Ik weet het niet zeker. Ik denk wel in siciale vaardigheden, een beetje, maar dat is zo stom om te zeggen en ik ben lang niet altijd erg goed (sociaal gezien).quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
En waar blinken jullie in uit dan?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je 'm al verbeterd?
quote:
Ja, maar ik zal 'm nog even herhalen, zodat jullie zelf kunnen zien hoe stom het was:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je 'm al verbeterd?
Ik weet best dat het fout is, maar op het moment zag ik gewoon niet wát er fout was, toch maar geen rosé meer bij het avondeten.quote:Je reedt zeker te hard?
Ik ben creatief, sociaal en behulpzaam, ik heb het hart op de juiste plek zitten, kan goed luisteren en helpen, kan zo op zijn tijd een leuk grapje maken en ik ben uitermate bescheiden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
En waar blinken jullie in uit dan?
Van al die dingen heb ik nog maar verdacht weinig gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben creatief, sociaal en behulpzaam, ik heb het hart op de juiste plek zitten, kan goed luisteren en helpen, kan zo op zijn tijd een leuk grapje maken en ik ben uitermate bescheiden.
Ach, lul niet, man.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van al die dingen heb ik nog maar verdacht weinig gezien.
Moet de "met" weg, of moet er "omgaan" achter?quote:
Oh ja, dat was ik er nog vergeten bij te zetten. Ik kan héél ad rem zijn.quote:
Brabant, het land waar het allemaal kant.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort zinnen dodelijk zijn in een topic vol taalpuristen?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie overigens even de moeite genomen in het betreffende topique te kijken?
Gekeken wel, maar ik weet er gewoon helemaal niks vanaf, dus is het vrij nutteloos om te reageren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie overigens even de moeite genomen in het betreffende topique te kijken?
Ben jij te lui om een link te geven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef LXIV het volgende:
Hallo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja.
Kan het kloppen dat ik wel eens iets op tv heb gezien over het Wagner-genootschap? Daar verscheen nog een oud-docente van mij in.
Niet zo ongeduldig, Lienekien.quote:
Ga jij nou even je taalfout verbeteren in het Wagnertopic!quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga jij nou even je taalfout verbeteren in het Wagnertopic!
Hij zou zichzelf anders maar verfoeien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij doet het nog ook.
Moeten we de regels nog een keertje doornemen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik plak vandaag overal t's achter waar ze niet horen.
HALLO?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben héél goed in het bewonderen vanKristin Davis
Klik
Klikker
Klikkerst
*mooi*
*stil is*
Het wordt hoog tijd dat je schoolvakantie voorbij is, want dit gaat niet goed zo!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik plak vandaag overal t's achter waar ze niet horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |