of iedereen luisterd naar mij en mensen die miepfiepen verdwijnen op mysterieuze manierenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Laat ik 't zo zeggen; het zoenen is ranzig, de geur is ranzig, de rook verpest je kleding, en daarnaast kost roken veel geld.
Dus is de enige remedie: iedereen stoppen met roken, en rookvrije cafe's
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stamp die putschist van een Yudhoyono er eens af dan
Nee, hier in Nederland nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
hebben jullie het ook zo warm?
zo opwindend is fok nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Opschepperquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, hier in Nederland nooit eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
gaat opvallen als 80% van de Nederlandse bevolking 'verdwijnt'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of iedereen luisterd naar mij en mensen die miepfiepen verdwijnen op mysterieuze manieren
hier doe je altijd rustig aan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, hier in Nederland nooit eigenlijk![]()
80% van de Nl. bevolking 'miepfiept'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gaat opvallen als 80% van de Nederlandse bevolking 'verdwijnt'
zou het?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, die fiepmiepen allemaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
80% van de Nl. bevolking 'fiepmiept/miepfiept'.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of iedereen luisterd naar mij en mensen die miepfiepen verdwijnen op mysterieuze manieren
ik ga zeker niet luisterden naar jouquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me er ook weleens schuldig aan maak...quote:
meer plek voor leuke niet miepfiepende mensenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snelwegen vind ik ook stom dus die zullen er ook wel een stel verdwijnen...quote:
precies, kan die overige 20% tenminste wél op z'n gemak naar 't werk.quote:
ga je nog chagrijnig worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
meer plek voor leuke niet miepfiepende mensen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
meer plek voor leuke niet miepfiepende mensen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snelwegen vind ik ook stom dus die zullen er ook wel een stel verdwijnen...
genoeg werkgelegenheid trouwensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, kan die overige 20% tenminste wél op z'n gemak naar 't werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |