quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
@HM2: Ik ga voor de eerste plaats...ik wil die boeken
en anders een ISDN nummertje![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:20 schreef Offy het volgende:
John Freeman - Fotografiegids Licht.
ISBN 90 5920 315 1 Veltman Uitgevers, 160 blz.
John Freeman - Fotografiegids Landschappen.
ISBN 90 5920 314 3 Veltman Uitgevers, 160 blz.
Fijn om te horen dat de prijs zo in de smaak valt!quote:
Idd....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je kunt de foto bekijken met een visie als:
het minimale wat je nodig hebt.
Ziet er voor een eerste opzetje al leuk uit, misschien kan je nog wat meer spelen met het licht en de schaduw, daar kan je wel wat aparte effecten mee krijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:42 schreef Gose het volgende:
Dit is het idee, nou nog wat beter uitwerken (proberen althans..)
[afbeelding]
Dat stukje eraf halen gaat wel lukken..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:31 schreef Offy het volgende:
Emme-r-tje, ik zie wel meteen wat je met je foto bedoelt hoorMisschien wordt 'ie wat mooier als je een stukje van de onderkant af haalt (en dan wat meer ruimte rechtsboven bijvoorbeeld), ik weet niet waarom, maar dat idee krijg ik als ik ernaar kijk
Hey, die boeken ken ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef Offy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn om te horen dat de prijs zo in de smaak valt!(Valt nog niet mee om iets te vinden dat voor zowel de beginnende als gevorderde fotograaf én voor zowel digitaal als analoog is. En dan moet iemand het ook nog gratis weg willen geven
) Ik kende de boeken van Freeman nog niet, maar ik had zijn naam een paar keer zien vallen op het forum en nu zie ik dat het inderdaad hele leuke boeken zijn met een hoop tips
Hey An, als je nou belooft om de boeken te verloten onder degenen die je 5 punten gevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey, die boeken ken ik
*kijkt in de kast
jup...wie wil ze hebben als ik win?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:04 schreef luap het volgende:
[..]
Hey An, als je nou belooft om de boeken te verloten onder degenen die je 5 punten geven![]()
![]()
OK, dat haalde ik er niet uit. Kennelijk een heel andere belevingswereld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je kunt de foto bekijken met een visie als:
het minimale wat je nodig hebt.
Ja, ik vind van welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:22 schreef Emme-r-tje het volgende:
klein beetje aangepast Offy:
[afbeelding]
zo beter?
net...maar dat is bewust. lelijke spaanplaten vloerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel![]()
Ziet er goed uit PuckzzzHij is wel erg krap aan de onderkant, die stoelpoot staat er nog maar nét helemaal (of net niet helemaal?) op.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier best tevreden over. Invallend licht van het dakraam gebruikt.
[afbeelding]
ik heb 'm ook nog met alleen de stoel maar die vind ik niet zo. ik heb 'm niet met alleen de tafel maar ik zag pas thuis dat die wel heel erg lekker kleurt bij de achtergrond dus misschien ga ik maandag nog weer ff de zolder van mijn werk op
Minimalistisch toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
net...maar dat is bewust. lelijke spaanplaten vloer
behoorlijkquote:
Hij is gaafquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier best tevreden over. Invallend licht van het dakraam gebruikt.
[afbeelding]
ik heb 'm ook nog met alleen de stoel maar die vind ik niet zo. ik heb 'm niet met alleen de tafel maar ik zag pas thuis dat die wel heel erg lekker kleurt bij de achtergrond dus misschien ga ik maandag nog weer ff de zolder van mijn werk op
dan suggereer ik dat jij je vingers nat maakt en in een wandcontactdood steekt tijdens het kijken naar haar foto. Dan zul je de spanning wel voelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik vind het wel een aardige foto, maar niet heel spannend.
Freudiaanse verspreking?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dan suggereer ik dat jij je vingers nat maakt en in een wandcontactdood steekt tijdens het kijken naar haar foto. Dan zul je de spanning wel voelen
ja laat dan ook eens iets van jou geweldige werk zien k-manquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Freudiaanse verspreking?
Ik heb liever dat de foto's van zichzelf spannend zijn, zonder wcd.
typ fout-maar wel eentje die ik geinig vondquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef k_man het volgende:
Freudiaanse verspreking?
Je hebt gelijk stuurman, ik begin alvast te F5-en en zie graag je kunde tegemoet op mijn netvliesquote:Ik heb liever dat de foto's van zichzelf spannend zijn, zonder wcd.
Hé, gaan we die discussie weer voeren? Leuk!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja laat dan ook eens iets van jou geweldige werk zien k-man
je hebt een behoorlijke mening altijd over alles en iedereen maar ik vind je nog steeds met middelmatige foto's aan komen zeilen, en 9 van de 10 zijn dat archieffoto's....
My thoughts exactly...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
typ fout-maar wel eentje die ik geinig vond
Een Freudiaanse verspreking is volgens mij een seksueel getint woord gebruiken ipv een gewoon woord.
[..]
Je hebt gelijk stuurman, ik begin alvast te F5-en en zie graag je kunde tegemoet op mijn netvlies
Een freudiaanse verspreking is de naam voor een verspreking waarbij iemand per ongeluk iets zegt wat hij eigenlijk niet wil zeggen, maar dat niettemin wel een inzicht geeft in wat er (wellicht onbewust of ontkend) speelt in de geest van de spreker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
typ fout-maar wel eentje die ik geinig vond
Een Freudiaanse verspreking is volgens mij een seksueel getint woord gebruiken ipv een gewoon woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |