Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat je schoolvakantie voorbij is, want dit gaat niet goed zo!![]()
Nej, wei sein alemal prefekt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net of jullie nooit typefouten maken.
Hier niet, hoor.quote:
Kristin Davis. Onder andere bekend van de vrouwenserie Sex and the City.quote:
Dat had ik vooral met breien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.Na de zomervakantie wist ik opeens niet meer hoe ik een letter moest schrijven.
Het maakt mij ook niets uit, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net of jullie nooit typefouten maken.
En toen spelde de juf het voor je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.Na de zomervakantie wist ik opeens niet meer hoe ik een letter moest schrijven.
Bewonderen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wie is die Kristin in vredesnaam? En wat moeten wij daarmee?
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?quote:
Flauwerd!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen spelde de juf het voor je?
e-e-n <spatie> l-e-t-t-e-r
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?
quote:
En dat tot 3 keer aan toe!quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Hoe ik moest breien. In het algemeen dan. Geen letters.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Waarom dan?quote:Ik denk dat ik doodga.
Als je sterft heb je het ook koud (maar niet als je verbrandt). Denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom dan?
Dat komt later pas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef k_man het volgende:
Is de rigor mortis al ingetreden?
Dat is wel een beetje een extreem verband wat je daar legt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je sterft heb je het ook koud (maar niet als je verbrandt). Denk ik.
Ik vind dat een vrij ernstige uitspraak, wyccie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud? Ik denk dat ik doodga.
In het kader van de flauwe woordgrapjes: als dat verband goed gelegd wordt, kan het levens redden!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een extreem verband wat je daar legt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die linkjes werken hier niet eens.
Alstu:quote:
In het kader van het serieus ingaan op flauwe woordgrapjes: een verband kan de dood niet altijd voorkomen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het kader van de flauwe woordgrapjes: als dat verband goed gelegd wordt, kan het levens redden!
Ik ben te lui voor PI'squote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij ernstige uitspraak, wyccie.![]()
41 jaren, Do2.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ze mag er zijn, hoor; Kristen of Kirsten of Kristin Dinges...
Ik heb het wel eens gekekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Sex and the City is wel erg gay, hoor.
Als het voorkomt dat je doodgaat, dan is het helemaal niet vreemd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ook wel eens![]()
Ik vind haar wel de knapste van de vier.
Is het raar als ik de verwarming aanzet?
Kunstrijden op de schaats?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mijn hele programmakeuze is wel erg stereotype homogedrag.
Dinsdagavond, vrouwenavond op Net5?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunstrijden op de schaats?
Eurovisiesongfestival?
Desperate Housewifes, en Grey's Anatomy.quote:
Ze is een aantrekkelijke vrouw klinkt eigenlijk veel vriendelijker, he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een aantrekkelijke vrouw. Dat wel.
Herken de homo, en dan achteraf juichend opspringen, naar de tv wijzen en roepen:'Mispoes, je hebt me niet gevonden!' ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heb ik dan weer niet gevolgd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herken de homo, en dan achteraf juichend opspringen, naar de tv wijzen en roepen:'Mispoes, je hebt me niet gevonden!' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |