wátte?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon macleod's daughters gemist
Voor een ijsje hoef ik niet naar Epen hoorquote:
Iets op tv met mooie australische vrouwenquote:
takke-eind weg voor 1 ijsjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een ijsje hoef ik niet naar Epen hoor
I like jodiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets op tv met mooie australische vrouwen
waar kan ik dat zien?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier liggen genoeg zakken chipsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in chips
maar die heb ik niet
met t oog op gezonder eten...
dus nu is het enige waar ik trek in heb natuurlijk chips omdat ik dat van mezelf niet mag hebben
aarrgh
Das moeilijk dan, misschien calorie vrije chips?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in chips
maar die heb ik niet
dus nu is het enige waar ik trek in heb natuurlijk chips omdat ik dat van mezelf niet mag hebben
aarrgh
Die nou juist nietquote:
maar ik mag ze niet hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik dat zien?
[..]
hier liggen genoeg zakken chips
af en toe ongezond mag best hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in chips
maar die heb ik niet
aarrgh
Net 5, iedere werkdag om 18.10quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik dat zien?
[..]
hier liggen genoeg zakken chips
ook nog een verhaal?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ik ga daar graag ijs eten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een ijsje hoef ik niet naar Epen hoor
Ah ok, op die manierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou ik ga daar graag ijs eten.
Lekker veel ijs voor weinig geld.
het belangrijkstequote:
ja maar ik had t puur over t uiterlijk hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kind.![]()
Ik vond CLaire leuk.
Echt een serie met een verhaal.
I know maar ik ben vandaag pas begonnen met mn goeie voornemen en om dan meteen weer te zondigenquote:
je moet ook niet op een vrijdag beginnen met goede voornemens, kun je beter op een maandag doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I know maar ik ben vandaag pas begonnen met mn goeie voornemen en om dan meteen weer te zondigen
woensdag was mn mama ook al jarig dus taart op en hapjes en zo
Dat was woensdag, dus kan je prima vandaag wat chipjes etenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I know maar ik ben vandaag pas begonnen met mn goeie voornemen en om dan meteen weer te zondigen
woensdag was mn mama ook al jarig dus taart op en hapjes en zo
zat ik idd net ook al te denken (echt slecht haha)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet ook niet op een vrijdag beginnen met goede voornemens, kun je beter op een maandag doen
zeg, niet op ons afschuiven hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:22 schreef liefie_ het volgende:
maar oke oke jullie hebben me over gehaalt...
Saarburg?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok, op die manier
Ik ga in mijn vakantie weer een ijsje halen in Saarburg
O zo, ik kijk niet zo naar uiterlijk , zeker niet bij vrouwen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik had t puur over t uiterlijk he
vind ik jodi erg mooi met die krullen en die lach
Prop je lekker vol.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zat ik idd net ook al te denken (echt slecht haha)
maar ga dinsdag en woensdag uit eten ben bang dat dat ook geen salade word haha
maar oke oke jullie hebben me over gehaalt... straks ff naar de winkel
Een klein stadje ergens onder Trier. Met de beste ijssalon die ik kenquote:
tuurlijk welquote:
Trier das bekender.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een klein stadje ergens onder Trier. Met de beste ijssalon die ik ken
De Hoop in Blauricumquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trier das bekender.![]()
Zal het onthouden.
vind je het erg als ik niet mee rol?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
als je me dan straks moet rollen dan zeg ik maar het moest van die mensen!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lui.Je gunt die meid niet eens wat lekkers.
"als je me dan straks moet rollen "quote:
ow, okquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
"als je me dan straks moet rollen "
Lezennnnnnnnnnze wil dat dus, dus zal ze het wel lekker vinden.
Blaricum, vlakbij Hilversumquote:
Dat is ook prima te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef es70 het volgende:
Ik had gewoon een roomijsbekertje van de supermarkt... Ook lekker trouwens.
Vertelquote:
Dat zet ik op de FP.quote:
Qutiequote:
Zo nu en dan moet dat echt als nieuws naar buiten gebracht wordne hoor. Gewoon ter bevestiging.quote:
En waarom heb jij dat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft een mail van een of andere journalist uit belgie
Dat overkomt mij weer![]()
misschien heb je daar wel een goed puntquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo nu en dan moet dat echt als nieuws naar buiten gebracht wordne hoor. Gewoon ter bevestiging.
veel goede punten vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel een goed punt
Nee, helaas nog niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah, heb jij nog nieuws voor me?
Nah.. was over een posting op me weblogquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom heb jij dat?
Ook ijs en chips
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/64504#2657229
Wat, het staat op de FPquote:
matig hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op de link die ik gafquote:
Gordel om, ook in de busquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op de link die ik gaf.
Ik zag je Bier en tietenquote:
er gaat ook veel goeds inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er komt veel goeds uit me vandaag
Waar is die vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in het algemeen ...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in het algemeen ...
[afbeelding]
Zeg Christiaan, weet je zeker dat dit: http://frontpage.fok.nl/nieuws/64486 nieuws van vandaag isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
omg sorry dat ik t zegquote:
Ik kan het je eerlijk gezegd niet zeggen, kan nameljik geen andere bronnen vinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg Christiaan, weet je zeker dat dit: Horeca negeert afspraken rookvrije zones nieuws van vandaag is(aangezien de bron niet werkt...). Wij hadden in december al een soortgelijk bericht...
Wat voor site heb je trouwens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg Christiaan, weet je zeker dat dit: Horeca negeert afspraken rookvrije zones nieuws van vandaag is(aangezien de bron niet werkt...). Wij hadden in december al een soortgelijk bericht...
Hmz...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan het je eerlijk gezegd niet zeggen, kan nameljik geen andere bronnen vinden.
was vanmiddag nog gewoon op t nos nieuws...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan het je eerlijk gezegd niet zeggen, kan nameljik geen andere bronnen vinden.
Is wel weer recent nieuws op het momentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zal het dus wel recent zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was vanmiddag nog gewoon op t nos nieuws...
Zal wel (weer) met dat burgerinitiatief van CAN te maken hebben... Aangezien het regelmatig in het nieuws is verlies ik ook een beetje uit het oog wanneer het actueel is en wanneer niet...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was vanmiddag nog gewoon op t nos nieuws...
Yep, die hadden er mee te maken, en met het feit dat Nederland er weer eens een zooitje van maaktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal wel (weer) met dat burgerinitiatief van CAN te maken hebben... Aangezien het regelmatig in het nieuws is verlies ik ook een beetje uit het oog wanneer het actueel is en wanneer niet...
Ik heb het doorgegeven, Pat gaat er naar kijken...quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven, Pat gaat er naar kijken...
'T is een wonderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, die hadden er mee te maken, en met het feit dat Nederland er weer eens een zooitje van maakt
ja, best wel he.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg sorry dat ik t zeg
maar dat is erg...
weet je wat nog erger is?quote:
Ik vind het ook wel leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is?
dat ze zichzelf nu leuk vinden...
Nee, t is volledig passend in het beeld.quote:
Ach ja, ik ken die mensen niet dus ze mogen van mij vinden wat ze willen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is?
dat ze zichzelf nu leuk vinden...
Roken op straat verbieden? We hebben hier toch geen Taliban regime?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, t is volledig passend in het beeld.
Maar wel super irritant. Roken in openbare gelegenheden moet gewoon per direct verboden worden. En ja, de straat etc is ook een openbare gelegenheid.
van mij eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken die mensen niet dus ze mogen van mij vinden wat ze willen.
Is niet van mij hoor.... Een forum waar we ook relevant nieuws op willen hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat voor site heb je trouwens?.
Wat dat betreft mag het van mij nog erger.....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Roken op straat verbieden? We hebben hier toch geen Taliban regime?
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbiedenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag het van mij nog erger.....
URL?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor.... Een forum waar we ook relevant nieuws op willen hebben.
Mijn shirtje, wat doe jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbieden
ja, die moeten eerst verboden wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbieden
succes met je campagne in ieder geval. Ik steek er nog 1 op, zo'n lekkere onvervalste Indonesische kruidnagel-sigaret. Ik ben trouwens geen echte roker hoor, alleen af en toe eens voor de smaak.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag het van mij nog erger.....
Zoekt en gij zult vindenquote:
roken mag ook niet verboden worden hoor...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die moeten eerst verboden worden
[..]
succes met je campagne in ieder geval. Ik steek er nog 1 op, zo'n lekkere onvervalste Indonesische kruidnagel-sigaret. Ik ben trouwens geen echte roker hoor, alleen af en toe eens voor de smaak.
de mensen, of de shirtjes?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
In restaurants en zo mag het best van mij hoor. Ik ga wel buiten staan, geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roken mag ook niet verboden worden hoor...
allebeiquote:
van mij nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In restaurants en zo mag het best van mij hoor. Ik ga wel buiten staan, geen enkel probleem mee.
Ik 'rook' ook 2 keer per werkdag hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die moeten eerst verboden worden
[..]
succes met je campagne in ieder geval. Ik steek er nog 1 op, zo'n lekkere onvervalste Indonesische kruidnagel-sigaret. Ik ben trouwens geen echte roker hoor, alleen af en toe eens voor de smaak.
dictator wilde ik altijd al worden. Tot op heden schiet het niet opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik 'rook' ook 2 keer per werkdag hoor
Of meer ga mee naar buiten en dan een meter of 15 van iedereen af staan
En campagne, nee daar doe ik niet uit. Word wel dictator dan.
gewoon lekker buiten 't cafe, onder een winderig dakjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roken mag ook niet verboden worden hoor...
nee ik ben luiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben je een verstokt rookster ja?
maar je rookt dus ook af en toe? In mijn huis in Indonesië mag gewoon binnen gerookt worden. Het waait er vrijwel direct weer naar buiten en na 20 minuten ruik je niets meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben lui
geen zin om buiten te gaan staan
Ik ben al god, maar zoek nog naar een bijfunctie hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dictator wilde ik altijd al worden. Tot op heden schiet het niet op![]()
Hand van God misschien iets?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben al god, maar zoek nog naar een bijfunctie he![]()
Die was heel duidelijk van Maradonna hequote:
ik rook "gewoon"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar je rookt dus ook af en toe?
oho dan word ik heel vervelend hoorquote:
stamp die putschist van een Yudhoyono er eens af danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dictator wilde ik altijd al worden. Tot op heden schiet het niet op![]()
héél duidelijk, daar had jij niets mee te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was heel duidelijk van Maradonna he![]()
oeh.. kinkyquote:
of iedereen luisterd naar mij en mensen die miepfiepen verdwijnen op mysterieuze manierenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Laat ik 't zo zeggen; het zoenen is ranzig, de geur is ranzig, de rook verpest je kleding, en daarnaast kost roken veel geld.
Dus is de enige remedie: iedereen stoppen met roken, en rookvrije cafe's
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stamp die putschist van een Yudhoyono er eens af dan
Nee, hier in Nederland nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
hebben jullie het ook zo warm?
zo opwindend is fok nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Opschepperquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, hier in Nederland nooit eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
gaat opvallen als 80% van de Nederlandse bevolking 'verdwijnt'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of iedereen luisterd naar mij en mensen die miepfiepen verdwijnen op mysterieuze manieren
hier doe je altijd rustig aan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, hier in Nederland nooit eigenlijk![]()
80% van de Nl. bevolking 'miepfiept'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gaat opvallen als 80% van de Nederlandse bevolking 'verdwijnt'
zou het?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, die fiepmiepen allemaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
80% van de Nl. bevolking 'fiepmiept/miepfiept'.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of iedereen luisterd naar mij en mensen die miepfiepen verdwijnen op mysterieuze manieren
ik ga zeker niet luisterden naar jouquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me er ook weleens schuldig aan maak...quote:
meer plek voor leuke niet miepfiepende mensenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snelwegen vind ik ook stom dus die zullen er ook wel een stel verdwijnen...quote:
precies, kan die overige 20% tenminste wél op z'n gemak naar 't werk.quote:
ga je nog chagrijnig worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
meer plek voor leuke niet miepfiepende mensen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snelwegen vind ik ook stom dus die zullen er ook wel een stel verdwijnen...
genoeg werkgelegenheid trouwensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, kan die overige 20% tenminste wél op z'n gemak naar 't werk.
Gezellig tussendoor rijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snelwegen vind ik ook stom dus die zullen er ook wel een stel verdwijnen...
Volgens mij miepfiept iedereen weleens...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe is het ermeequote:
Zolang je maar niet rookt hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Verdwijnen?? Ik ga zo lekker op stap, even alles vergeten!
jaquote:
Welke economie heb je het dan over? Er is dan 80% minder. Dus heeft niemand meer haast danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
als 20% van de mensen de economie van heel NL draaiende moeten houden heeft iedereen haast
Als iedereen zich wat aanpast, kan men rustiger aan doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
als 20% van de mensen de economie van heel NL draaiende moeten houden heeft iedereen haast
Rook jij ook alquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet miepfiepweetikveel watte he.![]()
Om maar met de meute mee te doen.
alle overproductie gaan we exporteren, we zetten NL op de kaartquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke economie heb je het dan over? Er is dan 80% minder. Dus heeft niemand meer haast dan
neeheej over productie is stom en hard werken ook en nederland op de kaart zetten ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alle overproductie gaan we exporteren, we zetten NL op de kaart
Nog meer dan nu dus
T is al snel meer dan nu,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alle overproductie gaan we exporteren, we zetten NL op de kaart
Nog meer dan nu dus
Insgelijks.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu ik jou weer zie, kan ik de hele wereld aan![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zaligheidje![]()
Ja hoor, het zal eens ergens over gaan en Indah is er en linkt het aan Aziequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Nederland en overproductie?het liefst werken we hier 36 uur of minder, op 5 werkdagen maximaal. Er wonen 2.5 miljard Aziaten aan de andere kant van deze bol die gewend zijn minimaal 6 dagen per week 10 uur per dag te werken.
In dit geval zeker ja. We zullen hier toch echt wat harder moeten gaan werken, zeker met de lonen die wij verdienen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal eens ergens over gaan en Indah is er en linkt het aan Azie.
moedergevoelens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zaligheidje![]()
Rammelende eierstokkenquote:
Ze is gewoon liev.quote:
Ja maar jij hebt een piemol.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juk, vieze gast
[..]
ja, ik ook, maar dat wil nog niets zeggen natuurlijk.
Duh, ik ben toch van de Stormfrontpage.quote:
Ik niet, maar dat maakt me niet automatisch lief gelukkigquote:
wat heeft het zoontje van Es ermee te maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Duh, ik ben toch van de Stormfrontpage.
En hoe weet jij dat nou weerquote:
Ja maar VM wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat maakt me niet automatisch lief gelukkig.
Ben je anders wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat maakt me niet automatisch lief gelukkig.
B&J?quote:
quote:
de laatste keer dat ik keek wel jaquote:
stormfrontpagequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Duh, ik ben toch van de Stormfrontpage.
spelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik er mee moest, zo'n wiebel ding.![]()
Je weet wel, de NSDAFP.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik keek wel ja
[..]
stormfrontpage![]()
Fijna avond B.quote:
Zo noemen de users het dus, je komt nooit in FB? Je weet niet dat wij een complot van de rechtse samenleving zijn?quote:
ugh jukquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hertog Yoghurtijs met honing en walnoten
Op z'n Volendams: Amme gatquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef nixxx het volgende:
_Cara_ zou van het weekend ook weer terug moeten komen toch?
Lijkt me ook nogal in de weg zitten als je fietst eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik er mee moest, zo'n wiebel ding.![]()
OK, maar ik ga nuquote:
Tot latersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga er weer eens van tussen. Doei allen.
daarom rijden mannen graag autoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal in de weg zitten als je fietst eigenlijk...
*raakt aan* ptsssssshhquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ga ik dit verhitte lichaam zo lekker onder de douche zetten..
slaap zequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga er weer eens van tussen. Doei allen.
Dat ding is er zeker ook de reden van dat mannen altijd wijdbeens schijnen te moeten zittenquote:
uuh ja.. eventjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Jij hier![]()
Zoiets ja, ze ging 10 dagen toch?
Dan zou het zomaar niet dit weekend kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
uuh ja.. eventjes
ik geloof dat ze 12 dagen ging...
doen we dat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ding is er zeker ook de reden van dat mannen altijd wijdbeens schijnen te moeten zitten.
ook veel plezierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu ga ik wél douchen en verder tv kijken
Tisserquote:
Ik verveel me.quote:
Heb je het al gevondenquote:
Wat?quote:
Hou het eens gewoon binnen dan allemaalquote:
quote:
quote:
Dit dusquote:
sorry, het werd me allemaal ff teveelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou het eens gewoon binnen dan allemaal
Het weer is mooi genoeg om lekker buiten de was te drogenquote:
buiten geen droger staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het weer is mooi genoeg om lekker buiten de was te drogen.
ook geen wasmolen of drooglijn btwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |