Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe dat. ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ff bijkomen van vandaag
zou zomaar kunnen, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon niet meer gezicht zeg maar
edit: afgaande op mijn eigen foto's is dat idd de vriendin van Elmarz
Trusten enzo... en super dat we hier gebruik van konden maken! Echt tofquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe dat. ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ff bijkomen van vandaag
Debsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trusten enzo... en super dat we hier gebruik van konden maken! Echt tof.
WZZquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Debsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
watte??quote:
Wat zij zegtquote:
ooowwwwquote:
Debsterrrquote:
Joehoe...lees voor je blaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das debsterrr toch niet? die had de hele dag een kettinkje om...
Joehoe, lees voor je blaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joehoe...lees voor je blaatWe waren het er al over eens dat dat de vriendin van Elmarz was
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joehoe...lees voor je blaatWe waren het er al over eens dat dat de vriendin van Elmarz was
heeft ze ondertussen al een naam?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Debsterrr heeft een prima kreukelzone hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Debsterr heeft niet zo'n kreukelzone ook
Waar heeft iedereen zijn ogen zitten vandaag?
DAT heb je mij ook nergens horen of zien ontkennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:43 schreef Xilantof het volgende:
Debsterrr heeft een prima kreukelzone hoor!
Whateverquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joehoe, lees voor je blaat
Xila heeft gewoon gelijk, Ron leest niet
goed zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT heb je mij ook nergens horen of zien ontkennen
zo, mijn monitor ook aan de wijn,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:44 schreef RonaldV het volgende:
Mijn vrouw is blij dat ik niet in staat ben om aan de borsten de eigenaresse te herkennen.![]()
Jouw vrouw schaamt zich voor haar borsten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:44 schreef RonaldV het volgende:
Mijn vrouw is blij dat ik niet in staat ben om aan de borsten de eigenaresse te herkennen.![]()
denk dat tie het anders bedoeldequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw vrouw schaamt zich voor haar borsten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |