roken mag ook niet verboden worden hoor...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die moeten eerst verboden worden
[..]
succes met je campagne in ieder geval. Ik steek er nog 1 op, zo'n lekkere onvervalste Indonesische kruidnagel-sigaret. Ik ben trouwens geen echte roker hoor, alleen af en toe eens voor de smaak.
de mensen, of de shirtjes?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil ik graag idiote mensen die in groepsverband dezelfde shirtjes met foute teksten dragen verbieden
In restaurants en zo mag het best van mij hoor. Ik ga wel buiten staan, geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roken mag ook niet verboden worden hoor...
allebeiquote:
van mij nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In restaurants en zo mag het best van mij hoor. Ik ga wel buiten staan, geen enkel probleem mee.
Ik 'rook' ook 2 keer per werkdag hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die moeten eerst verboden worden
[..]
succes met je campagne in ieder geval. Ik steek er nog 1 op, zo'n lekkere onvervalste Indonesische kruidnagel-sigaret. Ik ben trouwens geen echte roker hoor, alleen af en toe eens voor de smaak.
dictator wilde ik altijd al worden. Tot op heden schiet het niet opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik 'rook' ook 2 keer per werkdag hoor
Of meer ga mee naar buiten en dan een meter of 15 van iedereen af staan
En campagne, nee daar doe ik niet uit. Word wel dictator dan.
gewoon lekker buiten 't cafe, onder een winderig dakjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roken mag ook niet verboden worden hoor...
nee ik ben luiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben je een verstokt rookster ja?
maar je rookt dus ook af en toe? In mijn huis in Indonesië mag gewoon binnen gerookt worden. Het waait er vrijwel direct weer naar buiten en na 20 minuten ruik je niets meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben lui
geen zin om buiten te gaan staan
Ik ben al god, maar zoek nog naar een bijfunctie hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dictator wilde ik altijd al worden. Tot op heden schiet het niet op![]()
Hand van God misschien iets?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben al god, maar zoek nog naar een bijfunctie he![]()
Die was heel duidelijk van Maradonna hequote:
ik rook "gewoon"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar je rookt dus ook af en toe?
oho dan word ik heel vervelend hoorquote:
stamp die putschist van een Yudhoyono er eens af danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dictator wilde ik altijd al worden. Tot op heden schiet het niet op![]()
héél duidelijk, daar had jij niets mee te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was heel duidelijk van Maradonna he![]()
oeh.. kinkyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |