Het is ook niet aanwezig?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat eerste is niet geheim, dat tweede is niet verborgen en dat derde is niet gesluierd.
Nou, nou! Ik dacht even dat jij grove taal bezigde!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hoerenspaghetti klaarmaken.
quote:Ingredienten:
250 gram spaghetti
3 eetlepels olijfolie
4 tenen knoflook
olijven (aantal naar keuze)
verse peterselie
kappertjes (hoeveelheid naar keuze)
1 blikje ansjovis
1 ui
1 sjalot
1 rode peper
zout
tomatenpuree
Bereiding:
Kook de pasta in 2,5 liter zout water en voeg er wat olie aan toe. Koken tot hij beetgaar is, afgieten en met veel koud water afspoelen.
Tijdens het koken kun je de knoflook, ui, sjalot, rode peper, de olijven en peterselie reeds fijnhakken.
Dan doe je in dezelfde pan de 3 eetlepels olijfolie. Vervolgens bak je de ui, sjalot, rode peper en als alles mooi gebruind is voeg je er de tomatenpulp aan toe. Even laten koken en dan vervolgens de knoflook, kappertjes, ansjovis en peterselie toevoegen, evenals de gekookte spaghetti.
Eventueel wat zout of peper toevoegen.
250 gram spagetti?, daar kun je een heel leger mee voerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is het recept dat ik van internet heb geplukt. De sjalot en de rode peper laat ik weg.
Ik moet het nog opeten, dus ik weet nog niet of het lekker is.
Ik doe wel minder voor een eenpersoons portie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:35 schreef Re het volgende:
[..]
250 gram spagetti?, daar kun je een heel leger mee voeren
Nou, ik heb dus echt kiespijn... sinds gisterenavond eigenlijk al!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ouderwets gezellig, met DaMarts dijenkletsers.
Hé, die grap kwam ik net ook tegen in het Matige Woordspelingen-topic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef DaMart het volgende:
Auw! Ik heb pijn in mijn mond.
Morgen maar even de tandarts bellen om te vragen of hij een gaatje voor me heeft
ik ben dus serieus!
Ja, ik bedacht dat die grap daar ook wel thuishoordequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, die grap kwam ik net ook tegen in het Matige Woordspelingen-topic.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus echt kiespijn... sinds gisterenavond eigenlijk al!
Hou op, ik doe het straks in mijn broek van het lachenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was geen grap... ik was zowaar een keer serieus![]()
![]()
En als hij vraagt welke datum je het beste kan, zeg je "Van kiezen is er geen sprakequote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef DaMart het volgende:
Auw! Ik heb pijn in mijn mond.
Morgen maar even de tandarts bellen om te vragen of hij een gaatje voor me heeft
ik ben dus serieus!
Doe maar niet, want dan ben je straks nog een pisnicht!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou op, ik doe het straks in mijn broek van het lachen![]()
![]()
.
En ja, er zit irritatie in die post... omdat men de indruk heeft dat ik niet meer serieus kan zijn!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan ben je straks nog een pisnicht!![]()
Maar ik heb verdomme dus echt kiespijn!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan ben je straks nog een pisnicht!![]()
Maar ik heb verdomme dus echt kiespijn!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Kiespijn is trouwens wel echt kut, en daar houd ik dus niet van.
Ik meen het echt wanneer ik zeg dat kiespijn gewoon verrekte klote is, en je eigenlijk zo snel mogelijk naar de tandarts moet gaan, omdat je anders vrij weinig kan eten zonder te vergaan van de pijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef DaMart het volgende:
Jullie nemen me niet serieus he?
En nee Erik, ik bedoel dat niet dubbelzinnig...
En ja, ik lach ja... als een boer met kiespijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef DaMart het volgende:
Jullie nemen me niet serieus he?
En nee Erik, ik bedoel dat niet dubbelzinnig...
Die gebruik ik nóóit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
Dat gaat een beetje moeilijk via de quick reply.
Neuh, geeft een goed beeld weer. En ik denk dat je wle gelijk hebt, tenminste, de woordgrapjes en verhalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef DaMart het volgende:
Ik kon altijd goed leren, en dat kan ik nog steeds.En ik ben goed met taal, (flauwe)(woord)grapjes, en leuke verhalen bedenken.
Of is dat teveel van het goede?
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest eerst goed kijken,
voordat ik zag dat je ook kunt reageren zonder gebruik te maken van het venstertje onderin.
Je bedoelt dus te zeggen dat je nooit gebruik maakt van het venstertje onderin, Erik?
Nee, hoor. Zolang het strookt met de waarheid...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef DaMart het volgende:
Ik kon altijd goed leren, en dat kan ik nog steeds.En ik ben goed met taal, (flauwe)(woord)grapjes, en leuke verhalen bedenken.
Of is dat teveel van het goede?
Dat doet het!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Zolang het strookt met de waarheid...
Ik weet het niet zeker. Ik denk wel in siciale vaardigheden, een beetje, maar dat is zo stom om te zeggen en ik ben lang niet altijd erg goed (sociaal gezien).quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
En waar blinken jullie in uit dan?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je 'm al verbeterd?
quote:
Ja, maar ik zal 'm nog even herhalen, zodat jullie zelf kunnen zien hoe stom het was:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je 'm al verbeterd?
Ik weet best dat het fout is, maar op het moment zag ik gewoon niet wát er fout was, toch maar geen rosé meer bij het avondeten.quote:Je reedt zeker te hard?
Ik ben creatief, sociaal en behulpzaam, ik heb het hart op de juiste plek zitten, kan goed luisteren en helpen, kan zo op zijn tijd een leuk grapje maken en ik ben uitermate bescheiden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
En waar blinken jullie in uit dan?
Van al die dingen heb ik nog maar verdacht weinig gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben creatief, sociaal en behulpzaam, ik heb het hart op de juiste plek zitten, kan goed luisteren en helpen, kan zo op zijn tijd een leuk grapje maken en ik ben uitermate bescheiden.
Ach, lul niet, man.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van al die dingen heb ik nog maar verdacht weinig gezien.
Moet de "met" weg, of moet er "omgaan" achter?quote:
Oh ja, dat was ik er nog vergeten bij te zetten. Ik kan héél ad rem zijn.quote:
Brabant, het land waar het allemaal kant.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort zinnen dodelijk zijn in een topic vol taalpuristen?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie overigens even de moeite genomen in het betreffende topique te kijken?
Gekeken wel, maar ik weet er gewoon helemaal niks vanaf, dus is het vrij nutteloos om te reageren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie overigens even de moeite genomen in het betreffende topique te kijken?
Ben jij te lui om een link te geven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Hallo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja.
Kan het kloppen dat ik wel eens iets op tv heb gezien over het Wagner-genootschap? Daar verscheen nog een oud-docente van mij in.
Niet zo ongeduldig, Lienekien.quote:
Ga jij nou even je taalfout verbeteren in het Wagnertopic!quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga jij nou even je taalfout verbeteren in het Wagnertopic!
Hij zou zichzelf anders maar verfoeien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij doet het nog ook.
Moeten we de regels nog een keertje doornemen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik plak vandaag overal t's achter waar ze niet horen.
HALLO?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben héél goed in het bewonderen vanKristin Davis
Klik
Klikker
Klikkerst
*mooi*
*stil is*
Het wordt hoog tijd dat je schoolvakantie voorbij is, want dit gaat niet goed zo!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik plak vandaag overal t's achter waar ze niet horen.
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat je schoolvakantie voorbij is, want dit gaat niet goed zo!![]()
Nej, wei sein alemal prefekt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net of jullie nooit typefouten maken.
Hier niet, hoor.quote:
Kristin Davis. Onder andere bekend van de vrouwenserie Sex and the City.quote:
Dat had ik vooral met breien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.Na de zomervakantie wist ik opeens niet meer hoe ik een letter moest schrijven.
Het maakt mij ook niets uit, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net of jullie nooit typefouten maken.
En toen spelde de juf het voor je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.Na de zomervakantie wist ik opeens niet meer hoe ik een letter moest schrijven.
Bewonderen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wie is die Kristin in vredesnaam? En wat moeten wij daarmee?
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?quote:
Flauwerd!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen spelde de juf het voor je?
e-e-n <spatie> l-e-t-t-e-r
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?
quote:
En dat tot 3 keer aan toe!quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Hoe ik moest breien. In het algemeen dan. Geen letters.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Waarom dan?quote:Ik denk dat ik doodga.
Als je sterft heb je het ook koud (maar niet als je verbrandt). Denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom dan?
Dat komt later pas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef k_man het volgende:
Is de rigor mortis al ingetreden?
Dat is wel een beetje een extreem verband wat je daar legt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je sterft heb je het ook koud (maar niet als je verbrandt). Denk ik.
Ik vind dat een vrij ernstige uitspraak, wyccie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud? Ik denk dat ik doodga.
In het kader van de flauwe woordgrapjes: als dat verband goed gelegd wordt, kan het levens redden!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een extreem verband wat je daar legt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die linkjes werken hier niet eens.
Alstu:quote:
In het kader van het serieus ingaan op flauwe woordgrapjes: een verband kan de dood niet altijd voorkomen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het kader van de flauwe woordgrapjes: als dat verband goed gelegd wordt, kan het levens redden!
Ik ben te lui voor PI'squote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij ernstige uitspraak, wyccie.![]()
41 jaren, Do2.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ze mag er zijn, hoor; Kristen of Kirsten of Kristin Dinges...
Ik heb het wel eens gekekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Sex and the City is wel erg gay, hoor.
Als het voorkomt dat je doodgaat, dan is het helemaal niet vreemd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ook wel eens![]()
Ik vind haar wel de knapste van de vier.
Is het raar als ik de verwarming aanzet?
Kunstrijden op de schaats?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mijn hele programmakeuze is wel erg stereotype homogedrag.
Dinsdagavond, vrouwenavond op Net5?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunstrijden op de schaats?
Eurovisiesongfestival?
Desperate Housewifes, en Grey's Anatomy.quote:
Ze is een aantrekkelijke vrouw klinkt eigenlijk veel vriendelijker, he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een aantrekkelijke vrouw. Dat wel.
Herken de homo, en dan achteraf juichend opspringen, naar de tv wijzen en roepen:'Mispoes, je hebt me niet gevonden!' ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heb ik dan weer niet gevolgd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herken de homo, en dan achteraf juichend opspringen, naar de tv wijzen en roepen:'Mispoes, je hebt me niet gevonden!' ?
Mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wel. Homo's zijn lief. (Maar niet de relnichten)
Op alle homo's die het niet zijn na, bedoel je?quote:[b]Op woensdag 3 mei 2006 21:43 Homo's zijn lief.
Ik scheer ze bijna allemaal over 1 kamquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Op alle homo's die het niet zijn na, bedoel je?
Love yourselfquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, ik ben zo ongezond.
Ik heb het koud, ben moe en al weken verkouden.
En alwéér niet gaan sporten. Als Do2 me niet haat, dan doe ik het zelf wel.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, ik ben zo ongezond.
Ik heb het koud, ben moe en al weken verkouden.
En alwéér niet gaan sporten. Als Do2 me niet haat, dan doe ik het zelf wel.![]()
Naar wat voor mannelijke programma's kijk jij dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk geen enkel vrouwen/homo-programma. Het kan mij allemaal echt niets interesseren.
Zelfs Friends vind ik nog te gay.
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
Als Do2 me niet haat, dan doe ik het zelf wel.![]()
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de mensen die het hardst zeggen dat ze niks met homoseksuele dingen te maken willen hebben, de grootste kans hebben om zelf te twijfelen over hun geaardheid, maar dat is slecht iets wat ik zeg. Geen bewijs of niks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk geen enkel vrouwen/homo-programma. Het kan mij allemaal echt niets interesseren.
Zelfs Friends vind ik nog te gay.
Nou, gewoon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En jij! Hoe kan jij het daar nou mee eens zijn!?
Dat geeft niet, maar praat je jezelf niet een beetje erg de put in? Jezelf haten is echt nergens goed voor.quote:
Ik denk niet dat ze twijfelen over hun geaardheid, maar dat ze erg bang zijn dat anderen ze niet mannelijk genoeg vinden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de mensen die het hardst zeggen dat ze niks met homoseksuele dingen te maken willen hebben, de grootste kans hebben om zelf te twijfelen over hun geaardheid, maar dat is slecht iets wat ik zeg. Geen bewijs of niks.
Ik kijk eigenlijk sowieso bijna geen tv. Alleen soms het journaal, Netwerk of Nova. Heel af en toe een bepaald programma.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naar wat voor mannelijke programma's kijk jij dan?
Ja dat bedoel ik ook meer, alleen kon ik het niet goed onder woorden brengen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze twijfelen over hun geaardheid, maar dat ze erg bang zijn dat anderen ze niet mannelijk genoeg vinden.
Dat zijn eerder de mensen die (te) hardop tegen homo's ageren. Dat doe ik niet. Het soort programma's interesseert me gewoon niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de mensen die het hardst zeggen dat ze niks met homoseksuele dingen te maken willen hebben, de grootste kans hebben om zelf te twijfelen over hun geaardheid, maar dat is slecht iets wat ik zeg. Geen bewijs of niks.
Je hoeft ook niet altijd vrolijk te zijn, maar je moet wel oppassen dat je behalve dalen ook pieken hebt, want anders wordt het allemaal zo gedeprimeerd.quote:
Ik haat mezelf niet echt, maar ik voel me zo zwak, en dat wil ik niet. Soms vind ik mezelf geweldigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Dat geeft niet, maar praat je jezelf niet een beetje erg de put in? Jezelf haten is echt nergens goed voor.
Door het vroege opstaan / te weinig slaap. (En dat zeg ik dus als student zijnde ) En hooikoorts, én ik heb pas vaccinaties gehad. Mijn lichaam is een beetje ontregeld, denk ik.quote:Hoe komt het dat je zo ongezond bent?
Ik kan moeilijk iedere homo apart gaan benoemen.quote:
Oooh, dat valt dus allemaal reuze mee. Ik dacht dat je misschien wel een nare chronische aandoening of ziekte had.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik haat mezelf niet echt, maar ik voel me zo zwak, en dat wil ik niet. Soms vind ik mezelf geweldig![]()
[..]
Door het vroege opstaan / te weinig slaap. (En dat zeg ik dus als student zijnde ) En hooikoorts, én ik heb pas vacinaties gehad. Mijn lichaam is een beetje ontregeld, denk ik.![]()
Mensen zijn lief.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk iedere homo apart gaan benoemen.
Ik zeg ook maar wat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mensen zijn lief.
Dat slaat toch nergens op!
Ik denk dat ik chronisch verkouden benquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oooh, dat valt dus allemaal reuze mee. Ik dacht dat je misschien wel een nare chronische aandoening of ziekte had.
Mensen zijn lief, behalve:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mensen zijn lief.
Do2's zijn lief.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mensen zijn lief.
Ja, en alle Marokkanen zijn tuig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wel. Homo's zijn lief. (Maar niet de relnichten)
Nou, mag ik ook eens wat aardigs zeggen?quote:
Ik vind het vreemd dat iedereen dacht dat je jonger was. Het staat gewoon in je profiel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
Edit
Je mag best wat aardigs zeggen, maar 'Alle homo's zijn lief' slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mag ik ook eens wat aardigs zeggen?![]()
Dus mensen die zeggen dat ze van katten houden, zijn ook niet goed wijs? Want dan scheer je ook alle katten over 1 kam.
Ik ga zelden af op profielen, sommige mensen vullen dat niet helemaal naar waarheid in... als we Bupa moeten geloven, dan zou hij ondertussen namelijk 894 jaar oud zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iedereen dacht dat je jonger was. Het staat gewoon in je profiel.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zelden af op profielen, sommige mensen vullen dat niet helemaal naar waarheid in... als we Bupa moeten geloven, dan zou hij ondertussen namelijk 894 jaar oud zijn
Ik vind je een lieve jongen, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een lieve opmerking, en jullie zijn gewoon jaloers.
Ik begrijp je sowieso vaak niet, dus verkeerd zal moeiljik gaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve jongen, hoor.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd.
Dat moest je nog even kwijt? Of kom ik over als een oud wijf?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iedereen dacht dat je jonger was. Het staat gewoon in je profiel.
Gelukkig zijn jouw foto's nog via images.google.com te vindenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Er heeft wel een hele tijd dé waarheid in gestaan, hoor! Net als foto's in mijn fotoboek.
Maar ja, nu ben ik zó populair op FOK! dat ik graag privé en FOK! gescheiden wil houden.[afbeelding]
Ik heb het altijd geweten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat heb jíj eraan als wyccie je lief vindt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een lieve opmerking, en jullie zijn gewoon jaloers.
Hé! Haal dat eens even héél snel weg!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw foto's nog via images.google.com te vinden
Dat ik het mezelf niet toelaat om onderscheid te maken tussen mensen en mensen, Erik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp je sowieso vaak niet, dus verkeerd zal moeiljik gaan.
Dan voel ik me geliefd, en dat is voor sommigen belangrijk, en voor anderen niet. Ik hoor bij sommigen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat heb jíj eraan als wyccie je lief vindt?![]()
Ik vind dat je best onderscheid mag maken tussen mensen, de vraag is alleen op welke grond je onderscheid maakt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ik het mezelf niet toelaat om onderscheid te maken tussen mensen en mensen, Erik.
Daar komt het ongeveer op neer.
Ik zag er ook een foto tussenstaan van toen dat schot hagel uit je achterste werd verwijderd... die zal ik maar niet posten... nog ranziger dan de bekende banwaardige plaatjes...quote:
Lees eens beter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
'Alle homo's zijn lief' slaat gewoon nergens op.!
"Katten zijn lief."quote:En die katten-opmerking kan ik even niet plaatsen in dit gesprek.
Racist!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd bijvoorbeeld niet zo van raskatten.
Daar heb je een punt, waarde wyccie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lees eens beter.![]()
[..]
"Katten zijn lief."
" Roze is mooi."
Niet alle katten zijn lief. Niet alle kleuren roze zijn mooi.
En toch zeggen we het. En dat wordt niet als absurd ervaren.
Dus ik mag ook zeggen dat ik homo's lief vind. (Homo's in het algemeen dus, niet 'Alle homo's", zoals jij mij misquootte.)
Jawel,quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat je best onderscheid mag maken tussen mensen, de vraag is alleen op welke grond je onderscheid maakt.
Ik houd bijvoorbeeld niet zo van raskatten.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Al is dat deels te wijten aan het feit dat ik niet zo goed had gelezen..
Ik vind dat 'gewone' katten (europees korthaar) de leukste karakters hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel,
maar ik laat me toch vooral leiden door karakters.
Wat is er mis met raskatten?
Oh, ok.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat 'gewone' katten (europees korthaar) de leukste karakters hebben.
Hmm, natuurlijk zijn homo's ook gewoon mensen, maar de meeste homo's die ik ken zijn liever van karakter. Wat zachtaardiger. Zo ook Erik. (Niet dat ik nu wil zeggen dat ik hem goed ken, maar al vanaf het begin kwam hij zo bij mij over.)quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp ook heus wel dat je het goed bedoeld, wyccie.
Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof homo's niet ook gewoon mensen zijn.
De diversiteit is netzo groot, of klein.
winegumquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat mag je niet vragen, gewoon meedoen
Drop of winegum?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Nu ja, ik houd erg van kleuren. Roze komt soms erg goed van pas, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had jou gelijk bij 'grijs' geschaard.
Ik ga ook voor grijs.
Ik bedenk me nu dat ik nog nooit wat van jouw kunstwerken heb gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik houd erg van kleuren. Roze komt soms erg goed van pas, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een psychologische analyse?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Komt er nog een eindconclusie of een evaluatie, ofzo?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Augustina het volgende:
geen van beide
Die komt zo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen andijvie meer.
Spruitjes of witlof?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik vind beide écht niet te vreten.
Tsja, je moet keuzes maken in het leven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan pak je toch rauwe witlof met appeltjes!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar witlof is onverwachtserquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe de spruitjes maar. Daar kan je tenminste nog redelijk mee mikken.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
Yoghurt.
Grappig, bij mij is het een van de weinige dingen die ik wel lustquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vla is dan een van die weinige dingen die ik écht niet lust.
Dan heb ik inderdaad nog liever een bord witlof.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vla is dan een van die weinige dingen die ik écht niet lust.
Het kind in mij juicht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
Wel leuk hé, DO-2!
Wanneer juffrouw wyccie spelletjes met ons speelt!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
Wel leuk hé, DO-2!
Wanneer juffrouw wyccie spelletjes met ons speelt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The End Times are wild
Misschien heeft Erik wel een R_ON herbeleving en is ie even aan het schuilen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
Waar zijn Bupatih en Erik trouwens gebleven?
Oh ja! Dat was het!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
zuidpool, want daar zijn pinguins!
Huilen in een hoekje toen juf wyccie vertelde dat LV haar lievelingetje is!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
Waar zijn Bupatih en Erik trouwens gebleven?
Jij mag niet spieken!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilen in een hoekje toen juf wyccie vertelde dat LV haar lievelingetje is!
Wie heeft jou dat verteld????quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilen in een hoekje toen juf wyccie vertelde dat LV haar lievelingetje is!
Ik denk Victoria.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Euh...Welke van de 2 praat het minst?
Ik maak geen mooie tekening meer voor u als de zomervakantie nadert!quote:
Volgens mij Victoria... en sowieso gaat kwaliteit boven kwantiteit, dus valt Sylvie afquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Euh...Welke van de 2 praat het minst?
nee, dat was mijn antwoordquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat het antwoord op mijn vraag, Aug?
Jij blijft toch zitten!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maak geen mooie tekening meer voor u als de zomervakantie nadert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |