
Een sandisc extreme III 1 gig kaartje (snelste kaartje wat ze hadden)
Een B&W UV filter
Een canon CP 400 fotoprinter + papier
Accu laadt nu op, zo de handleiding lezen en dan snel leren fotograferen voor ik een veulen heb!
Dus als jullie mij hier de komende tijd missen... you know why!
Altijd leuker om te fotograferen dan om erover te lullen.
Geen woorden maar daden enzo!
ehh de wat?????? handleiding?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
Het was ernstiger BB, ik kon de tamron 35-80 erbij krijgen.
En dan vind ik dat ik erg veel mis. Vooral dat de AF dan een stuk trager is en dat kan ik niet gebruiken als ik paarden ga fotograferen.
Maar men ow men, wat staat er veel in de handleiding, waar moet ik beginnen?
HELP HELP!
(eerst beginnen met het opladen van de accu!)
Woeiiii feliquote:Op zondag 7 mei 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
crosspost:
Mijn eerste DSLR...
Een Nikon D70 S
Met de Nikkor 18 - 70 DX objectief.
Een sandisc extreme III 1 gig kaartje (snelste kaartje wat ze hadden)
Een B&W UV filter
Een canon CP 400 fotoprinter + papier
Accu laadt nu op, zo de handleiding lezen en dan snel leren fotograferen voor ik een veulen heb!
Dus als jullie mij hier de komende tijd missen... you know why!
Altijd leuker om te fotograferen dan om erover te lullen.
Geen woorden maar daden enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |