Das dom. Volgens mij zijn ze nog steeds wel te koop, zolang je maar CC of SCC hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:59 schreef Simmertje het volgende:
Damn wat ben ik jaloers op al die mensen die zondag gaan. Door ontzettend dom gekloot heb ik geen kaartjes.
Dirk Kuijt is cult, Dirk komt over een jaar of 5 weer terug naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
maakt DK anders user aan, als DK bij Feyenoord vertrekt?
Nee niet meer, en het is sowieso te laat om een CC te regelen voor een goede vriend van mij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das dom. Volgens mij zijn ze nog steeds wel te koop, zolang je maar CC of SCC hebt.
Een spits die het alleen moet hebben van hard werken heb je niets meer aan op z'n 31e.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is cult, Dirk komt over een jaar of 5 weer terug naar Feyenoord.
410 forum staat nog wel wat geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee niet meer, en het is sowieso te laat om een CC te regelen voor een goede vriend van mij.
Mja in ieder geval wel vandaag voor het eerst een uitkaart aangeschaft, dus dat wordt wel leuk volgend jaar.
Komt goedquote:
Nee, de wedstrijd van morgen komt niet op TV.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:15 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik ben een beetje een voetbal noobMaar komt die wedstrijd van morgen op tv? Zo ja, op welke zender en hoelaat?
och och de grote internetnerd heeft gesproken. ik heb niet de hele dag de tijd sukkeltje. Ik heb een leven jij duidelijk niet. Stoer hoor hoeveel postjes heb je al? 1500 zo zo wat ben jij een stoere internetnerd zeg. stoer zo achter je toetsenbordje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?
Speelt Feyenoord dan inmiddels wel Champions League?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is cult, Dirk komt over een jaar of 5 weer terug naar Feyenoord.
Intertotoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Speelt Feyenoord dan inmiddels wel Champions League?
serieus?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef thewishmaster het volgende:
Het is overmorgen en het wordt op zondag uitgezonden door SBS 6. De wedstrijd begint om 18.00
Check mn edit manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het wordt gevraagd, ik denk ik geef maar antwoord![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:ik had al zo'n vermoeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie weet kom ik je wel tegen danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
Ik ben morgen ook bij de training en ga ook trein 1 proberen, al heb ik trein 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |