In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weinig coaches die 2 keer kampioen is geworden, de beker gewonnen heeft en 2 keer de kwartfinale van de CL haalde
Klopt maar liever Ronald Koeman dan Blind of Broertje Koeman die allerlei beginnersfouten maken. Dat leergeld heeft Ronald al betaald bij Ajaxquote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dat zou jij als ajacied inderdaad moeten weten!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Want?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou jij als ajacied inderdaad moeten weten!
Blijkbaar bij Benfica ook, anders hadden ze 'm daar wel willen houden.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt maar liever Ronald Koeman dan Blind of Broertje Koeman die allerlei beginnersfouten maken. Dat leergeld heeft Ronald al betaald bij Ajax
In de rust?? Met thee inschenken of watquote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het geen verkeerde aanstelling, in de rust rendeert hij denk ik wel goed.
Ach, zeiden we dat vorig seizoen en 't seizoen ervoor ook niet? Maar Ronald Koeman lijkt wel de genadeklap voor PSV ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De neusjes kunnen genieten, het grote instorten bij PSV is in gang gezet...![]()
net of het bij hun zo geweldig isquote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De neusjes kunnen genieten, het grote instorten bij PSV is in gang gezet...![]()
dadelijk blijven alle topspelers maar hebben we Ronald Koeman............................quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, zeiden we dat vorig seizoen en 't seizoen ervoor ook niet? Maar Ronald Koeman lijkt wel de genadeklap voor PSV ja.
Dan hebben jullie straks een dure bank. Niemand is groter dan Ronald Koemanquote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk blijven alle topspelers maar hebben we Ronald Koeman............................
ik zie de humor er nog steeds niet van in, Koemanquote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dan hebben jullie straks een dure bank. Niemand is groter dan Ronald Koeman
als er bepalende spelers weggaan en er niks voor terug komt wel jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
Trainer Ronald Koeman met TD Stan Valckx en assistenten Wouters en TBS. PSV gaat die play-off's nog hard nodig hebben, vrees ik.
Heb ik toen heel hard om gelachen jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef cultheld het volgende:
Stadionspeaker bij aanvang van het seizoen: En na jaren trouwe dienst is hij hier. RONALD KOEMAN!!!!!
Tering stel je niet zo aan manquote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die arrogante kwallenkop van een Koeman
Het is wel de laatste trainer die jullie kampioen maakte. En als je al met Ajax kampioen kan worden...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
"Hoe red ik me hier weer uit"
Bij Ajax of PSV werken is veel hectischer.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In de rust?? Met thee inschenken of wat
Wat een compliment, zegt iets over het niveau van PSV volgens jouquote:Op maandag 8 mei 2006 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is wel de laatste trainer die jullie kampioen maakte. En als je al met Ajax kampioen kan worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |