quote:
Jij hebt geen 1 gestemdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Leuk, zo'n pollBen jij nu onwijs gelukkig of ik
![]()
Welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jij hebt geen 1 gestemd![]()
Een definate 5![]()
onwijs gelukkig
![]()
![]()
Jeuh... ga maar m'n bed opzoeken. Trek alleen maar boze gezichten mijn kant uit vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel![]()
Kutpoll![]()
That's it, I'm going to my trailer..........![]()
En terecht! Gemarteld moet je, getergd, deathrow..........Op je kop met gekartelde handboeien, geen eten, geen drinken........quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jeuh... ga maar m'n bed opzoeken. Trek alleen maar boze gezichten mijn kant uit vandaagMaar ben nog steeds happy
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht! Gemarteld moet je, getergd, deathrow..........Op je kop met gekartelde handboeien, geen eten, geen drinken........
Ow, Sorry, laat me wat meeslepen![]()
![]()
Truste , meis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 06:37 schreef mrsj het volgende:
Gaat wel.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD de auto in elkaar gereden. Stommeling die ik benAU!
![]()
Gaat lekker wel dan, jezusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD de auto in elkaar gereden. Stommeling die ik benAU!
![]()
Nee dusquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee dusNog m'n eigen stomme schuld ook. En 't doet pijn verdorie
en dat ik nu even geen auto voor de deur heb staan word ik ook niet vrolijker van
![]()
ik zie je alweer een kreeft wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is echt warm buiten, maar is zeker wel een lekker windje
Net iets verder dan dat, dus een 3quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Aangeschoten. En dat is goed.
daar kom ik ook nog wel vanavondquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Aangeschoten. En dat is goed.
Verkoudheid duurde hier ook 3 a 4 weken, sterkte ermeequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die verkoudheid gaat maar niet over![]()
Er komen nog eens tijden dat je er niet om rouwt dat de rijles niet doorgaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Beetje sippig.. autorijles gaat niet door door ziekte van me instructeur
't was verdumme me eerste rijlesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er komen nog eens tijden dat je er niet om rouwt dat de rijles niet doorgaatNu is 't nog leuk
OT: niet uitgeslapen, maar wel de hele dag met m'n kop in de zon, dus dat wordt leuk
Hoezo pijnlijk? Is het je zus?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:39 schreef mrsj het volgende:![]()
Ik heb net op een nogal pijnlijke manier moeten horen dat m`n ex een nieuwe vriendin heeft.
Tja..
Das een boos gezichtquote:
Laat die kies toch trekken, ben je er vanaf . . .quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verder bezorgd om mijn kies...gister weer een stukje afgebrokkeld en over 2 weken pas afspraak... als ik dan tenminste uberhaupt nog iets van die kies over heb![]()
Makkelijk gezegd, maar dat kun je in dit stadium nog niet zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat die kies toch trekken, ben je er vanaf . . .
OT: *hips* Bier en zon gaan niet echt samen . . .![]()
Ik wil dat ding met veel liefde er ook wel uitslaan, hoor . . .quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Makkelijk gezegd, maar dat kun je in dit stadium nog niet zeggen...eerst maar eens de wortelkanaalbehandeling af laten maken door mijn eigen tandarts over twee weken...en morgen even info inwinnen of het wel goed zit met die noodvulling...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:49 schreef Morwen het volgende:
OT: Prima! Vlees ligt in de marinade en de barbecue gaat zo aanZodadelijk eerst maar eens een roedel kleine mensjes uit mijn tuin jagen
![]()
Een uitermate puik gevoel lijkt me dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef Twisted_fok het volgende:
ik voel me bier!
niet doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:02 schreef melismay het volgende:
Ik voel me alsof ik moet gaan opgeven....
quote:
Zooo herkenbaar!quote:Op zondag 7 mei 2006 13:02 schreef R_ON het volgende:
Opvallend hoe 1 opmerking je van streek kan maken.
Ik had nergens last vanquote:Op zondag 7 mei 2006 17:01 schreef Wolkje het volgende:
de alcohol van vannacht is nog niet uitgewerkt
Wat scheelt er dan aan?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:36 schreef mrsj het volgende:
Beetje somber.
Sterktequote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef rena het volgende:
Klote. Morgen wordt mijn opa begravenIk zie er ontzettend tegen op, ik haat begravenissen.
Sterkte rena!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef rena het volgende:
Klote. Morgen wordt mijn opa begravenIk zie er ontzettend tegen op, ik haat begravenissen.
Whooa, when did that happen ??quote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef rena het volgende:
quote:
Ach, mijn hele leven lijkt wel 1 grote puinhoop op het moment.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wat scheelt er dan aan?
OT:
Ik heb me heerlijk vermaakt vanmiddag
Sterktequote:Op zondag 7 mei 2006 20:39 schreef rena het volgende:
Afgelopen woensdag, toch nog onverwachts, hoewel het er wel aan zat te komenIk ben nog steeds geschokt en het doet zo'n zeer, hoewel ik me niet kan voorstellen wat mijn oma nu moet voelen, hoewel ze zo sterk blijft. Bah
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:43 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ach, mijn hele leven lijkt wel 1 grote puinhoop op het moment.
ik zit met mezelf in de knoop, ik treur om een ex die mij gisteren vertelde dat ie
een nieuwe vriendin heeft, de psycholoog zei dat ik faalangst heb.
(ook als het op sociaal zijn aankomt)
Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats lijkt het.:"(
Ik ga jullie er verder maar niet mee vervelen.
Ik voel me zo ongelukkig.
Nou, zeg eens "Hoi!" om te beginnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Na een bepaalde tijd weer iemand gezien die ik al een tijdje leuk vind...ik zie hem alleen niet zo vaak en heb geen idee hoe ik dit aan moet gaan pakken....
Nou...als ik hem zie spreek ik hem meestal ook wel even maar dat is altijd in een erg grote groep...nooit echt even ruimte om met zijn tweeen 'verder te kletsen'quote:
Vraag z'n msn.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nou...als ik hem zie spreek ik hem meestal ook wel even maar dat is altijd in een erg grote groep...nooit echt even ruimte om met zijn tweeen 'verder te kletsen'
Het is zo ontzettend oneerlijk allemaal...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heftig (en herkenbaar) allemaal zegIk voel me nu gelukkig wel weer goed nu, en ik hoop voor jou dat je je ook gauw weer beter zult voelen
![]()
That was a long time ago . . .quote:
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 02:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Ot: sja ach, best lekker ergens denk ik![]()
quote:
Kijk eens in het onvindbare kastje, ligt de mijne ook waarschijnlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 02:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]heb jij t ergens gezien toevallig?
![]()
Is met 1 "p" zeker heh? Dacht ik al, maar was te lui om te zoekenquote:Op maandag 8 mei 2006 02:30 schreef Tha_TE het volgende:
Ik kan wel nadenken, maar alleen over willekeurige net binnenschietende dingen. Irritant. Ik voel alsof mijn hoofd vastzit
/Morwen, er staat een typo in je signature "disappear"
Bij jou is disappear de ea omgedraaid.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is met 1 "p" zeker heh? Dacht ik al, maar was te lui om te zoekenZal het veranderen, misschien dat jouw hoofd dan ook weer wat losschiet
![]()
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef Morwen het volgende:
Alsof ik tegen muren, deuren, schuttingen e.d. op loop. Djeeeeees, iemand een stel hersens of een onsje gevoel te koop?
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef Morwen het volgende:
Alsof ik tegen muren, deuren, schuttingen e.d. op loop. Djeeeeees, iemand een stel hersens of een onsje gevoel te koop?
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef rena het volgende:
Hele gemengde gevoelens, voornamelijk verdriet en onzekerheid over wat er komen gaat.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:12 schreef R81 het volgende:
Niet zo goed.
Mijn meisje ligt in het ziekenhuis![]()
42,3 graden koortsquote:
oeioei. sterkte!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef R81 het volgende:
[..]
42,3 graden koorts![]()
Maar het gaat al iets beter gelukkig![]()
quote:
Ik kom net van de kraker af... werkt wel hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:24 schreef marcb1974 het volgende:
Brak, en mijn rug zit weer eens vast![]()
Gelukkig fysio vanmiddag
Ik wou dat ik iets kon zeggen waar je wat aan had....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef ThunderChild het volgende:
Op sommige dagen is het niet meer lastig of moeilijk, maar domweg onmogelijk. Allemaal toekomstbeelden die voorbij lopen die wij gehad zouden kunnen hebben, en het "zouden kunnen hebben" doet dan veel pijn . . .![]()
![]()
![]()
![]()
* nixxx massage aanbiedtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef _Cara_ het volgende:
Spierpijn aan de rechterkant van mn nek...komt vast en zeker door het constant dragen van de tas met paspoorten en brochures en fles water en weet ik veel wat nog allemaal...auw..![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |