Dat is het probleem van de huidige aanvallers, geen doelinstinct. Farfán heeft afgelopen jaar leren scoren, maar Beasley en Koné leggen hem al bij het minste geringste tegenwindje breed in plaats van de kans te verzilveren.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Hier had Beasley ook best wat meer mee mogen doen.
Koeman past goed bij PSV, verdedigend voetballen en de kansen pakken als die er zijn. Dus jullie moeten niet klagen het had ook Huub kunnen zijnquote:
Ja, zo sta ik er ook wel tegenover. Echt helemaal blij ben ik er niet meer, maar laten we hem gewoon de voordeel van de twijfel geven.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
Koeman dus onze nieuwe coach. Ik heb besloten om, ondanks zijn verleden, vrij open te staan tegenover zijn aanstelling. Hij krijgt van mij zijn kans. Het is aan hem om te laten zien dat het toch een topcoach is.
man je lijkt er sprekend opquote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die arrogante kwallenkop van een Koeman
quote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weinig coaches die 2 keer kampioen is geworden, de beker gewonnen heeft en 2 keer de kwartfinale van de CL haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |