quote:vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
Je was verdwaald he.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wederom, precies op tijd.
Hey papa!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef LXIV het volgende:
Hallo mensen!
Verdwaald wil ik niet zeggen, maar als jij een topic opent dan kan dat niet anders dan vol met liefde en warmte zitten dat ik er op af kom als een vlieg op stroop.quote:
Geweldig. Erg fijn dat het dus goed gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
Goed. Moeder en Anne slapen nu, ik ben een paar foto's aan het uploaden die ik zo zal posten.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
Goed. Moeder en Anne slapen nu, ik ben een paar foto's aan het uploaden die ik zo zal posten.
K-man had blijkbaar meer liefde en warmte in zich.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdwaald wil ik niet zeggen, maar als jij een topic opent dan kan dat niet anders dan vol met liefde en warmte zitten dat ik er op af kom als een vlieg op stroop.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
K-man had blijkbaar meer liefde en warmte in zich.
Is dat geen woord? Of schrijf je het anders?quote:
bekant is een kei-goed woord!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat geen woord? Of schrijf je het anders?
Weut ik veul, het klinkt zo brabo's....quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat geen woord? Of schrijf je het anders?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Flauwe grapjes kunnen heel even achterwege gelaten worden, DaMart![]()
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Bekant is dus een vorm van bijna, wordt uitgesproken als bukkant,
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Damart?? Waar zie je die?
Jij in Braboland? Waar dan? (Of houd je je woonplaats liever onbekend...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.
en blijf het een raar woord vinden
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef LXIV het volgende:
Maar zo een geboorte meemaken is toch echt wel een hele gebeurtenis.
Dat zullen degenen die al ouder zijn kunnen be-amen!
Je wilde eigenlijk jongeheer typen hè?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.
Hij is aan het bijkomen van zijn BBQ denk ik zo. (zie vorige topic)quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar die jongeman weet altijd wel tevoorschijn te komen.
Ja, de flauwe grapjes mogen best, tenzij ik rechtstreeks onder de post zeg dat ik het over die post liever niet heb.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk jongeheer typen hè?
Oh sorry, geen flauwe grapjes.
In hetzelfde gehucht als Do2.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij in Braboland? Waar dan? (Of houd je je woonplaats liever onbekend...)
Toch moet ik er niet aan denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef LXIV het volgende:
Maar zo een geboorte meemaken is toch echt wel een hele gebeurtenis.
Dat zullen degenen die al ouder zijn kunnen be-amen!
Eén van de lelijkste steden, maar wel mijn stadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef k_man het volgende:
Ik heb in Eindhoven gewoond.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je tegenwoordig be-amen als beamen schrijft, denkt iedereen aan "beam me up, Scotty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |