Ach, we gaan zien. Anders een perfecte aanleiding om Duits te leren, hè.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Als je een goede klant bent bij Proxis strijken ze misschien wel over hun hart.
Precies altijd makkelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ach, we gaan zien. Anders een perfecte aanleiding om Duits te leren, hè.
Nog nooit wat van dat soort content gehost bij hen, daar heb ik fapomatic enzo voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef pberends het volgende:
Bij Tinypic mag je niet alles hosten (tepels en dergelijke) en als je dat vaak doet zal je wel gebanned worden ofzo?
Bij mij hebben ze er ook geen zin in.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hmm, zijn er meer mensen die de plaatjes gehost op tinypic dus niet zien?
fap -omaticquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nog nooit wat van dat soort content gehost bij hen, daar heb ik fapomatic enzo voor.
Oh dat zeker maar ik hecht redelijk wat waarde aan oude gebouwen, sfeer en cultuur. Dan heb je in de VS niet veel te zoeken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Liever kan je pas over oordelen als je ook in de VS hebt gewoond.
Ik zou wel in de VS willen wonen alleen maar om mijn horizon te verbreden.
Mensen die hun hele leven in Nederland wonen. Ik persoonlijk krijg bij dat idee het erg benauwd.
Ik zie ze wel hoor. Heb net zelf 1tje gehost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hmm, zijn er meer mensen die de plaatjes gehost op tinypic dus niet zien?
Hoe komt dat dan? Kan je wel op de tinypic.com komen?quote:
Vandaag niet geprobeerd maar gister wou het nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Kan je wel op de tinypic.com komen?
Ik krijg het benauwd bij het idee na mijn 20e nog bij m'n ouders te (moeten) wonen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Liever kan je pas over oordelen als je ook in de VS hebt gewoond.
Ik zou wel in de VS willen wonen alleen maar om mijn horizon te verbreden.
Mensen die hun hele leven in Nederland wonen. Ik persoonlijk krijg bij dat idee het erg benauwd.
krijg zelfs time-out bij het pingenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Kan je wel op de tinypic.com komen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 @ 15:28 schreef pberends het volgende:
Misschien zijn de kosten hoger, omdat de explosieven er al ingemonteerd worden, net zoals bij het WTC?
Omdat ...........??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Ik wil in Congo gaan wonen, maar dat vindt Mugabe niet leuk.
Oeps, Zimbabwe. Wat een naam ook.quote:
Maar lijkt me niet dat Mugabe er veel van merkt hoor. Je kan daar sowieso heel makelijk de grens over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |