Koeman mag geen aankopen doen hoor, dat regelt Stan voor hem. Niet dat dat een goed teken is overigensquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Hij past wel bij PSV denk ik.
Ben wel benieuwd naar z'n komende aankopen.
Laat Sikora, Peeters, Soetaers en Sonck maar komenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Kurt Elshot. Ellery Cairo. Edson Braafheid.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Dat gaat zeker wel gebeuren hoor...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Leuker scenario: Timmer nokt, Hiddink komt weer in de picture bij PSV en helpt in een adviserende rol mee met de scouting en de aankopen.
Dat niet, maar Hiddink heeft een uniek netwerk.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal voor Hiddink als adviseur hoor, maar ik mag hopen dat het scoutingsapparaat van PSV niet compleet afhankelijk van hem is.
Inderdaad, prachtmove om een van omkoping beschuldigde GGD-niveau speler uit Australie te halen. Fantastisch, dat netwerkquote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat niet, maar Hiddink heeft een uniek netwerk.
Veel dommer kun je niet reageren natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtmove om een van omkoping beschuldigde GGD-niveau speler uit Australie te halen. Fantastisch, dat netwerk
Dacht het niet..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koeman mag geen aankopen doen hoor, dat regelt Stan voor hem. Niet dat dat een goed teken is overigens.
Hiddink heeft een geweldig netwerk, maar daar heeft 'ie ook schandalig slecht ge/misbruik van gemaakt dit seizoen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel dommer kun je niet reageren natuurlijk.
Juist niet toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen we die Bruinslot er ook nog bij.
Ik denk dat je met hem alleen maar in je handjes mag knijpen. Die doet echt ongelofelijk goed werk als het op het analyseren van de tegenstander aan komt. Tactische topper.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen we die Bruinslot er ook nog bij.
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat je met hem alleen maar in je handjes mag knijpen. Die doet echt ongelofelijk goed werk als het op het analyseren van de tegenstander aan komt. Tactische topper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |