Oef, dat wordt wel erg krap. Dan ben ik de volgende keer weer van de partij!quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:21 schreef Augustina het volgende:
Het kan vanavond nog. Geloof ik.
Ja, dat krijgen we nu natuurlijk met die verschuivende deadlines.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oef, dat wordt wel erg krap. Dan ben ik de volgende keer weer van de partij!
Jaja! Je hebt zeker zelf je verhaal nog niet af!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Anders tillen we het over het weekend heen, Arual? Heb je nog een heel weekend
Ik stem tegen! Ik wil niet lullig doen, in tegendeel, maar dan kunnen we wel aan de gang blijven met het verschuiven van de deadline, die al een of twee keer verschoven is sinds afgelopen weekend.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Anders tillen we het over het weekend heen, Arual? Heb je nog een heel weekend
Spreekwoordelijk,quote:
jam stelde 30 april voor... Erik accepteerde dat, en dus ging ik er ook vanuit. Ik heb het nog een paar keer gepost zelfs dat ik daarvan uitging. En volgens mij geldt dat voor meerdere mensen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Zover ik weet is er niet geschoven met de deadline omdat er geen echte deadline was.
Maar de post eronder. Ach laat ook maar, het is al niet meer grappigquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt wel! Maar herhaling versterkt een argument!
12:05 mag ook hoor...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Als je maar nietr verwacht dat het om 12:00 online staat
Het is nu nog te druk op de spoedhulp.
Ik trap niet alle schoten voor open doel erin hoor... voorspelbaarheid maakt de grapjes minder leuk... het is leuker om een grapje te maken als je het niet verwachtquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar de post eronder. Ach laat ook maar, het is al niet meer grappig.
Ok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trap niet alle schoten voor open doel erin hoor... voorspelbaarheid maakt de grapjes minder leuk... het is leuker om een grapje te maken als je het niet verwacht
Een week is wat mij betreft ook goed!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Het stemmen hoeft toch niet zo lang te duren? Ik stel dan ook maximaal een week voor.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:46 schreef DaMart het volgende:
We kunnen lezen en stemmen
Alleen wel een lange stemtijd hoor... de eerstvolgende zondag 12 mei is pas in 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |