quote:vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
Je was verdwaald he.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wederom, precies op tijd.
Hey papa!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef LXIV het volgende:
Hallo mensen!
Verdwaald wil ik niet zeggen, maar als jij een topic opent dan kan dat niet anders dan vol met liefde en warmte zitten dat ik er op af kom als een vlieg op stroop.quote:
Geweldig. Erg fijn dat het dus goed gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
Goed. Moeder en Anne slapen nu, ik ben een paar foto's aan het uploaden die ik zo zal posten.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
Goed. Moeder en Anne slapen nu, ik ben een paar foto's aan het uploaden die ik zo zal posten.
K-man had blijkbaar meer liefde en warmte in zich.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdwaald wil ik niet zeggen, maar als jij een topic opent dan kan dat niet anders dan vol met liefde en warmte zitten dat ik er op af kom als een vlieg op stroop.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
K-man had blijkbaar meer liefde en warmte in zich.
Is dat geen woord? Of schrijf je het anders?quote:
bekant is een kei-goed woord!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat geen woord? Of schrijf je het anders?
Weut ik veul, het klinkt zo brabo's....quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat geen woord? Of schrijf je het anders?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Flauwe grapjes kunnen heel even achterwege gelaten worden, DaMart![]()
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Bekant is dus een vorm van bijna, wordt uitgesproken als bukkant,
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Damart?? Waar zie je die?
Jij in Braboland? Waar dan? (Of houd je je woonplaats liever onbekend...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.
en blijf het een raar woord vinden
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef LXIV het volgende:
Maar zo een geboorte meemaken is toch echt wel een hele gebeurtenis.
Dat zullen degenen die al ouder zijn kunnen be-amen!
Je wilde eigenlijk jongeheer typen hè?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.
Hij is aan het bijkomen van zijn BBQ denk ik zo. (zie vorige topic)quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.
Ja, de flauwe grapjes mogen best, tenzij ik rechtstreeks onder de post zeg dat ik het over die post liever niet heb.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk jongeheer typen hè?
Oh sorry, geen flauwe grapjes.
In hetzelfde gehucht als Do2.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij in Braboland? Waar dan? (Of houd je je woonplaats liever onbekend...)
Toch moet ik er niet aan denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef LXIV het volgende:
Maar zo een geboorte meemaken is toch echt wel een hele gebeurtenis.
Dat zullen degenen die al ouder zijn kunnen be-amen!
Eén van de lelijkste steden, maar wel mijn stadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef k_man het volgende:
Ik heb in Eindhoven gewoond.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je tegenwoordig be-amen als beamen schrijft, denkt iedereen aan "beam me up, Scotty
Breda, toch?quote:
Ik ben het eens met het eerste deel van je zin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eén van de lelijkste steden, maar wel mijn stad.
Lijkt me niks, een kutstadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
LOL.Rotterdam
Is en blijft een kutstad met kutmensen maar wel mijn kutstad en mijn kut stadsgenoten
Eindhoven is gewoon tof.quote:
De kroeg op de hoek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Wat zijn nou de toeristische trekpleisters van Breda?
De Grote Kerk,quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Rotterdam.... vroeger vond ik het een klotestad, maar dat is sinds dequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
LOL.Rotterdam
Is en blijft een kutstad met kutmensen maar wel mijn kutstad en mijn kut stadsgenoten
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Welterusten Dootje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De kroeg op de hoek.Anne
![]()
En nu ga ik slapen.
Anne.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of heet ze Anna?
En de bruine heer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Het Van Abbe is best tof. En de Witte Dame.
Omg nog nooit in Rotterdam geweest. Je mist echt watquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest.
Ach, je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Omg nog nooit in Rotterdam geweest. Je mist echt wat
Namelijk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Omg nog nooit in Rotterdam geweest. Je mist echt wat
De stad tof maken, natuurlijk. En in een niet-toffe stad lijk ik natuurlijk veel toffer, dan in een stad die wel al tof is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat doet zo'n toffe jongen als jij in een stad als Eindhoven?![]()
Die jongen is er eentje van het bouwjaar 1989 dus die mag nog niet zelf kiezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat doet zo'n toffe jongen als jij in een stad als Eindhoven?![]()
Maar niet vanuit de kast... dat is jouw vakgebied!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Architectuur liefhebber?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef muhammad_ali het volgende:
De centrale bibliotheek
De kubuswoningen
De erasmusbrug
De kuip
Stadhuisplein
en ga zo maar door...
Niet denken dat je, omdat je 3 jaar ouder bent, opeens zo veel wijzer en beter bent, hè...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Die jongen is er eentje van het bouwjaar 1989 dus die mag nog niet zelf kiezen
TTK - Wedstrijd SC - topicquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet vanuit de kast... dat is jouw vakgebied!![]()
stadhuisplein staat vol met kroegen en kuip is natuurlijk het stadion van feyenoordquote:
Al die dingen kan ik in folders en op internet ook zien. Het is me de reis niet waard.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
stadhuisplein staat vol met kroegen en kuip is natuurlijk het stadion van feyenoorden de andere twee tja daar is rotterdam bekend om. Ben niet echt een architectuur liefhebber.
Van wat voor kunst hou jij dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
stadhuisplein staat vol met kroegen en kuip is natuurlijk het stadion van feyenoorden de andere twee tja daar is rotterdam bekend om. Ben niet echt een architectuur liefhebber.
Hmm. Ga je wel eens op vakantie dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al die dingen kan ik in folders en op internet ook zien. Het is me de reis niet waard.
De onwetendheid van de Rotterdammers. Aandoenlijk... bijna.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Dan blijf je lkkr in je kutgehucht toch?![]()
![]()
Moet zeggen dat ik niet nog niet echt "kunst" ben tegen gekomen waar mijn mond van open gaat staan. Dat ligt natuurlijk aan de kunst die ik heb gezien. Want ik heb niet ontezettend veel gezien maar ik ben wel een liefhebber van natuur als het om sightseeing gaat...quote:
Ik heb alweer gereageerd...quote:
Je hebt wel een hele lage dunk van me hequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Flauwe grapjes kunnen heel even achterwege gelaten worden, DaMart![]()
Van wat voor prutswerkjes hou je dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef muhammad_ali het volgende:
denk niet dat de boeken die ik lees worden gezien als kunst.
Preventieve opmerking voor die ene post. Je mag je (flauw) zelf weer zijn hoor, ga vooral je gang.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alweer gereageerd...
En even terugkomend op deze post van je:
[..]
Je hebt wel een hele lage dunk van me he
Robin Hobbquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Voor mijn "literaire kost" lees ik graag engelse fantasy boeken. En als zijnde kunst moet ik zoals ik al zeg nog iets tegenkomen waarin ik opga.
Mond houden over fantasy, dat is gewoon tof.quote:
Net zo tof als Eindhoven zeker?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mond houden over fantasy, dat is gewoon tof.
Omdat jij het niet leuk vindt betekent het niet dat niemand het leuk vindt.quote:
Dát ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vindt betekent het niet dat niemand het leuk vindt.
Het is meer de vraag of je die mensen nog serieus kunt nemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig maar.
Alsof het mij uitmaakt of jíj mij nog serieus neemt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of je die mensen nog serieus kunt nemen.![]()
Je kunt het iig proberenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of je die mensen nog serieus kunt nemen.![]()
Mag ik hier een flauwe grap over maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof het mij uitmaakt of jíj mij nog serieus neemt..
Ja, al is die niet echt meer grappig omdat die grap te pas en te onpas gemaakt wordt, ik zie ook echt wel dat het een schot voor open doel isquote:
Ik hield me in!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al is die niet echt meer grappig omdat die grap te pas en te onpas gemaakt wordt, ik zie ook echt wel dat het een schot voor open doel is.
Je bewondert mijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef k_man het volgende:
Ik pest je maar een beetje Erik. Ik bewonder je, echt waar.
+1 Relevante vraag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En waaraan heb ik die eer verdiend?
Leuk en aardig, deze post, maar ik ahd wel een vraagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Kijk, dat vind ik nou weer fijn. Dat je het een eer vindt door mij bewonderd te worden.
Zo bewonderen we elkaar. Wat een mooi topic is dit toch.
Ooit aan gedacht dat jij misschien de rare bent AE??quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.
en blijf het een raar woord vinden
Wel een goede ruil eigenlijk he??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hebben Anne ervoor teruggekregen.
Ik vind een zeer klein deel wel aardig..., en dat was het dan voor wat betreft mijn Appelwaardering...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het werk van Appel niet onaardig, hoor.
Mijn ligstoel ligt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het wederom een lekkere dag wordt.
Ja, heel leuks.... Moet zo gaan werken tot 9 uurquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Nog wat leuks te doen in Rotterdam op bevrijdingsdag?
Ik zie het... vanachter mijn werkplek... als het na 16:00 uur ook nog maar lekker is dan!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het wederom een lekkere dag wordt.
Vast wel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het... vanachter mijn werkplek... als het na 16:00 uur ook nog maar lekker is dan!
Ik heb nog even naar de sterren liggen kijken, maar vond vooral het af en aan vliegende vleermuisje erg leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren was het tot in de avond lekker zwoel.
Ja, sprak me vroeger echt wel aan. Ben ze 'n beetje uit het oog verloren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik niet
btw ik ga over een paar uurtjes als ik aan het werk ben de nieuwe cd van RHCP kopen. Nog meer fans hier?
Ja, vind je? Ik fiets er eigenlijk alleen doorheen, ga er nooit zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft veel voordelen, naast een park wonen..
Het is fijn om de hond uit te laten, en omdat er speeltuinen in zitten kunnen de kleine kinders van de familie lekker spelen, en het uitzicht is zo veel beter dan uitkijken op een autoweg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik fiets er eigenlijk alleen doorheen, ga er nooit zitten.
Oh ja, als je een hond hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is fijn om de hond uit te laten, en omdat er speeltuinen in zitten kunnen de kleine kinders van de familie lekker spelen, en het uitzicht is zo veel beter dan uitkijken op een autoweg.
Dat lijkt mij ook, ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:07 schreef DaMart het volgende:
Naast het duin wonen heeft ook zo zijn voordelen
Ja, ik zou wel in de buurt van strand willen wonen, alleen trekt de noordzeekust me niet zo. En de waddeneilanden lijken me van die gesloten gemeenschappen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:07 schreef DaMart het volgende:
Naast het duin wonen heeft ook zo zijn voordelen
Hey Sven, jij hier weer!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:
Je hebt het niet erg lang volgehouden in SHO he, m_a?
Die gedachte is weleens bij me opgekomen, maar die verdween ook meteen weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat jij misschien de rare bent AE??
Ja, dat ShowChat is soms best leuk. Alleen Bupatih zit er ook, dat is wat minder.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey Sven, jij hier weer!
Is dat showchat echt zo leuk als je doet voorkomen?
Bupa zit overal op Fok! tochquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat ShowChat is soms best leuk. Alleen Bupatih zit er ook, dat is wat minder.
Whehe.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat ShowChat is soms best leuk. Alleen Bupatih zit er ook, dat is wat minder.
Uhuh.quote:
Het zwembad?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ik ga in bad zometeen.
Had Sven niet van die eendjes gewonnen bij de Frontpageprijsvraag van vorige week?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
Neem jij altijd speelgoed mee in bad, Sven?
Ik weet niet of Bupatih dat soort speelgoed bedoeltquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had Sven niet van die eendjes gewonnen bij de Frontpageprijsvraag van vorige week?
Je weet welke eendjes ik bedoel?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bupatih dat soort speelgoed bedoelt![]()
Sven heeft toch geen liefdesknopje?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de eendjes waar in deze topic over gesproken wordt: Die qu63.
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had Sven niet van die eendjes gewonnen bij de Frontpageprijsvraag van vorige week?
Ik zie niks!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Heb ff heel snel 2 foto's geupload en het fotoboek aangemaakt![]()
Ja, leuk. Maar hij moet toch ergens een knopje hebben?quote:
Die kun je uitzetten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar hij moet toch ergens een knopje hebben?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:25 schreef muhammad_ali het volgende:
En aanzetten??
Misschien waren er nog delen van de mannelijke seksualiteit die mij onbekend waren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sven maakt het misschien wel niks uit....
niet alles serieus nemen he...
Dat kan. Ik weet verder ook niet de ins en outs van Svens knopjes hoor!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien waren er nog delen van de mannelijke seksualiteit die mij onbekend waren.![]()
Ja, lul je er maar uit. Jij was degene die begon over Sven en vibrerende badeendjes. En vast niet voor niets!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan. Ik weet verder ook niet de ins en outs van Svens knopjes hoor!
ik houd me in... ik houd me in...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft geen knopjes, hij heeft alleen een sleutel en je moet 'm opdraaien.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft geen knopjes, hij heeft alleen een sleutel en je moet 'm opdraaien.
Ach, ik vond Sven er wel het type voorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, lul je er maar uit. Jij was degene die begon over Sven en vibrerende badeendjes. En vast niet voor niets!![]()
Ligt dat gevoelig?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Knopje doet het. En de eerste mongool die me vergelijkt met Meki heeft zich al gemeldt :S
Komt de gedachte dat ik juist dingen zeg waarbij je je in moet houden niet in je op?quote:
Natuurlijk ligt dat gevoelig, Meki is een bosmongool. Maar ik moet gaan werken mensjes. Misschien meld ik me nog even op mijn werk als het rustig is. Toedeloe!quote:
Jawel... maar ik wilde me een keertje niet laten kennen en hield me inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt de gedachte dat ik juist dingen zeg waarbij je je in moet houden niet in je op?
Ik had ook kunnen zeggen: 'Bupa heeft liever een sleutel in zijn reet die 'm goed opdraait', maar dat leek me een beetje té
Was ook veel te banaal platvloers geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt de gedachte dat ik juist dingen zeg waarbij je je in moet houden niet in je op?
Ik had ook kunnen zeggen: 'Bupa heeft liever een sleutel in zijn reet die 'm goed opdraait', maar dat leek me een beetje té
Oh ja... dat moet ik eigenlijk ook doen nu... werken...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt dat gevoelig, Meki is een bosmongool. Maar ik moet gaan werken mensjes. Misschien meld ik me nog even op mijn werk als het rustig is. Toedeloe!
Ik had al geëdit naar platvloers. En niet om het b-anaal. Daar hebben we jou weer voor.quote:
Ja sorry... dat woordgrapje kon ik niet laten liggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had al geëdit naar platvloers. En niet om het b-anaal. Daar hebben we jou weer voor.![]()
Geeft niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja sorry... dat woordgrapje kon ik niet laten liggen
Mijn boek is uit 1614 (een herdruk uit 1949).quote:
Ik denk niet dat Loesje die leeftijd haalt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn boek is uit 1614 (een herdruk uit 1949).
Pff, zelfdiscipline is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet! De drang om dat grapje te maken won het van de drang om het niet te doen
Ik was er kapot van toen onze kat doodging zo'n 14 jaar geleden. 's nachts deed ze ineens vreemd. Dus mijn ouders hebben de dierenarts gebeld, en die nam de kat mee. Ze bleek een hersenbloeding te hebben gehad, en mijn ouders hebben haar toen laten inslapen. Tegen mij zeiden ze echter dat de kat uit zichzelf was doodgegaan. Toen ze maanden later de waarheid toch vertelden, was ik best kwaad eigenlijk. Ik vond ze op dat moment kattenmoordenaars.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees op de blog van Hanneke Groenteman dat ze vandaag haar doodzieke kat gaat laten inslapen. Ik weet hoe dat voelt.![]()
Waarom denk je dat ik werk en niet Fok!.... uhm... of was het andersomquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, zelfdiscipline is niet aan jou besteed.
Vreselijk, ontzettend, zeer... makkelijke plant.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo vreselijk? Doet 'ie het slecht?
OMdat je werk saai is?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik werk en niet Fok!.... uhm... of was het andersom
Poezenverdriet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er kapot van toen onze kat doodging zo'n 14 jaar geleden. 's nachts deed ze ineens vreemd. Dus mijn ouders hebben de dierenarts gebeld, en die nam de kat mee. Ze bleek een hersenbloeding te hebben gehad, en mijn ouders hebben haar toen laten inslapen. Tegen mij zeiden ze echter dat de kat uit zichzelf was doodgegaan. Toen ze maanden later de waarheid toch vertelden, was ik best kwaad eigenlijk. Ik vond ze op dat moment kattenmoordenaars.
Nog geen jaar later hadden we trouwens 2 nieuwe katten, en die zijn nog steeds stapelgek en springlevend!
Nee hoor, in tegendeel.quote:
Erik, Erik, niet zo naief jongen, het is een openbaar forum. Vragen staat vrij. Welnu, ik heb werkelijk met je te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
R_ON, bemoei je er gewoon maar niet mee, anders had ik ze wel aan jou geadresseerd.
En het is ook vrij om te zeggen dat je je er niet mee hoeft te bemoeien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef R_ON het volgende:
[..]
Erik, Erik, niet zo naief jongen, het is een openbaar forum. Vragen staat vrij. Welnu, ik heb werkelijk met je te doen.
Nee.quote:Nu weer met dat hondje. Lucht je hart. Onverwerkte trauma's zijn nooit goed, he Erik. Voor de draad ermee, gooi het eruit!
Ik zou het graag willen doen, maar dat lukt niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je 'm nu eens gewoon links laat liggen, Erik.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen doen, maar dat lukt niet.
Omdat hij dingen zegt die op een of andere manier altijd verkeerd vallen bij mij, dat heeft hij trouwens goed door, en ik erger me daar aan. Enorm.quote:
Ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat hij dingen zegt die op een of andere manier altijd verkeerd vallen bij mij, dat heeft hij trouwens goed door, en ik erger me daar aan. Enorm.
Bezorg ik je nog een trauma?! En het is al zoveel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat hij dingen zegt die op een of andere manier altijd verkeerd vallen bij mij, dat heeft hij trouwens goed door, en ik erger me daar aan. Enorm.
Kan beter, maar bedankt voor de interesse.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik voel me uitstekend, Ron. Jij?
Had ik er maar geen moeite mee. Ik beleef er ook niet echt plezier aan, dat je het even weetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben.
Maar goed, misschien is dat een talent.
Ik snap het ook niet. Ik dnek dat ik het gewoon belangrijk vind wat mensen zeggen (over mij), het doet me wat. Of dat nou positief of negatief is, oprecht of niet...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, daarom begrijp ik het ook zo slecht, Erik.
Ik begrijp niet waarom je zoveel energie steekt in iets waar je geen plezier aan beleeft.
Ik ben bang van wel, en op 't forum is het allemaal ook erg zwart wit, je kan niet aan iemands blik zien of het een goedbedoelde grap is, dat moet je meer afleiden uit de voorgeschiedenis die je met die persoon hebt, en zelfs dan lukt het nog lang niet altijd om op dezelfde lijn te zitten als degene die tegen je praat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus als iemand liegt dat je een nare jongen bent,
trek je dat je toch aan?
Uiteraard. Dat probeer ik 'm ook duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:21 schreef k_man het volgende:
Ik denk hoe meer Erik zich ergert, hoe leuker Ron het vindt.
Zolang het gelukkig is, dan is het niet zo'n probleem, maar dan mot er nog wel een hoop veranderenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie ze nog wel samen oud en gelukkig worden, eigenlijk.
Ik ga eerst douchen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga even in de zon liggen! Wie doet er mee?
Ik niet... ik moet voor een maandblad voor onze leden een juridisch stukje schrijven... gezien het weer heb ik besloten dat het onderwerp het opnemen van vakantiedagen wordt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga even in de zon liggen! Wie doet er mee?
Wise decision, my friend. Wise decision.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet... ik moet voor een maandblad voor onze leden een juridisch stukje schrijven... gezien het weer heb ik besloten dat het onderwerp het opnemen van vakantiedagen wordt...![]()
is in de tuin werken ook goed?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jip! Rakker!
Ga je mee even in de zon liggen?
gezzeliequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Dan maar in m'n uppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |