Das dom. Volgens mij zijn ze nog steeds wel te koop, zolang je maar CC of SCC hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:59 schreef Simmertje het volgende:
Damn wat ben ik jaloers op al die mensen die zondag gaan. Door ontzettend dom gekloot heb ik geen kaartjes.
Dirk Kuijt is cult, Dirk komt over een jaar of 5 weer terug naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
maakt DK anders user aan, als DK bij Feyenoord vertrekt?
Nee niet meer, en het is sowieso te laat om een CC te regelen voor een goede vriend van mij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das dom. Volgens mij zijn ze nog steeds wel te koop, zolang je maar CC of SCC hebt.
Een spits die het alleen moet hebben van hard werken heb je niets meer aan op z'n 31e.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is cult, Dirk komt over een jaar of 5 weer terug naar Feyenoord.
410 forum staat nog wel wat geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee niet meer, en het is sowieso te laat om een CC te regelen voor een goede vriend van mij.
Mja in ieder geval wel vandaag voor het eerst een uitkaart aangeschaft, dus dat wordt wel leuk volgend jaar.
Komt goedquote:
Nee, de wedstrijd van morgen komt niet op TV.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:15 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik ben een beetje een voetbal noobMaar komt die wedstrijd van morgen op tv? Zo ja, op welke zender en hoelaat?
och och de grote internetnerd heeft gesproken. ik heb niet de hele dag de tijd sukkeltje. Ik heb een leven jij duidelijk niet. Stoer hoor hoeveel postjes heb je al? 1500 zo zo wat ben jij een stoere internetnerd zeg. stoer zo achter je toetsenbordje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?
Speelt Feyenoord dan inmiddels wel Champions League?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is cult, Dirk komt over een jaar of 5 weer terug naar Feyenoord.
Intertotoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Speelt Feyenoord dan inmiddels wel Champions League?
serieus?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef thewishmaster het volgende:
Het is overmorgen en het wordt op zondag uitgezonden door SBS 6. De wedstrijd begint om 18.00
Check mn edit manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het wordt gevraagd, ik denk ik geef maar antwoord![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:ik had al zo'n vermoeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie weet kom ik je wel tegen danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
Ik ben morgen ook bij de training en ga ook trein 1 proberen, al heb ik trein 3.
Hoelang is diewacht lijst inmiddels.... Heb een paar weken geleden 2 aanvragen gedaan voor 410 of 409 of 411quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:19 schreef Simmertje het volgende:
Zijn er trouwens hier ook mensen die momenteel op wachtlijst staan van 409/410?
Maximaal een jaar, ik zit momenteel al op 411 maar heb verplaatsing aangevraagd naar 409/410. Maar heb wel van wat mensen gehoord dat er een redelijke kans is om volgend jaar op 409/410 te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:26 schreef firecow het volgende:
[..]
Hoelang is diewacht lijst inmiddels.... Heb een paar weken geleden 2 aanvragen gedaan voor 410 of 409 of 411
Hangt van het aantal opzeggingen af, is moeilijk wat van te zeggen. Maar vanaf 411 kun je natuurlijk met een beetje fantasie ook al 410 op.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maximaal een jaar, ik zit momenteel al op 411 maar heb verplaatsing aangevraagd naar 409/410. Maar heb wel van wat mensen gehoord dat er een redelijke kans is om volgend jaar op 409/410 te komen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:47 schreef F1Bas het volgende:
Kwam deze tegen op het Ajax forum, vond deze wel grappig
http://home.planet.nl/~dijke135/haha.jpg
quote:Welk clubshirt de Tunesiër na de bekerfinale en het WK draagt, is nog onbekend. Dat wil zeggen: voor het grote publiek onbekend. De voetballer en zijn zaakwaarnemer weten waar Trabelsi volgend voetbaljaar speelt. Nog voor het ingaan van zijn transfervrije status, op 30 juni 2006, belooft de vleugelverdediger opening van zaken te geven. Met een veelbetekenend lachje: ,,Het is in elk geval een competitie waarin ik beter kan worden. Sneller, beter, sterker; dat is wat ik de komende jaren allemaal wil worden. Zlatan Ibrahimovic vind ik een mooi voorbeeld. Toen hij net bij Ajax kwam, mochten weinig mensen hem. Hij heeft zich goed ontwikkeld en is nu bij Juventus een van de beste spelers van Europa. Zó pakt de overstap naar een nieuwe club voor mij hopelijk ook uit. Naar welke club ik na dit seizoen overstap, zal ik op het juiste moment bekend maken.''
quote:Lichte enkelblessure voor Sneijder
Wesley Sneijder heeft vrijdag voortijdig de training moeten verlaten. De middenvelder van Ajax liep een lichte enkelblessure op. Onduidelijk is of hij zondag meespeelt in de strijd om de Gatorade Cup. Ajax speelt dan in de Rotterdamse Kuip de finale tegen PSV. Maduro, die een enkelblessure tegen Feyenoord opliep, is wel fit. Rosales, geblesseerd aan zijn bovenbeen, niet.
quote:Emanuelson gelooft niet meer in WK
Urby Emanuelson heeft gelaten gereageerd op zijn verwijdering uit de selectie van het Nederlands elftal. "Het is jammer, maar niet meer dan dat. Ik focus mij nu op Jong Oranje, " aldus de Ajacied vrijdag na de training.
Bondscoach Marco van Basten liet hem donderdag vallen voor de trainingsstage van Oranje, die volgende week plaats heeft. "Ik denk dat het te maken heeft met mijn wat mindere spel tijdens de play-offs", zei Emanuelson.
De linksback rekent nu op selectie van Jong Oranje, dat deze zomer aan het EK deelneemt.
hehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:47 schreef F1Bas het volgende:
Laat Urby eerst maar eens lekker het EK winnenquote:
Zijn WAT mindere spel? Zou hij zelf neit doorhebben dat hij belachelijk slecht heeft staan te 'voetballen'?quote:
Maat van mij gaat hem gewoon meenemen, zal vast wel mogen hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef Terrorbita het volgende:
Hmm kan nergens iets lezen over digitale camera's of die wel of niet mee naar binnen mogen, anders kan ik wel even een klein foto verslag maken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:18 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
och och de grote internetnerd heeft gesproken. ik heb niet de hele dag de tijd sukkeltje. Ik heb een leven jij duidelijk niet. Stoer hoor hoeveel postjes heb je al? 1500 zo zo wat ben jij een stoere internetnerd zeg. stoer zo achter je toetsenbordje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |