abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37537040
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Killaht het volgende:
[qoute]Als dan blijkt dat 80% van de delicten in grote steden gepleegt wordt door allochtonen moet je dat gewoon kunnen zeggen, zonder dat je daar zelf op gepakt wordt. Als opsporing verzocht vol zit met getinte mannen met donker gekrult haar moet je gewoon kunnen zeggen dat opsporing verzocht vol zit met allochtonen. Dat is een feit en geen rascisme.[/qoute]

Wat is je bron? Vergeet niet dat een allochtoon ook een belg of een spanjaard kan zijn.
Sommige mensen kunnen verdachten en daders ook niet uit elkaar halen. En hat kan inderdaad net zo goed een Pool zijn die iemand neersteekt vanwege een MP3 speler.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37537087
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef Meki het volgende:
dit betekent een ding. Ze zien iedere Moslim/allochtoon voor radicaal of voor terrorist of voor radicaal, langzamerhand gaan wij richting de jaren 1930 - 1945
Je blijft grappig
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:29:31 #53
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37537239
quote:
Als dan blijkt dat 80% van de delicten in grote steden gepleegt wordt door allochtonen moet je dat gewoon kunnen zeggen, zonder dat je daar zelf op gepakt wordt. Als opsporing verzocht vol zit met getinte mannen met donker gekrult haar moet je gewoon kunnen zeggen dat opsporing verzocht vol zit met allochtonen. Dat is een feit en geen rascisme.
Wat is je bron? Vergeet niet dat een allochtoon ook een belg of een spanjaard kan zijn.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37537329
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Killaht het volgende:
80% kon ik zo snel even niet vinden maar dat het een effect heeft op de criminaliteit staat vast

En hier hebben ze ook onderscheid gemaakt tussen niet westerse en westerse allochtoon, waarbij blijkt dat de westerse allochtoon iets vaker wordt verdacht van criminaliteit en de niet westerse allochtoon op bijna elk vlak (meer dan) dubbel zoveel.
pi_37537452
Verdacht zijn zegt niet zo veel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37537522
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:25 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Je blijft grappig
Er is wel steeds meer haat en intollerantie. En niet alleen in Nederland. verder doen volksmenners het in Europa steeds beter. Wat uiteraard niet wil zeggen dat we richting WO2 omstandigheden gaan maar er zijn naar mijn idee wel enkele paralellen..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37537625
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Verdacht zijn zegt niet zo veel.
Nee dat argument heb ik toen ook gehoord, Nederlandse agenten zijn allemaal racisten die alleen maar niet westerse allochtonen oppakken om zo een negatief beeld te scheppen

Daarnaast moet je dat laatste document ook in samenhang zien met het eerdere document waaruit blijkt dat criminaliteit op zo goed als elk vlak stijgt als het aantal niet westerse allochtonen stijgt.

Maar goed, om de discussie dan maar te sluiten komen hier nog wat cijfers om aan te geven dat niet westerse allochtonen wel degelijk crimineler zijn. Mocht je dat kunnen weerleggen met cijfers dan hoor ik dat graag van je
Bron
quote:
Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders.
Bron Een vertrouwelijk onderzoek waar Donner naar had gevraagd: In de leeftijdsgroep van 12 tot 17 jaar blijkt dat Joegoslaven ruim vier keer (4,1) en Marokkansen 3,5 keer zo vaak strafbare feiten plegen als autochtonen. Antillianen in die leeftijdsgroep gaan ruim twee keer (2,3) zo vaak in de fout.
In de groep tussen 18 en 24 jaar scoren Marokkaanse jongeren nog hoger. Zij begaan 4 tot 4,5 keer zoveel strafbare feiten als hun autochtone leeftijdsgenoten.

Zo dan kunnen we deze discussie wel sluiten denk ik en doorgaan op het echte onderwerp: de rechtsextremistische jongeren.
pi_37537733
4 keer houdt een relatief getal in en niet de absolute aantallen

Maar ja ik zie je zondag wel dan gaan we knupppeluh Oh nee zondag ben ik vissen heb je het weekend erop tijd voor een VMBO meeting
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:53:00 #59
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_37537913
Ik keur niets goed, maar volgens mij is dit gewoon actie reactie. Het "hollandsche" antwoord op "kutmarrokaantje en consorten" .. Het verbaast me dus weinig. Wel grappig dat er dan meteen weer zo gepolariseerd wordt. Relativeren is er niet meer bij these days, zeker niet in de media.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_37537953
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef Chadi het volgende:
4 keer houdt een relatief getal in en niet de absolute aantallen
Absolute getallen hebben ook geen waarde. Als er een groep van 10.000 Australiers hierheen komen waarvan 9.000 zich misdragen en de criminaliteit ingaan. Dan kan je wel zeggen dat er in absolute aantallen niets aan de hand is maar dan sluit je je ogen voor het probleem en dat is dat dan blijkbaar Australiers crimineler zijn. Daarom zijn relatieve cijfers van meer waarde maar als je me goed onderbouwd van het tegendeel kan bewijzen dan graag.
quote:
Oh nee zondag ben ik vissen heb je het weekend erop tijd voor een VMBO meeting
We worden persoonlijk, wat lief dat gebeurt normaal bij een gebrek aan argumenten
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:58:59 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37538085
Ik denk dat een deel hiervan terug te leiden is tot "inburgeren". Ik vind dat allachtone jongeren (3e generatie maar toch ) zich nog steeds niet gedragen als ingeburgerde mensen. Ik erger me ten eerste dood aan het feit dat ze nog steeds marokkaans of arabisch of whatever praten... we zijn in NEDERLAND, je woont in NEDERLAND en daar praten we NEDERLANDS. Doordat ze zo in hun eigen taaltje zitten te lullen ontstaat er eigenlijk al een dreigende sfeer, je weet niet wat ze zeggen.. het klinkt extremistisch etc. etc.

Verder spreken ze ook nog steeds niet fatsoenlijk Nederlands.. denk dat het te maken heeft dat ze in een gesloten groep opgroeien en dus niks van "autochtone" jongeren leren qua Nederlandse taal.

Ook bestaat er met name in Islamitische kringen een sterk groepsverband. Ze volgen en beschermen elkaar veel meer dan "autochtone" mensen. Dit kan ook bedreigend overkomen, denk maar aan het lopen op straat met zn tweeen als je een groep Marrokaanse jongeren tegenkomt.. dan voel je je nooit veilig.

Als laatste zijn jongeren uit Islamitische gezinnen vaak op straat te vinden. Of dat te maken heeft met de huiselijke sfeer of verveling weet ik niet, maar het geeft dus wel een dreigend beeld, temeer de verveling snel toeslaat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37538117
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Absolute getallen hebben ook geen waarde. Als er een groep van 10.000 Australiers hierheen komen waarvan 9.000 zich misdragen en de criminaliteit ingaan. Dan kan je wel zeggen dat er in absolute aantallen niets aan de hand is maar dan sluit je je ogen voor het probleem en dat is dat dan blijkbaar Australiers crimineler zijn. Daarom zijn relatieve cijfers van meer waarde maar als je me goed onderbouwd van het tegendeel kan bewijzen dan graag.
[..]

We worden persoonlijk, wat lief dat gebeurt normaal bij een gebrek aan argumenten
Was meer sarcastisch bedoeld oetlul
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:10:35 #63
33189 RM-rf
1/998001
pi_37538420
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef UnleashMitch het volgende:

Dan kan je wel zeggen dat er in absolute aantallen niets aan de hand is maar dan sluit je je ogen voor het probleem en dat is dat dan blijkbaar Australiers crimineler zijn.
ehm, je hebt een statistiek gebracht ... die statistiek gaf aan dat marrokaanse jongeren 3,5 keer crimineler zijn ...
misschien is het goed te realiseren dat met statistieken veel te doen is ....

zo kun je bv ook een statistiek maken van het verschil tussen VWO jongeren en VMBO jongeren, en ik kan je voorspellen dat de VMBO jongeren een stuk crimineler zijn....
of tussen jongeren in de oude wijken van steden, of de jongeren die in de buitenwijken wonen... ook daar zijn de jongeren in steden veelal vaker in contact met de politie ...
Of kijk naar het verschil in criminaliteit tussen sociale groepen, tussen armere of rijkere jongeren, ook daaruit blijkt dat armere jongeren vaker criminaliteit plegen (of minstenes gepakt en veroordeeld worden) ...

laten nu allochtonen idd over het algemeen altijd in de criminelere doelgroep zitten, veelal tot de sociale onderklasse behoren, in de grote steden en daar de oude wijken van wonen; en vaker VMBo dan VWO doen ....

Mischien relativeerd dat dan enigszins je conclusie dat mensen van een bepaalde herkomst crimineler zijn... veelal is dat gewoon een statistische optelsom van veel aspecten, waarbij de sociale klasse, oplieding en zeker de toekomst-kansen een grote rol spelen...

Ook bij de autochtone groepen die in gevechten raken met de allochtone jongeren is het waarschijnlijk zo dat ze eveneens tot de lagere sociale klasse behoren, een lagere oplieiding hebben en veelal ook minder toekomst-kansen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:11:56 #64
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37538458
RM-rf Mooi verwoord
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:13:59 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37538520
en dit is opmerkelijk nieuws?

dr. Jaap van donselaar, toonaangevend onderzoeker van extreemrechtse groeperingen aan de universiteit leiden, zit volgens mij teveel met zijn neus in de boeken en komt nu met een spuit elf yawnonderzoek. misschien dat de man eens wat vaker de straat op moet in grote steden.

trouwens, dit soort onderzoekjes zijn nog slechter dan tien voorpagina's telegraaf ten aanzien van polarisatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:18:48 #66
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37538687
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]
+3 Interessant en het klopt wel ongeveer.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37538810
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat een deel hiervan terug te leiden is tot "inburgeren". Ik vind dat allachtone jongeren (3e generatie maar toch ) zich nog steeds niet gedragen als ingeburgerde mensen. Ik erger me ten eerste dood aan het feit dat ze nog steeds marokkaans of arabisch of whatever praten... we zijn in NEDERLAND, je woont in NEDERLAND en daar praten we NEDERLANDS. Doordat ze zo in hun eigen taaltje zitten te lullen ontstaat er eigenlijk al een dreigende sfeer, je weet niet wat ze zeggen.. het klinkt extremistisch etc. etc.

Verder spreken ze ook nog steeds niet fatsoenlijk Nederlands.. denk dat het te maken heeft dat ze in een gesloten groep opgroeien en dus niks van "autochtone" jongeren leren qua Nederlandse taal.

Ook bestaat er met name in Islamitische kringen een sterk groepsverband. Ze volgen en beschermen elkaar veel meer dan "autochtone" mensen. Dit kan ook bedreigend overkomen, denk maar aan het lopen op straat met zn tweeen als je een groep Marrokaanse jongeren tegenkomt.. dan voel je je nooit veilig.

Als laatste zijn jongeren uit Islamitische gezinnen vaak op straat te vinden. Of dat te maken heeft met de huiselijke sfeer of verveling weet ik niet, maar het geeft dus wel een dreigend beeld, temeer de verveling snel toeslaat
Ik ben het met je eens. Ik wil nog even verdergaan over dat taaltje van ze. Als ze al enigszins Nederlands spreken zit die spraak van ze vól met allerlei terminologieën en manieren van uitspraak (scherpe of juist slissende S en extreem harde G) die door de autochtone jeugd is overgenomen en waarover in het maandblad "Onze Taal" wordt geschreven als de moderne straattaal. Het is in de praktijk zo, maar ik vind dit een heel kwalijke ontwikkeling. Ik spreek regelmatig mensen die hun kinderen van school willen halen omdat ze de spraak (of spraakgebrek) van die Marokkaantjes (hoofdzakelijk) overnemen. Kijk, elke generatie jongeren heeft zijn eigen uitdrukkingen, natuurlijk, maar dat de taal van de huidige generatie jongeren juist Arabische en Surinaams/Antilliaanse woorden of afleidingen hiervan bevat stuit mij persoonlijk erg tegen de borst. Ook het Nederlandse hop-hopgebeuren zit vol met termen waar ouderen geen woord van snappen. Ik heb al niks met rap, maar dat de Neder-hip-hop zelfs al allochtone termen bevat, is een teken aan de wand. Hoe gaat een taal naar de bliksem? Zo dus.
pi_37538870
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef RM-rf het volgende:
zo kun je bv ook een statistiek maken van het verschil tussen VWO jongeren en VMBO jongeren, en ik kan je voorspellen dat de VMBO jongeren een stuk crimineler zijn....
quote:
Het hoge aandeel in de criminaliteit van de hier behandelde vier etnische minderheidsgroepen kan deels worden verklaard door te wijzen op de naar verhouding slechte maatschappelijke positie van die etnische groepen. Deze komt tot uiting in een lage opleiding, een laag niveau van arbeidsparticipatie en een laag inkomen (zie tabel 2). Bovendien zijn deze groepen oververtegenwoordigd in de bevolking van de achterstandswijken van de grote steden. Turken en Marokkanen blijken het in deze opzichten nog slechter doen dan Surinamers en Antillianen. De slechte arbeidsmarktpositie van de vier etnische minderheden hangt samen met hun lage opleidingsniveau, de gebrekkige kennis van de Nederlandse taal, de afwezigheid van relevante sociale netwerken en de negatieve selectie door werkgevers. Bij dat laatste spelen ook directe vormen van discriminatie een rol. De onderwijsachterstand van etnische minderheden wordt veroorzaakt door een onvoldoende beheersing van het Nederlands, de lage sociaal-economische positie en de concentratie van kinderen uit deze groepen op een beperkt aantal scholen. Het gevaar dreigt dat de betrokken minderheidsgroepen terechtkomen in een negatieve spiraal: een slechte arbeidsmarktpositie van de ouders is verbonden met een laag opleidingsniveau van de kinderen dat weer leidt tot een slechte arbeidsmarktpositie, enzovoort. De verklaring van het relatief hoge aandeel van de vier minderheidsgroepen in de criminaliteit vanuit de leeftijdsopbouw, hun slechte maatschappelijke positie en hun slechte woonomgeving is echter niet toereikend. Deze factoren blijken niet het gehele verschil te kunnen verklaren in de criminaliteit van etnische minderheden en autochtonen. Wanneer de criminaliteitscijfers van de minderheden voor deze factoren gecorrigeerd worden, komen zij inderdaad lager uit, maar zij blijven significant hoger dan het gemiddelde. Zo wordt in de eerder genoemde publicatie Criminaliteit en etnische minderheden van het WODC op basis van een analyse van twaalf onderzoeken geconcludeerd dat onder etnische minderheden ongecorrigeerd voor demografische en sociaal-economische factoren, drie- tot zesmaal zoveel criminaliteit voorkomt. Na correctie voor deze factoren blijft het aandeel in de criminaliteit van de betreffende groepen nog steeds hoger, maar gaat het om anderhalf tot driemaal zoveel.
Bron
Dus...
pi_37538896
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef progrock het volgende:
Hoe gaat een taal naar de bliksem? Zo dus.
Ach, 5 jaar geleden was men bang dat de SMS-taal de overhand zou krijgen in alles. Zie hoe vaak dat nu nog gebruikt, behalve in sms-en

I.a.w. dat komt vanzelf wel weer goed.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:30:49 #70
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37541164
Ik ben geen jongere, en ik vertrouw een moslim niet verder dan ik hem kan zien,
Vreemd genoeg hebben een boel hindoes, budhisten ptrecies hetzelfde?

Erg vreemd dat Moslims die verwestert lijken te zijn volgens de regels ontheven van baarden en geen varkensvlees kunnen zijn met als doel een niet islamitische cultuur van binnenuit te ondermijnen.

Iets dat door beweringen hier op fok inderdaad nog gestaafd lijkt ook.

Persoonlijk ik moslims en andere godsdienstwaanzinnigen
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:33:44 #71
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_37541243
Typisch dat jullie het grote probleem niet zien. Feiten zijn er, allochtonen plegen meer misdaden. Bekritiseer dan de delictplegers en niet de groep zoals jullie steeds maar weer doen. Pragmatisch gezien helpt het constant stigmatiseren van een herkenbare groep niet. De groep voelt zich gediscrimineert en terecht. Ik zou echt geen marrokaan willen zijn op dit moment. Er is dankzij dit constante stigmatiseren zelfs een druk richting de groepsvorming.
Zyggie.
pi_37541450
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, dit soort berichten doen me niets. Intolerantie is van alle tijden, niet voor niets dat de Nederlanders ten tijde van WW2 al te vrijgevig waren met het opgeven van Joden aan de Duitsers. Fact is dat het overgrote deel van de jongeren een vmbo scholier is. Fact is dat deze mensen over het algemeen nu net wat minder denkvermogen hebben dan de rest. Fact is dat ze dan dus dingen gaan roepen en doen die stoer overkomen, ondertussen zijn ze net zo gevaarlijk als vuurvliegjes.
Dit soort berichten doen mij wel iets. Het is jammer dat in een land als Nederland, waar geld zat is, de meerderheid van de jeugd met zulke denkbeelden opgroeit.

Voor het overige gedeelte ben ik het met je eens.
pi_37541466
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef scubaboy het volgende:
Iets dat door beweringen hier op fok inderdaad nog gestaafd lijkt ook.
Jongen, jij moet wat vaker buiten komen en eens wat meer met moslims gaan praten. Fok is NIET representatief
pi_37542223
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef MrSASO het volgende:

Dat zal wel een gevoel zijn want extremistiche uitlatingen kunnen niet meer in de moskee, aangezien er door de AIVD gecontroleerd word op dat soort uitspraken.
Wat je wel ziet is dat de Nederlandse jeugd echt racistisch aan het worden is, de bomberjacks met Nederlandse vlag zie je weer overal en de hakenkruizen worden overal weer volop getekend.
Extremistische, opruiiende taal komt in moskeën nog gewoon voor in Nederland. Zo was bijvoorbeeld ten tijde van de Mohammed-cartoons nog te zien hoe een 'Nederlandse' imam in het Arabisch stond te schuimbekken. Ook is er tot dusver strafrechtelijk bijzonder weinig ondernomen tegen haatzaaiende moskeën. Een enkele imam is uitgezet, maar daarmee bestrijd je niet het achterliggende instituut.

Wat is racistisch? Een hakenkruis is afschuwelijk en degene die zoiets tekent, mag hard worden bestraft. Maar waarom zou iemand geen Nederlandse vlag op zijn jack of tas mogen hebben? Leg me dat eens uit. Waarom mogen mensen in dit land WEL in Burka over straat, waarom mogen Turkse Nederlanders wél rondlopen in kleding met Turkse symbolen erop? Ik wil het niet voor extreem-rechtse jongeren opnemen, maar ze hebben net zo veel rechten als ieder ander.

Laten we ons vooral verdiepen in de redenen waarom deze jongeren racistisch worden en dan vooral met het doel om die achterliggende oorzaken te bestrijden. Groepsdrang? Ergens bij willen horen? Angst voor het vreemde? Te eenzijdige blik op de maatschappij? Of misschien hebben ze ergens wel een punt en baseren ze hun houding op persoonlijke ervaringen, of beeldvorming in de media. Er valt weinig uit te sluiten. Maar met alleen een opgeheven vingertje naar die rechts-extremistische jongeren kom je geen stap verder.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:07:51 #75
146580 scubaboy
pi_37542306
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Jongen, jij moet wat vaker buiten komen en eens wat meer met moslims gaan praten. Fok is NIET representatief
Juffrouw , als je me adresseert, staand plassen is zo rotzooierig voor mij.
En ja ik kom buiten ik ik heb ervaring met hoe moslims mij zien, daar ik geen onderdrukte vrouw met gecoupeerde schaamlippen ben en rokjes draag ipv hoofdzwachtels of een jutezak over mijn lichaam
pi_37542391
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef dVTB het volgende:

[..]

Wat is racistisch? Een hakenkruis is afschuwelijk en degene die zoiets tekent, mag hard worden bestraft. Maar waarom zou iemand geen Nederlandse vlag op zijn jack of tas mogen hebben? Leg me dat eens uit. Waarom mogen mensen in dit land WEL in Burka over straat, waarom mogen Turkse Nederlanders wél rondlopen in kleding met Turkse symbolen erop? Ik wil het niet voor extreem-rechtse jongeren opnemen, maar ze hebben net zo veel rechten als ieder ander.
Ik vind deze vergelijking nogal scheef eigenlijk.

Net zoals dat jij in Turkije en ieder ander land met hup holland hup shirtjes mag lopen mogen Turkse Nederlanders met Turkse symbolen lopen.

Turkije is geen verboden beweging.

Als je nou zou zeggen: Waarom mag hald Nederland wel met Ché op zijn shirt lopen en zijn "CCCP"
shirts niet verboden, dan oké, maar deze vergelijking is gewoon raar.
pi_37542469
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:07 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Juffrouw , als je me adresseert, staand plassen is zo rotzooierig voor mij.
En ja ik kom buiten ik ik heb ervaring met hoe moslims mij zien, daar ik geen onderdrukte vrouw met gecoupeerde schaamlippen ben en rokjes draag ipv hoofdzwachtels of een jutezak over mijn lichaam
JIj denkt dat de meeste moslimvrouwen besneden zijn? Zeg toch genoeg over jouw kennis over moslims. Vrouwenbesnijdenis is ''iets Afrikaans" en komt alleen in landen als Soedan en Ethiopië en landen in die buurt voor.

Marokkaanse en Turkse vrouwen worden niet besneden.

Je bent ook behoorlijk generaliserend. Ik denk niet dat jij zoveel moslims kent.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:12:38 #78
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37542486
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:40 schreef IHVK het volgende:
Het is jammer dat in een land als Nederland, waar geld zat is, de meerderheid van de jeugd met zulke denkbeelden opgroeit.
Het is een uitspraak die een lijstje/venster verdient.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:15:20 #79
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_37542592
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef du_ke het volgende:
Je merkt inderdaad dat er veel onwetendheid is
Idd, je hoeft maar naar Meki's posts te kijken.
quote:
en alle moslims over 1 kam worden geschoren...
Wérden ze maar eens geschoren, dan hoeven we niet tegen al die baarden en snorren aan te kijken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:17:53 #80
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37542688
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Idd, je hoeft maar naar Meki's posts te kijken.
[..]

Wérden ze maar eens geschoren, dan hoeven we niet tegen al die baarden en snorren aan te kijken.
dit soort reacties dus
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:19:41 #81
146580 scubaboy
pi_37542733
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

JIj denkt dat de meeste moslimvrouwen besneden zijn? Zeg toch genoeg over jouw kennis over moslims. Vrouwenbesnijdenis is ''iets Afrikaans" en komt alleen in landen als Soedan en Ethiopië en landen in die buurt voor.

Marokkaanse en Turkse vrouwen worden niet besneden.

Je bent ook behoorlijk generaliserend. Ik denk niet dat jij zoveel moslims kent.
'
Nee gelukkig niet als ik als hoer bejegent wordt door die fijne niet afrikaanse moslims ...dan hoef ik het niet te kennen. Een meisje bij ons in het dorp is 5 jaar geleden verkracht door zo'n marokje...Hij kon het voor zijn geloof niet maken een moslim meisje te verkrachten. (dat was zijn verdediging)

Dit was het zusje van een vriendin van mij...het is jammer dat mijn scanner kapot is want anders zoek ik het krantenartikel even op en scan het voor je in.

Ik woon in Transvaal bij een vriend op het moment, nee niet zuid afrika, maar den haag, ik heb genoeg van dat schorum om me heen, kan niet wachten tot ik hier weg kan. Maar heb helaas mijn huis uitverhuurt toen ik in het buitenland ging wereken en contract loopt einde van de maand pas af.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:29:21 #82
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37543050
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:19 schreef scubaboy het volgende:

[..]

'
Nee gelukkig niet als ik als hoer bejegent wordt door die fijne niet afrikaanse moslims ...dan hoef ik het niet te kennen. Een meisje bij ons in het dorp is 5 jaar geleden verkracht door zo'n marokje...Hij kon het voor zijn geloof niet maken een moslim meisje te verkrachten. (dat was zijn verdediging)

Dit was het zusje van een vriendin van mij...het is jammer dat mijn scanner kapot is want anders zoek ik het krantenartikel even op en scan het voor je in.

Ik woon in Transvaal bij een vriend op het moment, nee niet zuid afrika, maar den haag, ik heb genoeg van dat schorum om me heen, kan niet wachten tot ik hier weg kan. Maar heb helaas mijn huis uitverhuurt toen ik in het buitenland ging wereken en contract loopt einde van de maand pas af.
Ga lekker buitenspelen ofzo..kom op zeg alles wat jij hier plaatst is onzin, je weet niks van dit onderwerp blijkt uit onderzoek!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_37543123
quote:
typische xenofoob praatje
Ha die X-Ray. Ik wist niet dat je naast je xenofobe ook nog transsexuele neigingen had?
pi_37543124
quote:

[..]

'

Dat je scanner kapot is is geen excuus. Tegenwoordig kennen we namelijk ook internet. En schorum zoals jij hoeven we sowieso niet in Nederland te hebben. Mensen die maar lekker direct gaan generaliseren en kortizchtige gedachten rondspuien kunnen we missen als kiespijn.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:33:01 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37543168
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat je scanner kapot is is geen excuus. Tegenwoordig kennen we namelijk ook internet. En schorum zoals jij hoeven we sowieso niet in Nederland te hebben. Mensen die maar lekker direct gaan generaliseren en kortizchtige gedachten rondspuien kunnen we missen als kiespijn.
precies!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:34:46 #86
146580 scubaboy
pi_37543219
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ga lekker buitenspelen ofzo..kom op zeg alles wat jij hier plaatst is onzin, je weet niks van dit onderwerp blijkt uit onderzoek!
Vertel dat tehgen het zusje van mijn vriendin, Stap eens in een korte rok in op Den Haag CS HS ,Delft, Utrecht
Loop een door het stadcentrum van Rotterdam Den Haag Utrecht.
Nee ik weet niets van dit onderwerp
Diamantbuurt in Amsterdam zegt dat je iets, De reactie op een paar tekeningetjes, het halal slachten van regiseurs, het in elkaar slaan van columnisten, het bedreigen van ministers..

Ik zou graag buiten spelen, als ik de kans niet liep door dat tuig lastig gevallen te worden
pi_37543253
quote:

[..]

'

Stel dat het gebeurt is wat je nu zegt.
(als het waar is is het natuurlijk heel erg, maar dat hoeft er niet bij. want dat spreekt van zelf)
Dan nog, hoef je niet alle moslims over één kam te scheren. Misschien is het na zo'n gebeurtenis moelijk, maar denk je dat alle 1 miljoen moslims in Nederland radicale en gewelddadige nietsnutten zijn?
quote:
Ik heb het gevoel dat je aan het overdrijven bent, ik vind ook dat de straatcriminilateit, dat vaak door allochtonen wordt veroorzaakt, aangepakt moet worden. Maar wordt je echt dagelijks lastiggevallen en kan je niet meer normaal leven?
pi_37543284
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Vertel dat tehgen het zusje van mijn vriendin, Stap eens in een korte rok in op Den Haag CS HS ,Delft, Utrecht
Diamantbuurt in Amsterdam zegt dat je iets, De reactie op een paar tekeningetjes, het halal slachten van regiseurs, het in elkaar slaan van columnisten, het bedreigen van ministers..

Volgens mij denk je echt in hokjes. Je zoekt een groot verband dat er niet is.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:37:49 #89
146580 scubaboy
pi_37543320
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

precies!
Nogmaals vertel dat tegen het zusje van mijn vriendin, de verkrachting op zich was een meer de verdeiging ervan, verkrtacht omdat ze een blanke slet was ......
Ik hopp dat mijn digitale camera een leesbare foto maakt van het artikel dan plaats ik die vanavond wel even als ik terug ben van mijn werk
pi_37543347
quote:

[..]

Ik zou graag buiten spelen, als ik de kans niet liep door dat tuig lastig gevallen te worden
Net als die talloze bedreigingen van moslims waarbij uiteindelijk telkens autochtone mannekes werden opgepakt? Of die LPF minister die zichzelf bedreigde (deed alsof hij moslim was). Of wat dacht je van die Turkse jongen die in elkaar geslagen werd in een of ander gereformeerd dorpje omdat hij een relatie had met een gereformeerd meisje. Thank god heb ik contact met talloze autochtone hollanders die er zeer genuanceerde beelden op na houden en totaal niet denken zoals jij denkt. Verlaat Nederland aub zo snel mogelijk, dan kunnen wij weer verder gaan met ons leventje, verlaat lekker een van de meest welvarende landen ter wereld en ga weer verder met je leventje. Note: Misschien is Siberie een plek voor je, volgens mij is dat de enige plek op aarde waar nauwelijks moslims wonen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:39:09 #91
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37543364
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef scubaboy het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals vertel dat tegen het zusje van mijn vriendin, de verkrachting op zich was een meer de verdeiging ervan, verkrtacht omdat ze een blanke slet was ......
Ik hopp dat mijn digitale camera een leesbare foto maakt van het artikel dan plaats ik die vanavond wel even als ik terug ben van mijn werk
je snapt het echt niet he. Ik vind je heel eng
pi_37543439
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef scubaboy het volgende:

[..]

[..]

Iedereen weet dat er gewelddadige moslims zijn net zoals gewelldadige niet-moslims.

De criminaliteit in Nederland onder allochtonen (niet alleen moslims) is inderdaad hoger.

Ik kan begrijpen dat je na een verkrachting niet meer echt kunt relativeren,
maar om iedere moslim bij voorbaat al te zien als een gewelldadige extremistische verkrachter. Dit lijkt me in ieder geval niet eerlijk tegenover de mensen die je ooit in je leven gaat ontmoeten.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:42:12 #93
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37543464
quote:

[..]

We kunnen de zaken ook omdraaien.
Loop jij maar als allochtoon in een zeeuws dorpje langs de plaatselijke Lonsdalers
Friesland zegt je niets of Zeeland of bepaalde delen van Brabant en Limburg??
De reactie op een Allochtone familie ergens in het noorden die noodgedwongen moest verhuizen?
Met bleekwater overgieten van zwarte meisjes??
Kortom waar wil je heen met je argumenten??
We kunnen zo wel bezig blijven, maar je ziet dat het niks opschiet
pi_37543508
ik ga effe ijs eten ..
pi_37543536
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef Chadi het volgende:
ik ga effe ijs eten ..
Pff, inderdaad. Het is lekker weer.

Wat doe ik hier eigenlijk?

Ik ga ook ijs eten!
pi_37543547
Nou, goed idee, dan ga ik ook maar een ijsje eten.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:46:00 #97
146580 scubaboy
pi_37543577
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:36 schreef IHVK het volgende:

Ik heb het gevoel dat je aan het overdrijven bent, ik vind ook dat de straatcriminilateit, dat vaak door allochtonen wordt veroorzaakt, aangepakt moet worden. Maar wordt je echt dagelijks lastiggevallen en kan je niet meer normaal leven?
Niet dagelijks en de niet gelovige Turken bij mij in de straat zijn heel erg vriendelijk.
het is ook een van deze gasten, een atheististe turk (een Athe-Turk) die inderdaad het gevaar van de Islam onderbouwd. destijds zijn familie ook uitgeschopt omdat hij met een niet moslim Turkse trouwde.

Natuurlijk is niet Iedere Moslim slecht, Net zoals niet alle kampbeoners criminelen zijn. Maar stichmatisering wordt wel veroorzaakt door hoe men huilend danwel onzin brallend in het nieuws verschijnt.

Dat stukje over die Tokkie Hond in KLB betreft ook een Marokkaan? Maar lees het eerst even voordat je conclussie aan die uitspraak verbind

Al wil ik toples met of zonder string en 1000 euro tussen mijn tanden over straat lopen, dan vraag ik er nog niet om lastiggevallen, aangeraakt,verkracht te worden..... om dat gedrag vervolgens achter een religie te verstoppen is walgelijk. Het feit dat men in nederland dan gevraagd wordt begrip op te brengen voor de achtergrond en cultuur van de dader gaat veels veeels veels te ver
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:46:22 #98
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_37543586
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ha die X-Ray. Ik wist niet dat je naast je xenofobe ook nog transsexuele neigingen had?
IK was toch X-ray?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:46:27 #99
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37543589
Ik ben op mijn werk zonder ijs
pi_37543596
Het sprookje van X-Ray doet me denken aan die joodse vrouw die aangevallen zou zijn in de metro......door moslims. Of aan het vrouwtje wiens hondje opgehangen zou zijn.

Geen enkel marokkaans rellertje zal na een verkrachting zeggen dat hij van zijn geloof geen moslimmeisjes mag verkrachten. Dat is een leuke toevoeging van X-Ray zelf. Vroeger deed men dat ook men de joodse medemens. Elk middel, waar of niet, was gerechtvaardigd om joden in een kwaad daglicht te zetten.

Maar X-Ray is geen racist hoor, want moslims zijn geen ras
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')