quote:
Jij hebt geen 1 gestemdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Leuk, zo'n pollBen jij nu onwijs gelukkig of ik
![]()
Welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jij hebt geen 1 gestemd![]()
Een definate 5![]()
onwijs gelukkig
![]()
![]()
Jeuh... ga maar m'n bed opzoeken. Trek alleen maar boze gezichten mijn kant uit vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel![]()
Kutpoll![]()
That's it, I'm going to my trailer..........![]()
En terecht! Gemarteld moet je, getergd, deathrow..........Op je kop met gekartelde handboeien, geen eten, geen drinken........quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jeuh... ga maar m'n bed opzoeken. Trek alleen maar boze gezichten mijn kant uit vandaagMaar ben nog steeds happy
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht! Gemarteld moet je, getergd, deathrow..........Op je kop met gekartelde handboeien, geen eten, geen drinken........
Ow, Sorry, laat me wat meeslepen![]()
![]()
Truste , meis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 06:37 schreef mrsj het volgende:
Gaat wel.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD de auto in elkaar gereden. Stommeling die ik benAU!
![]()
Gaat lekker wel dan, jezusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD de auto in elkaar gereden. Stommeling die ik benAU!
![]()
Nee dusquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee dusNog m'n eigen stomme schuld ook. En 't doet pijn verdorie
en dat ik nu even geen auto voor de deur heb staan word ik ook niet vrolijker van
![]()
ik zie je alweer een kreeft wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is echt warm buiten, maar is zeker wel een lekker windje
Net iets verder dan dat, dus een 3quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Aangeschoten. En dat is goed.
daar kom ik ook nog wel vanavondquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Aangeschoten. En dat is goed.
Verkoudheid duurde hier ook 3 a 4 weken, sterkte ermeequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die verkoudheid gaat maar niet over![]()
Er komen nog eens tijden dat je er niet om rouwt dat de rijles niet doorgaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Beetje sippig.. autorijles gaat niet door door ziekte van me instructeur
't was verdumme me eerste rijlesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er komen nog eens tijden dat je er niet om rouwt dat de rijles niet doorgaatNu is 't nog leuk
OT: niet uitgeslapen, maar wel de hele dag met m'n kop in de zon, dus dat wordt leuk
Hoezo pijnlijk? Is het je zus?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:39 schreef mrsj het volgende:![]()
Ik heb net op een nogal pijnlijke manier moeten horen dat m`n ex een nieuwe vriendin heeft.
Tja..
Das een boos gezichtquote:
Laat die kies toch trekken, ben je er vanaf . . .quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verder bezorgd om mijn kies...gister weer een stukje afgebrokkeld en over 2 weken pas afspraak... als ik dan tenminste uberhaupt nog iets van die kies over heb![]()
Makkelijk gezegd, maar dat kun je in dit stadium nog niet zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat die kies toch trekken, ben je er vanaf . . .
OT: *hips* Bier en zon gaan niet echt samen . . .![]()
Ik wil dat ding met veel liefde er ook wel uitslaan, hoor . . .quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Makkelijk gezegd, maar dat kun je in dit stadium nog niet zeggen...eerst maar eens de wortelkanaalbehandeling af laten maken door mijn eigen tandarts over twee weken...en morgen even info inwinnen of het wel goed zit met die noodvulling...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:49 schreef Morwen het volgende:
OT: Prima! Vlees ligt in de marinade en de barbecue gaat zo aanZodadelijk eerst maar eens een roedel kleine mensjes uit mijn tuin jagen
![]()
Een uitermate puik gevoel lijkt me dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef Twisted_fok het volgende:
ik voel me bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |