Erik, Erik, niet zo naief jongen, het is een openbaar forum. Vragen staat vrij. Welnu, ik heb werkelijk met je te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
R_ON, bemoei je er gewoon maar niet mee, anders had ik ze wel aan jou geadresseerd.
En het is ook vrij om te zeggen dat je je er niet mee hoeft te bemoeien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef R_ON het volgende:
[..]
Erik, Erik, niet zo naief jongen, het is een openbaar forum. Vragen staat vrij. Welnu, ik heb werkelijk met je te doen.
Nee.quote:Nu weer met dat hondje. Lucht je hart. Onverwerkte trauma's zijn nooit goed, he Erik. Voor de draad ermee, gooi het eruit!
Ik zou het graag willen doen, maar dat lukt niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je 'm nu eens gewoon links laat liggen, Erik.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen doen, maar dat lukt niet.
Omdat hij dingen zegt die op een of andere manier altijd verkeerd vallen bij mij, dat heeft hij trouwens goed door, en ik erger me daar aan. Enorm.quote:
Ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat hij dingen zegt die op een of andere manier altijd verkeerd vallen bij mij, dat heeft hij trouwens goed door, en ik erger me daar aan. Enorm.
Bezorg ik je nog een trauma?! En het is al zoveel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat hij dingen zegt die op een of andere manier altijd verkeerd vallen bij mij, dat heeft hij trouwens goed door, en ik erger me daar aan. Enorm.
Kan beter, maar bedankt voor de interesse.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik voel me uitstekend, Ron. Jij?
Had ik er maar geen moeite mee. Ik beleef er ook niet echt plezier aan, dat je het even weetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben.
Maar goed, misschien is dat een talent.
Ik snap het ook niet. Ik dnek dat ik het gewoon belangrijk vind wat mensen zeggen (over mij), het doet me wat. Of dat nou positief of negatief is, oprecht of niet...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, daarom begrijp ik het ook zo slecht, Erik.
Ik begrijp niet waarom je zoveel energie steekt in iets waar je geen plezier aan beleeft.
Ik ben bang van wel, en op 't forum is het allemaal ook erg zwart wit, je kan niet aan iemands blik zien of het een goedbedoelde grap is, dat moet je meer afleiden uit de voorgeschiedenis die je met die persoon hebt, en zelfs dan lukt het nog lang niet altijd om op dezelfde lijn te zitten als degene die tegen je praat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus als iemand liegt dat je een nare jongen bent,
trek je dat je toch aan?
Uiteraard. Dat probeer ik 'm ook duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:21 schreef k_man het volgende:
Ik denk hoe meer Erik zich ergert, hoe leuker Ron het vindt.
Zolang het gelukkig is, dan is het niet zo'n probleem, maar dan mot er nog wel een hoop veranderenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie ze nog wel samen oud en gelukkig worden, eigenlijk.
Ik ga eerst douchen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga even in de zon liggen! Wie doet er mee?
Ik niet... ik moet voor een maandblad voor onze leden een juridisch stukje schrijven... gezien het weer heb ik besloten dat het onderwerp het opnemen van vakantiedagen wordt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga even in de zon liggen! Wie doet er mee?
Wise decision, my friend. Wise decision.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet... ik moet voor een maandblad voor onze leden een juridisch stukje schrijven... gezien het weer heb ik besloten dat het onderwerp het opnemen van vakantiedagen wordt...![]()
is in de tuin werken ook goed?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jip! Rakker!
Ga je mee even in de zon liggen?
gezzeliequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Dan maar in m'n uppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |