Dan zal het dus wel recent zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was vanmiddag nog gewoon op t nos nieuws...
Zal wel (weer) met dat burgerinitiatief van CAN te maken hebben... Aangezien het regelmatig in het nieuws is verlies ik ook een beetje uit het oog wanneer het actueel is en wanneer niet...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was vanmiddag nog gewoon op t nos nieuws...
Yep, die hadden er mee te maken, en met het feit dat Nederland er weer eens een zooitje van maaktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal wel (weer) met dat burgerinitiatief van CAN te maken hebben... Aangezien het regelmatig in het nieuws is verlies ik ook een beetje uit het oog wanneer het actueel is en wanneer niet...
Ik heb het doorgegeven, Pat gaat er naar kijken...quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven, Pat gaat er naar kijken...
'T is een wonderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, die hadden er mee te maken, en met het feit dat Nederland er weer eens een zooitje van maakt
ja, best wel he.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg sorry dat ik t zeg
maar dat is erg...
weet je wat nog erger is?quote:
Ik vind het ook wel leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is?
dat ze zichzelf nu leuk vinden...
Nee, t is volledig passend in het beeld.quote:
Ach ja, ik ken die mensen niet dus ze mogen van mij vinden wat ze willen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is?
dat ze zichzelf nu leuk vinden...
Roken op straat verbieden? We hebben hier toch geen Taliban regime?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, t is volledig passend in het beeld.
Maar wel super irritant. Roken in openbare gelegenheden moet gewoon per direct verboden worden. En ja, de straat etc is ook een openbare gelegenheid.
van mij eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken die mensen niet dus ze mogen van mij vinden wat ze willen.
Is niet van mij hoor.... Een forum waar we ook relevant nieuws op willen hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat voor site heb je trouwens?.
Wat dat betreft mag het van mij nog erger.....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Roken op straat verbieden? We hebben hier toch geen Taliban regime?
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbiedenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag het van mij nog erger.....
URL?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor.... Een forum waar we ook relevant nieuws op willen hebben.
Mijn shirtje, wat doe jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbieden
ja, die moeten eerst verboden wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbieden
succes met je campagne in ieder geval. Ik steek er nog 1 op, zo'n lekkere onvervalste Indonesische kruidnagel-sigaret. Ik ben trouwens geen echte roker hoor, alleen af en toe eens voor de smaak.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag het van mij nog erger.....
Zoekt en gij zult vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |