OK, dat haalde ik er niet uit. Kennelijk een heel andere belevingswereld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je kunt de foto bekijken met een visie als:
het minimale wat je nodig hebt.
Ja, ik vind van welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:22 schreef Emme-r-tje het volgende:
klein beetje aangepast Offy:
[afbeelding]
zo beter?
net...maar dat is bewust. lelijke spaanplaten vloerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel![]()
Ziet er goed uit PuckzzzHij is wel erg krap aan de onderkant, die stoelpoot staat er nog maar nét helemaal (of net niet helemaal?) op.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier best tevreden over. Invallend licht van het dakraam gebruikt.
[afbeelding]
ik heb 'm ook nog met alleen de stoel maar die vind ik niet zo. ik heb 'm niet met alleen de tafel maar ik zag pas thuis dat die wel heel erg lekker kleurt bij de achtergrond dus misschien ga ik maandag nog weer ff de zolder van mijn werk op
Minimalistisch toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
net...maar dat is bewust. lelijke spaanplaten vloer
behoorlijkquote:
Hij is gaafquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier best tevreden over. Invallend licht van het dakraam gebruikt.
[afbeelding]
ik heb 'm ook nog met alleen de stoel maar die vind ik niet zo. ik heb 'm niet met alleen de tafel maar ik zag pas thuis dat die wel heel erg lekker kleurt bij de achtergrond dus misschien ga ik maandag nog weer ff de zolder van mijn werk op
dan suggereer ik dat jij je vingers nat maakt en in een wandcontactdood steekt tijdens het kijken naar haar foto. Dan zul je de spanning wel voelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik vind het wel een aardige foto, maar niet heel spannend.
Freudiaanse verspreking?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dan suggereer ik dat jij je vingers nat maakt en in een wandcontactdood steekt tijdens het kijken naar haar foto. Dan zul je de spanning wel voelen
ja laat dan ook eens iets van jou geweldige werk zien k-manquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Freudiaanse verspreking?
Ik heb liever dat de foto's van zichzelf spannend zijn, zonder wcd.
typ fout-maar wel eentje die ik geinig vondquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef k_man het volgende:
Freudiaanse verspreking?
Je hebt gelijk stuurman, ik begin alvast te F5-en en zie graag je kunde tegemoet op mijn netvliesquote:Ik heb liever dat de foto's van zichzelf spannend zijn, zonder wcd.
Hé, gaan we die discussie weer voeren? Leuk!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja laat dan ook eens iets van jou geweldige werk zien k-man
je hebt een behoorlijke mening altijd over alles en iedereen maar ik vind je nog steeds met middelmatige foto's aan komen zeilen, en 9 van de 10 zijn dat archieffoto's....
My thoughts exactly...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
typ fout-maar wel eentje die ik geinig vond
Een Freudiaanse verspreking is volgens mij een seksueel getint woord gebruiken ipv een gewoon woord.
[..]
Je hebt gelijk stuurman, ik begin alvast te F5-en en zie graag je kunde tegemoet op mijn netvlies
Een freudiaanse verspreking is de naam voor een verspreking waarbij iemand per ongeluk iets zegt wat hij eigenlijk niet wil zeggen, maar dat niettemin wel een inzicht geeft in wat er (wellicht onbewust of ontkend) speelt in de geest van de spreker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
typ fout-maar wel eentje die ik geinig vond
Een Freudiaanse verspreking is volgens mij een seksueel getint woord gebruiken ipv een gewoon woord.
maar dat zal dan puur jouw mening zijn, en ik deel die in de meeste gevallen niet met je. Plus dat ik het werk wat ik tot nu toe van jou voorbij heb zien komen behoorlijk onder de maat vind om jouw op een dermate manier te waarderen dat ik daar ook waarde aan hecht.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, gaan we die discussie weer voeren? Leuk!
Ik heb nog nooit een fatsoenlijke speelfim gemaakt. Toch kan ik best aangeven of ik een film goed vindt of niet.
Natuurlijk is het mijn mening. Ik neem aan dat wat jij hier post ook jouw mening is. Het zou tamelijk merkwaardig zijn als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar dat zal dan puur jouw mening zijn, en ik deel die in de meeste gevallen niet met je. Plus dat ik het werk wat ik tot nu toe van jou voorbij heb zien komen behoorlijk onder de maat vind om jouw op een dermate manier te waarderen dat ik daar ook waarde aan hecht.
Puckzzz, niet om vervelend te doen,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja laat dan ook eens iets van jou geweldige werk zien k-man
je hebt een behoorlijke mening altijd over alles en iedereen maar ik vind je nog steeds met middelmatige foto's aan komen zeilen, en 9 van de 10 zijn dat archieffoto's....
hallo!! we hebben het hier wel over k-man, die er een sport van heeft gemaakt iedereen te bekritiseren maar zelf met weinig beter materiaal aan komt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:45 schreef stil het volgende:
[..]
Puckzzz, niet om vervelend te doen,maar het komt nu bij mij over, dat wanneer iemand naar jou idee maar middelmatige foto's maakt, geen mening over jou foto's mag hebben.
![]()
Ik vind de foto wel iets hebben maar niet echt een "tering wat een mooie foto"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik vind het wel een aardige foto, maar niet heel spannend.
K-man is niet de wnige die op fot alleen maar kritiek geeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hallo!! we hebben het hier wel over k-man, die er een sport van heeft gemaakt iedereen te bekritiseren maar zelf met weinig beter materiaal aan komt.
elk commentaar van een ander zal ik serieus meenemen
En K-man heeft dat stempel gekregen en komt nooit weer van dat stempel af???quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hallo!! we hebben het hier wel over k-man, die er een sport van heeft gemaakt iedereen te bekritiseren maar zelf met weinig beter materiaal aan komt.
elk commentaar van een ander zal ik serieus meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |