abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:22:52 #151
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_37544617
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je haalt relatieve cijfers en absolute cijfers weer door elkaar. Ga eerst maar het verschil tussen absoluut en relatief leren, dan praten we verder.
ga jij terug naar je statistiek-lessen.

je kunt relatief en absoluut gewoon gebruiken om aantallen en percentages uit te rekenen, vice versa.

snap wel dat je dat liever niet hoort, komt je er zo slecht af he
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_37544632
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:20 schreef Clairvaux het volgende:
Mensen kiezen nu voor Verdonk.
Pardon, ook de VVD heeft klappen gekregen hoor.
quote:
Telkens als ik een gesprekje probeer te maken met allochtonen alhier in Rotterdam
zijn ze vaak agressief en tonen absoluut geen respect.
Gelukkig kom ik af en toe wel een normale allochtoon tegen maar die zijn zeldzaam.
Zijn ze zeldzaam joh? Kom je vast in de verkeerde buurten, in mijn buurt groet iedereen elkaar, hindoe, christen of moslim. Iedereen let op elkaars spullen (auto's, huizen e.d.) en iedereen vertrouwd dus elkaar. Ik vind het prachtig om te zien hoe die kindjes ook zo onschuldig met elkaar spelen. Boeit hen het wat voor huidskleur of geloof zijn of haar speelmaatje heeft!
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:25:15 #153
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37544687
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ze gaan misschien niet meer vaak naar de moskee maar ze zeggen wel dat ze moslim zijn.
als er prenten worden verspreid over allah/mohammed dan zijn ze opeens ook weer allemaal moslim.
Dus als je gelovig bent MOET je naar een kerk/moskee anders kan je niet gelovig zijn? 80% van de gelovigen gaan niet naar een kerk, geloof is iets voor jezelf.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_37544692
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ga jij terug naar je statistiek-lessen.

je kunt relatief en absoluut gewoon gebruiken om aantallen en percentages uit te rekenen, vice versa.

snap wel dat je dat liever niet hoort, komt je er zo slecht af he
De percentages die uitkomen zijn dan verschillend kneus. Relatief betekend dan in weze ook "ten opzichte van". Absolute aantallen zijn gewoon aantallen. Stel er wonen 100.000 antillianen, 99.000 ervan is crimineel. En er wonen 200.000 autochtonen waarvan 100.000 crimineel, dan is relatief gezien de antilliaanse bevolking veel crimineler dan de autochtoonse bevolking. Absoluut gezien winnen de autochtonen. Zie je mannetje, dat heeft statistieken naar je hand zetten!
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:25:30 #155
147928 Goed_Gek
pi_37544695
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon, ook de VVD heeft klappen gekregen hoor.
[..]

Zijn ze zeldzaam joh? Kom je vast in de verkeerde buurten, in mijn buurt groet iedereen elkaar, hindoe, christen of moslim. Iedereen let op elkaars spullen (auto's, huizen e.d.) en iedereen vertrouwd dus elkaar. Ik vind het prachtig om te zien hoe die kindjes ook zo onschuldig met elkaar spelen. Boeit hen het wat voor huidskleur of geloof zijn of haar speelmaatje heeft!
ook wel opmerkelijk dan dat moslims zo binnen de eigen groep blijven. als ze allemaal gelijk zijn als kind waarom zie je moslims dan zo weinig mensen met de andere culturen en rassen?
ken vele religies/culturen/nationaliteiten in mijn omgeving maar geen enkele moslim.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:27:55 #156
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37544764
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ook wel opmerkelijk dan dat moslims zo binnen de eigen groep blijven. als ze allemaal gelijk zijn als kind waarom zie je moslims dan zo weinig mensen met de andere culturen en rassen?
ken vele religies/culturen/nationaliteiten in mijn omgeving maar geen enkele moslim.
Oh ik ken anders een hele hoop moslims.
Ik denk dat dat je eigen ervaringen zijn, zoals hier boven al word aangegeven spelen de kinderen gewoon doorelkaar, ongeacht geloof of huidskleur.
Als we die kinderen nou als voorbeeld nemen dan zou er al een mooiere wereld zijn.
pi_37544772
quote:

[..]

Dus je kent geen moslim? En toch doe je zulke uitspraken . Het lijkt me sterk dat alleen bij mij in de straat de moslims gewoon met iedereen omgaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37544831
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar waarom huilt Goed_Gek dan? Want jullie spreken elkaar nu tegen, hij haalt absolute getallen aan, ik relatieve.
Absoluut gezien zullen allochtonen vast niet het meest crimineel zijn, daar is hun groep te klein voor. Relatief gezien, zelfs gecorrigeerd voor allerlei maatschappelijke en sociale invloeden, zijn ze wel crimineler. Denk dat we het daar wel bij kunnen laten.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:30:25 #159
147928 Goed_Gek
pi_37544839
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De percentages die uitkomen zijn dan verschillend kneus. Relatief betekend dan in weze ook "ten opzichte van". Absolute aantallen zijn gewoon aantallen. Stel er wonen 100.000 antillianen, 99.000 ervan is crimineel. En er wonen 200.000 autochtonen waarvan 100.000 crimineel, dan is relatief gezien de antilliaanse bevolking veel crimineler dan de autochtoonse bevolking. Absoluut gezien winnen de autochtonen. Zie je mannetje, dat heeft statistieken naar je hand zetten!
als de allochtonen voor 60% de bevolking van de gavangenis uitmaken dan weet je dus al dat de allochtonen in meerderheid zijn

stel dat je 600.000 bajesklanten hebt dan is 360.000 allochtoon en 240.000 autochtoon.

als je dan de allochtonen gaat opsplitsen:

-antillianen 35%
-marokkanen 30%
-turken 20%
-overig 15%

turken en marokkanen zij overwegend moslim.
dus 50% van de criminelen is moslim en dus de grootste groep binnen de allochtonen. (180.000)
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:32:29 #160
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37544883
quote:

[..]

Kom je uit een ei? Ik zit op school in Rotterdam en heb ook in andere steden vele vrienden en op school gezeten jaren lang, heb veel moslim vrienden gehad, maar die gingen ALTIJD met andere culturen en rassen om! Daar waren nooit problemen over alleen dat je grappen maakte erover naar elkaar.

heb je nederlanders welles gezien in het buiteland? die willen de taal daar niet leren, wonen allemaal bij elkaar etc.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:32:32 #161
147928 Goed_Gek
pi_37544885
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je kent geen moslim? En toch doe je zulke uitspraken . Het lijkt me sterk dat alleen bij mij in de straat de moslims gewoon met iedereen omgaan.
als ik mensen "ken" dan zijn dat mensen waar ik mee overweg kan, gewoon tot mijn kenniskring behoren.
met moslims maak ik wel eens een praatje maar meestal spreek je ze nooit weer.
pi_37544887
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

als de allochtonen voor 60% de bevolking van de gavangenis uitmaken dan weet je dus al dat de allochtonen in meerderheid zijn

stel dat je 600.000 bajesklanten hebt dan is 360.000 allochtoon en 240.000 autochtoon.

als je dan de allochtonen gaat opsplitsen:

-antillianen 35%
-marokkanen 30%
-turken 20%
-overig 15%

turken en marokkanen zij overwegend moslim.
dus 50% van de criminelen is moslim en dus de grootste groep binnen de allochtonen. (180.000)
Goed 50% van de criminelen is moslims. Hoeveel moslims wonen er in Nederland? Iets meer dan een miljoen toch? Hoeveel antillianen wonen er in Nederland? Hoeveel "overige" wonen er in nederland? Als je dan gaat corrigeren naar het totaal aantal in Nederland wonende moslims 180.000 bajesklanten, tegen meer dan 1 miljoen moslims.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:33:58 #163
147928 Goed_Gek
pi_37544920
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goed 50% van de criminelen is moslims. Hoeveel moslims wonen er in Nederland? Iets meer dan een miljoen toch? Hoeveel antillianen wonen er in Nederland? Hoeveel "overige" wonen er in nederland?
het was een voorbeeld.
ga in op de theorie erachter niet op de cijfers aangezien dat alleen een rekenvoorbeeld was ja!
pi_37544943
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:33 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

het was een voorbeeld.
ga in op de theorie erachter niet op de cijfers aangezien dat alleen een rekenvoorbeeld was ja!
Ja, oftewel dan kom je nogsteeds bij de relatieve cijfers die ik van te voren gaf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37544988
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[quote]Pardon, ook de VVD heeft klappen gekregen hoor.
Volgens de peilingen is de VVD er toch echt op vooruit gegaan, in vergelijk met vorige
verkiezingen voor de 2e kamer.
Ik heb er vertrouwen in dat als Verdonk eenmaal tot lijsttrekker verkozen is de
VVD nog verder zal stijgen in de peilingen.
quote:
[/quote]

Mijn 4 directe buren hebben alle 4 een kleurtje en een ander geloof.
Daar ga ik prima mee om.

Het vraagt genuanceerd denken van mensen om relmocro's (en anderen) en de
godsdienstwaanzinnige die we op de TV hun haat zien verspreiden los van
elkaar te zien.

Dat mensen dan generaliseren kan ik begrijpen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37544989
Relatief is om te rekenen naar absoluut en absoluut naar relatief, wat is het punt ? Enige voorwaarde is dat je de omvang van de populatie kent.
pi_37545038
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Relatief is om te rekenen naar absoluut en absoluut naar relatief, wat is het punt ? Enige voorwaarde is dat je de omvang van de populatie kent.
Exact. Absolute gegevens op zichzelf zeggen dus niets, zoals ik al eerder aangaf, als je het wil vergelijken met andere gegevens. Criminaliteitscijfers worden gecorrigeerd naar bevolkingsomvang, wat ook logisch is, anders krijg je vertekende beelden. Dat zijn dus relatieve cijfers.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:40:23 #168
147928 Goed_Gek
pi_37545082
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Exact. Absolute gegevens op zichzelf zeggen dus niets, zoals ik al eerder aangaf, als het wil vergelijken met andere gegevens.
ik ga ervan uit dat mensen hier een bepaald niveau hebben en ik dat niet hoef uit te leggen.

maar kennelijk snap jij dat niet zo mutant en zal ik het in vervolg zoals ze op de basischool doen uitleggen oke?
pi_37545133
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ik ga ervan uit dat mensen hier een bepaald niveau hebben en ik dat niet hoef uit te leggen.

maar kennelijk snap jij dat niet zo mutant en zal ik het in vervolg zoals ze op de basischool doen uitleggen oke?
Ja goed, ga jij maar lekker altijd en overal absolute cijfers strooien, dan heb je je eigen gelijk gecreerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37545263
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef Goed_Gek het volgende:
Maak iig je punt nog eens duidelijk want dat heb ik gemist blijkbaar
pi_37546612
Graag zou ik eens van een moslim de reden willen horen waarom een moslim-meisje niet met een christen, jood, hindoe ongelovige mag trouwen. Staat de reden in de Koran of wordt het in de Hadith vermeld.
Dat het niet mag is toch duidelijk racisme? http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme (religieus racisme). Daarnaast is het aan de moslimman wel vrij om het te bepalen.

Dit zou in onze vrije samenleving niet mogen. Delen van de koran moeten dan ook verboden worden willen we die geloofwaardig houden.
pi_37546740
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ehm, je hebt een statistiek gebracht ... die statistiek gaf aan dat marrokaanse jongeren 3,5 keer crimineler zijn ...
misschien is het goed te realiseren dat met statistieken veel te doen is ....

zo kun je bv ook een statistiek maken van het verschil tussen VWO jongeren en VMBO jongeren, en ik kan je voorspellen dat de VMBO jongeren een stuk crimineler zijn....
of tussen jongeren in de oude wijken van steden, of de jongeren die in de buitenwijken wonen... ook daar zijn de jongeren in steden veelal vaker in contact met de politie ...
Of kijk naar het verschil in criminaliteit tussen sociale groepen, tussen armere of rijkere jongeren, ook daaruit blijkt dat armere jongeren vaker criminaliteit plegen (of minstenes gepakt en veroordeeld worden) ...

laten nu allochtonen idd over het algemeen altijd in de criminelere doelgroep zitten, veelal tot de sociale onderklasse behoren, in de grote steden en daar de oude wijken van wonen; en vaker VMBo dan VWO doen ....

Mischien relativeerd dat dan enigszins je conclusie dat mensen van een bepaalde herkomst crimineler zijn... veelal is dat gewoon een statistische optelsom van veel aspecten, waarbij de sociale klasse, oplieding en zeker de toekomst-kansen een grote rol spelen...

Ook bij de autochtone groepen die in gevechten raken met de allochtone jongeren is het waarschijnlijk zo dat ze eveneens tot de lagere sociale klasse behoren, een lagere oplieiding hebben en veelal ook minder toekomst-kansen.
Dan blijft het nog steeds zo dat allochtonen vaker in die situatie zitten dan autochtonen anders zouden ze niet x keer crimineler zijn.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37546772
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef buachaille het volgende:
Graag zou ik eens van een moslim de reden willen horen waarom een moslim-meisje niet met een christen, jood, hindoe ongelovige mag trouwen. Staat de reden in de Koran of wordt het in de Hadith vermeld.
Dat het niet mag is toch duidelijk racisme? http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme (religieus racisme). Daarnaast is het aan de moslimman wel vrij om het te bepalen.

Dit zou in onze vrije samenleving niet mogen. Delen van de koran moeten dan ook verboden worden willen we die geloofwaardig houden.
hoewel ik er naar neig je gelijk te geven vind ik dat mensen die bepaalde delen van
de koran verkeerd interpreteren geexcommuniseerd zouden moeten worden.

Ik heb 25 jr geleden als niet moslim de koran uitgelegd gekregen van een
egyptische liberale imam (destijds buurman) en met zijn uitleg kan ik prima
leven.
pi_37546861
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef buachaille het volgende:
Dat het voor jou niet uitmaakt of het nou in de Koran staat of in de hadith, zien we hieronder:
quote:
Racisme is onderscheid maken op ras. Het zal hooguit discriminatie op geslacht zijn, maar niet op ras. Rest de vraag, stoort het de 'gediscrimineerde' moslimvrouw zozeer dat ze niet met een niet-moslim kan trouwen? Laat ons die vraag stellen en niet wat jij wenselijk vindt of niet.
quote:
Weet je wat verboden zou moeten worden in een vrije samenleving? Mensen zoals jij die de vrijheid van anderen willen beperken. Achter slot en grendel het liefst.
pi_37546971
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen verdachten en daders ook niet uit elkaar halen. En hat kan inderdaad net zo goed een Pool zijn die iemand neersteekt vanwege een MP3 speler.
Dus dat was geen allochtoon?
pi_37546976
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Weet je wat verboden zou moeten worden in een vrije samenleving? Mensen zoals jij die de vrijheid van anderen willen beperken. Achter slot en grendel het liefst.
In het algemeen: Geld die vrijheid ook als er standpunten worden ingenomen die strijdig zijn met de normen en waarden in (in dit geval) de Westerse samenleving ?
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:45:30 #177
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_37546989
quote:
De media is EEN van de oorzakers waarom allochtenen zich, gediscrimineerd etc worden!
Als er een marokaan/turk/antiliaan noem maar op een overval of iets steelt en hij is 100% nederlanderis hier ook geboren etc, wat staat er dan in de krant?! MAROKAAN STEELT TAS VAN VROUW en niet NEDERLANDERr steelt tas van vrouw. Media smult van dat soort dingen.
Het feit dat je de media als één instituut ziet doet jouw argument volledig teniet. Ik vind het ook complete bullshit om afkomst niet te melden in zo'n geval, ongeacht over welk medium we praten. Als een blanke man iets steelt dan wordt er ook gezegd dat ie blank is. Komt ie uit Polen of waar dan ook, dan wordt dat ook vermeldt. De enige reden waarom (even ter illustratie, kom dus niet aan met geblaat over generalisatie en rascime) Marrokanen zich gediscrimineerd voelen, is omdat ze zovaak in het nieuws zijn aangaande dat soort zaken. Bij wie zit dan het probleem vraag ik je? Bij de media die dat "nieuws" verslaan, of bij de mensen die die misdaad plegen?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_37547021
quote:

[..]

Als de vrijheid voor de een een beperking van diezelfde vrijheid voor een
ander betekend is er iets niet goed.
Jij maakt je imo net zo schuldig aan hetgeen je hem verwijt.
pi_37547201
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:29 schreef stukovich het volgende:

[..]

Wat is je bron? Vergeet niet dat een allochtoon ook een belg of een spanjaard kan zijn.
Goh, wie zegt van niet dan..

Kijk, wat ik wilde zeggen is dat als mijn fiets tien keer gejat wordt waarvan 8 keer door een allochtoon, ik gewoon moet kunnen zeggen dat mijn fiets 8 van de tien keer door een allochtoon is gejat. Zonder dat ik discrimineer want ik heb het niet over dat allochtonen fietsen jatten maar dat mijn fiets 8keer is gejat door een allochtoon. Net zoals ik dan mag zeggen dat die fiets 2 van de tien keer is gejat door een autochtoon. Maar dat eerste mag niet want dan discrimineer je.

Maar steek je kop lekker in het zand joh. In alle steden met veel allochtonen is het namelijk zo gezellig. En dat bedrijven geld kunnen verdienen aan een allochtone werknemer maar dat niet doen heeft vast ook geen reden.
pi_37547381
quote:
...
Racisme is onderscheid maken op ras. Het zal hooguit discriminatie op geslacht zijn, maar niet op ras. Rest de vraag, stoort het de 'gediscrimineerde' moslimvrouw zozeer dat ze niet met een niet-moslim kan trouwen? Laat ons die vraag stellen en niet wat jij wenselijk vindt of niet.
Wat je hier schrijft is niet waar. Dat is de reden waarom ik het linkje naar wiki erbij heb gezet waarin religieus racisme nader wordt toegelicht.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:08:31 #181
147928 Goed_Gek
pi_37547825
het valt me steeds op dat de moslims hier (mutant) altijd in dit soort topics de islam en moslimgemeenschap verdedigen en de feiten zo willen draaien dat het iedereen zijn schuld is behalve die van de moslims.

ondertussen zijn er ook grote problemen met antillianen bijvoorbeeld. die mensen accepteren het tenminste nog dat een groot deel het verpest en gaan niet meteen de schuld afschuiven.

wat was die uitspraak ook al weer:

als een nederlander een glas laat vallen zegt hij: " ik liet het glas vallen"
als een moslim een glas laat vallen: " het glas viel uit mijn handen"
pi_37548101
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef scubaboy het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals vertel dat tegen het zusje van mijn vriendin, de verkrachting op zich was een meer de verdeiging ervan, verkrtacht omdat ze een blanke slet was ......
Ik hopp dat mijn digitale camera een leesbare foto maakt van het artikel dan plaats ik die vanavond wel even als ik terug ben van mijn werk
Oh en als Volkert zegt Fortuyn te hebben vermoord vanwege de zielige vogeltjes accepteer je dat ook zomaar als excuus?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:58:49 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37549456
kom op mensen laat ze het lekker uitvechten. het is logisch dat er een reactie komt op de allochtone groepsvorming, die reactie is gewoon autochtone groepsvorming. prima toch? ik bedoel, je kan niet elke keer finaal in elkaar geslagen worden door een groep die dan ook nog zorgt dat de ziekenbroeders er niet bij kunnen.

twee lastige groepen mogen van mij altijd vechten, liefst tot de dood er op volgt. heb ik ook met afa en extreem-rechts.

de enige kortzichtigheid is het gebrek aan kennis van de islam bij die extreem rechtse gastjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door zoalshetis op 04-05-2006 17:40:14 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37549470
Ik heb zeer sterk het gevoel dat een aantal mensen in dit topic allerlei dingen uit hun duim zuigen om maar te "bewijzen" dat ze gelijk hebben.

Get fucking real, als je beweert dat je op straat constant lastig gevallen wordt door marocjes die je met een koran in de hand in mekaar timmeren, of dat je 20 jaar doorgebracht hebt in een cultureel gemixte groep en er nog nooit een moslim is geweest die een onvertogen woord heeft geuit tegen een andersdenkende woon je niet in Nederland of je bent gewoon dingen aan het verzinnen.

Groepsgedrag, en stom destructief gewelddadig groepsgedrag onder jongeren is ouder dan de weg naar Rome. Het moet alleen zo zijn dat de deelnemers aan deze groepen zo rond hun 25e eens ophouden met klooien en iets met hun leven gaan doen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_37549923
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef Goed_Gek het volgende:
het valt me steeds op dat de moslims hier (mutant) altijd in dit soort topics de islam en moslimgemeenschap verdedigen en de feiten zo willen draaien dat het iedereen zijn schuld is behalve die van de moslims.

ondertussen zijn er ook grote problemen met antillianen bijvoorbeeld. die mensen accepteren het tenminste nog dat een groot deel het verpest en gaan niet meteen de schuld afschuiven.

wat was die uitspraak ook al weer:

Pot - Ketel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37550199
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:08 schreef Posdnous het volgende:
Goh, wat verrassend. Dat krijg je met zo'n haatzaaiende overheid.
Nee, dit is verrassend. .
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:23:14 #187
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37550204
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef Goed_Gek het volgende:

Verantwoording nemen...
Toegeven dat er iets fout zit.....

Daar is meer respekt voor....
pi_37550464
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:23 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Verantwoording nemen...
Toegeven dat er iets fout zit.....

Daar is meer respekt voor....
Ja, immers het is altijd de schuld van moslims Heb je je eigen posts wel eens gelezen vrouwtje?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:40:21 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37550552
Er moet een geluid komen vanuit de eigen groep!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37550595
Wat is nu het grootste probleem / Wat zijn nu de grootste problemen in de relatie tussen autochoon en allochtone moslims ?
pi_37550634
Voor zover ik weet is er nauwelijks een probleem. Behalve wat pubertjes die met elkaar willen rellen, zowel onder allochtonen als onder autochtonen. Laat ze elkaar lekker de hersens inslaan.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:44:31 #192
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37550637
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is nu het grootste probleem / Wat zijn nu de grootste problemen in de relatie tussen autochoon en allochtone moslims ?
Het probleem is wederzijds respect of het ontbreken van wederzijds respect.
pi_37550779
Nozems, pleiners, dijkers, provo's. Nee, dit fenomeen is echt iets van deze tijd.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:55:52 #194
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37550875
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, immers het is altijd de schuld van moslims Heb je je eigen posts wel eens gelezen vrouwtje?
Ik neem volledig verantwoording voor wat ik doe en zeg

En dat wederzijds de hersens inslaan...daar ben ik helemaal voor...last one standing sluiten we op.....
Maar dat moet wel even zo georganiseerd worden dat de normale mensen daar geen last van hebben.....
Ze een weekje opsluiten in de Arena...dat schaamhaar wat daar licht is toch al naar de klote
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:56:07 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37550881
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:51 schreef Croupouque het volgende:
Nozems, pleiners, dijkers, provo's. Nee, dit fenomeen is echt iets van deze tijd.
ja, en wat zegt dat over meneer de professor?

polariserend door de mantel der liefde?

of was ie gewoon van plan weer eens een open wond aan te grijpen door er fijn wat zout in te gooien... "omdat hij daarvoor betaald wordt"?

[ Bericht 15% gewijzigd door zoalshetis op 04-05-2006 18:10:45 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37550977
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Ik neem volledig verantwoording voor wat ik doe en zeg

En dat wederzijds de hersens inslaan...daar ben ik helemaal voor...last one standing sluiten we op.....
Maar dat moet wel even zo georganiseerd worden dat de normale mensen daar geen last van hebben.....
Ze een weekje opsluiten in de Arena...dat schaamhaar wat daar licht is toch al naar de klote
Now you'r talking.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:03:29 #197
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_37551041
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het probleem is wederzijds respect of het ontbreken van wederzijds respect.
Het probleem is slechte opvoeding en scholing gecombineerd met puberaal gedrag.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:07:49 #198
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37551147
Ok wil ook wel toegeven dat er gewoon tuig aan beide kanten is. Tuig dat de normale moslim een slechte naam geeft. Toch wordt je daar zo ziek van na een tijdje dat je vanzelf wel geprikkelder wordt en alles over moslims aangrijpt. Maar goed zolang het niet echt toegegeven wordt dat er veel tuig zit en maar gezegd wordt dat het lieve jongens zijn tsja. Criminielen hij deed nooit wat.. had een strafblad van zo lang.. pfff geef gewoon toe dat iemand slecht was.

En die idiote extreem rechtse figuren zijn ook niet lekker, iedereen eigenlijk die ruzie zoekt met mensen die daar geen zin in hebben is gewoon tuig.

Mijn opvattingen zijn gewoon erg getekend door de allochtonen en kampers die bij ons in de bar/dancing er op liepen om ruzie te krijgen.. Klein ventje vooruitsturen en die iedereen laten aanstoten grote bek geven bier omgooien.. Tot iemand het eens niet nam.. dat zochten ze dan gelijk met zn allen erop.
mai pen rai
pi_37551298
Daar doet het me inderdaad aan denken, groepen aso´s uit alle delen van de bevolking die mot met elkaar zoeken. De AIVD houdt er blijkbaar wel het oog op, maar in hoeverre is dit door bijv. infiltratie tegen te gaan?
pi_37551619
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

In het algemeen: Geld die vrijheid ook als er standpunten worden ingenomen die strijdig zijn met de normen en waarden in (in dit geval) de Westerse samenleving ?
Definieer normen en waarden aub. Geef daarna aan welke daarvan in strijd zijn. Dank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')