Koeman mag geen aankopen doen hoor, dat regelt Stan voor hem. Niet dat dat een goed teken is overigensquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Hij past wel bij PSV denk ik.
Ben wel benieuwd naar z'n komende aankopen.
Laat Sikora, Peeters, Soetaers en Sonck maar komenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Kurt Elshot. Ellery Cairo. Edson Braafheid.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Dat gaat zeker wel gebeuren hoor...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Leuker scenario: Timmer nokt, Hiddink komt weer in de picture bij PSV en helpt in een adviserende rol mee met de scouting en de aankopen.
Dat niet, maar Hiddink heeft een uniek netwerk.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal voor Hiddink als adviseur hoor, maar ik mag hopen dat het scoutingsapparaat van PSV niet compleet afhankelijk van hem is.
Inderdaad, prachtmove om een van omkoping beschuldigde GGD-niveau speler uit Australie te halen. Fantastisch, dat netwerkquote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat niet, maar Hiddink heeft een uniek netwerk.
Veel dommer kun je niet reageren natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtmove om een van omkoping beschuldigde GGD-niveau speler uit Australie te halen. Fantastisch, dat netwerk
Dacht het niet..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koeman mag geen aankopen doen hoor, dat regelt Stan voor hem. Niet dat dat een goed teken is overigens.
Hiddink heeft een geweldig netwerk, maar daar heeft 'ie ook schandalig slecht ge/misbruik van gemaakt dit seizoen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel dommer kun je niet reageren natuurlijk.
Juist niet toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen we die Bruinslot er ook nog bij.
Ik denk dat je met hem alleen maar in je handjes mag knijpen. Die doet echt ongelofelijk goed werk als het op het analyseren van de tegenstander aan komt. Tactische topper.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen we die Bruinslot er ook nog bij.
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat je met hem alleen maar in je handjes mag knijpen. Die doet echt ongelofelijk goed werk als het op het analyseren van de tegenstander aan komt. Tactische topper.
Je krijgt er wel sikora voor terugquote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef appelsientje het volgende:
Nou lekker is dat
De mensen van Ajax naar PSV.... *zucht* Het leven van een supporter gaat soms niet over rozen
Dan neem je hem toch lekker? Bij PSV heeft ie meer kapot gemaakt dan Aad de Mos.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat je met hem alleen maar in je handjes mag knijpen. Die doet echt ongelofelijk goed werk als het op het analyseren van de tegenstander aan komt. Tactische topper.
Mag van mij zo terugkeren bij Ajax
Hoezo? Hij is hoofd opleidingen geweest bij PSV, en daar viel uberhaupt niets meer kapot aan te makenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan neem je hem toch lekker? Bij PSV heeft ie meer kapot gemaakt dan Aad de Mos.
Nou nou, wat schandalig. Die 5 ton die Thompson hooguit heeft gekost (met salaris er bij in begrepen) verdient PSV wel weer terug met een oefentoernooitje of zo. Daar staan Alex, Gomes, Farfán en Cocu tegenover.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hiddink heeft een geweldig netwerk, maar daar heeft 'ie ook schandalig slecht ge/misbruik van gemaakt dit seizoen.
Alex zal PSV financieel weinig wijzer van worden, en voor Cocu zou geen Hiddink nodig zijn geweest. Bovendien zijn dat spelers die al meerdere jaren bij PSV spelen. Hij heeft de afgelopen twee transferperiodes gewoon heel pover gehandeld, waarvan de twee opvallendste aankopen 100% in eigenbelang waren. Om over de succesvolle miljoenen voor Kone, die met z'n gedachtes al in Manchester en Milaan (tegelijkertijd?) lijkt te zitten, maar niet te spreken.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef cultheld het volgende:
Nou nou, wat schandalig. Die 5 ton die Thompson hooguit heeft gekost (met salaris er bij in begrepen) verdient PSV wel weer terug met een oefentoernooitje of zo. Daar staan Alex, Gomes, Farfán en Cocu tegenover.
Wat is je bron? Het is in elk geval wel klote als Alex weg zou gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef cultheld het volgende:
Slecht nieuws: Alex wordt verhuurd aan Corinthians en Tevez gaat naar Chelsea.
Ik zeg ook niet dat Hiddink slecht heeft ingekocht over het algemeen. Alleen heeft 'ie opvallend slecht van dat fantastische netwerk dat 'ie zou hebben gebruik gemaakt. Eerder misbruik, met Culina en Thompson.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Goldboy het volgende:
Je kunt het natuurlijk lang over de aankopen van Hiddink hebben. Maar over het algemeen heeft er in zijn perdiode constant een goed elftal gestaan en liegen de resultaten er niet om. Thompson is alleen gehaald om 'm warm te houden voor het WK en gehuurd om er misschien ooit nog iets mee te doen. Sibon was wel 'n foutje.
Hoe lang loopt dat contract van Alex bij Chelsea eigenlijk? Het is voor hen toch veel interessanter om hem een jaar te verhuren aan AC Milan, waar 'ie veel meer in de picture staat voor Europese topclubs?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef cultheld het volgende:
Slecht nieuws: Alex wordt verhuurd aan Corinthians en Tevez gaat naar Chelsea.
Thompson absoluut. Culina is 'n ander verhaal. Die voegt toch echt wel iets toe.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef twi het volgende:...
Ik zeg ook niet dat Hiddink slecht heeft ingekocht over het algemeen. Alleen heeft 'ie opvallend slecht van dat fantastische netwerk dat 'ie zou hebben gebruik gemaakt. Eerder misbruik, met Culina en Thompson.
....
De bondscoach van Brazilië selecteert regelmatig spelers die in Zuid-Amerika spelen. Daarnaast is Corinthians veel groter dan PSV.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe lang loopt dat contract van Alex bij Chelsea eigenlijk? Het is voor hen toch veel interessanter om hem een jaar te verhuren aan AC Milan, waar 'ie veel meer in de picture staat voor Europese topclubs?
Komt er in ieder geval 1 vakman naar Eindhovenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Nou twi, Tonny komt met Koeman mee...
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:40 schreef cultheld het volgende:
De gemiddelde reactie op het Koeman-nieuws op een Benfica-forum : Isto sim é bom negócio... livramo-nos do Koeman e ainda recebemos dinheiro!
Oftewel: Dit is een hele goede zaak, we worden verlost van de Koe en krijgen nog geld toe ook.
Dat is het probleem van de huidige aanvallers, geen doelinstinct. Farfán heeft afgelopen jaar leren scoren, maar Beasley en Koné leggen hem al bij het minste geringste tegenwindje breed in plaats van de kans te verzilveren.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Hier had Beasley ook best wat meer mee mogen doen.
Koeman past goed bij PSV, verdedigend voetballen en de kansen pakken als die er zijn. Dus jullie moeten niet klagen het had ook Huub kunnen zijnquote:
Ja, zo sta ik er ook wel tegenover. Echt helemaal blij ben ik er niet meer, maar laten we hem gewoon de voordeel van de twijfel geven.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
Koeman dus onze nieuwe coach. Ik heb besloten om, ondanks zijn verleden, vrij open te staan tegenover zijn aanstelling. Hij krijgt van mij zijn kans. Het is aan hem om te laten zien dat het toch een topcoach is.
man je lijkt er sprekend opquote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die arrogante kwallenkop van een Koeman
quote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weinig coaches die 2 keer kampioen is geworden, de beker gewonnen heeft en 2 keer de kwartfinale van de CL haalde
Klopt maar liever Ronald Koeman dan Blind of Broertje Koeman die allerlei beginnersfouten maken. Dat leergeld heeft Ronald al betaald bij Ajaxquote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dat zou jij als ajacied inderdaad moeten weten!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Want?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou jij als ajacied inderdaad moeten weten!
Blijkbaar bij Benfica ook, anders hadden ze 'm daar wel willen houden.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt maar liever Ronald Koeman dan Blind of Broertje Koeman die allerlei beginnersfouten maken. Dat leergeld heeft Ronald al betaald bij Ajax
In de rust?? Met thee inschenken of watquote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het geen verkeerde aanstelling, in de rust rendeert hij denk ik wel goed.
Ach, zeiden we dat vorig seizoen en 't seizoen ervoor ook niet? Maar Ronald Koeman lijkt wel de genadeklap voor PSV ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De neusjes kunnen genieten, het grote instorten bij PSV is in gang gezet...![]()
net of het bij hun zo geweldig isquote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De neusjes kunnen genieten, het grote instorten bij PSV is in gang gezet...![]()
dadelijk blijven alle topspelers maar hebben we Ronald Koeman............................quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, zeiden we dat vorig seizoen en 't seizoen ervoor ook niet? Maar Ronald Koeman lijkt wel de genadeklap voor PSV ja.
Dan hebben jullie straks een dure bank. Niemand is groter dan Ronald Koemanquote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk blijven alle topspelers maar hebben we Ronald Koeman............................
ik zie de humor er nog steeds niet van in, Koemanquote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dan hebben jullie straks een dure bank. Niemand is groter dan Ronald Koeman
als er bepalende spelers weggaan en er niks voor terug komt wel jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
Trainer Ronald Koeman met TD Stan Valckx en assistenten Wouters en TBS. PSV gaat die play-off's nog hard nodig hebben, vrees ik.
Heb ik toen heel hard om gelachen jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef cultheld het volgende:
Stadionspeaker bij aanvang van het seizoen: En na jaren trouwe dienst is hij hier. RONALD KOEMAN!!!!!
Tering stel je niet zo aan manquote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die arrogante kwallenkop van een Koeman
Het is wel de laatste trainer die jullie kampioen maakte. En als je al met Ajax kampioen kan worden...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
"Hoe red ik me hier weer uit"
Bij Ajax of PSV werken is veel hectischer.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In de rust?? Met thee inschenken of wat
Wat een compliment, zegt iets over het niveau van PSV volgens jouquote:Op maandag 8 mei 2006 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is wel de laatste trainer die jullie kampioen maakte. En als je al met Ajax kampioen kan worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |