Dat ding draait hier zomer en winter door of heet het dan een climaatbeheersings apparaat.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfft, wat is het warm!
Idd hier ook, waar hang jij uit? Ik Breda Noord...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
Godsgloeiendegraftouwtyfustering wat is het warm
we snappen wel dat de warmte je verstandelijke vermogens aantast, maar dat is geen reden om te gaan overdrijven natuurlijkquote:
Leuke zinsnede met die iconquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef jack4ya het volgende:
ik begin lichtelijk bokkig te worden.
En warmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef XiChico het volgende:
benauwd.
Pffffquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef Labrador1974 het volgende:
damn gaat de ventilator hier naast mijn stoel net stuk....:(
Jij pech.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef Labrador1974 het volgende:
damn gaat de ventilator hier naast mijn stoel net stuk....:(
Is niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:45 schreef The6thgate het volgende:
ok tis nu idd wel warm maar liever dit dan kou
ook last van je hormonen ofzoquote:
Neehoor, ik heb gewoon een hekel aan temperaturen boven de 25 graden, en zeker in Nederland. Kan niks doen, alles plakt, je zweet al als je je arm optilt, te warm om te zitten en te warm om te bewegen, blech.quote:
Ok 25 graden en warmer in Nederland is idd iets minderquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb gewoon een hekel aan temperaturen boven de 25 graden, en zeker in Nederland. Kan niks doen, alles plakt, je zweet al als je je arm optilt, te warm om te zitten en te warm om te bewegen, blech.
Eindelijk regen dus!.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb gewoon een hekel aan temperaturen boven de 25 graden, en zeker in Nederland. Kan niks doen, alles plakt, je zweet al als je je arm optilt, te warm om te zitten en te warm om te bewegen, blech.
Eindelijk regen dus!.
Voor de hooikoorts is het beter ja !quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:16 schreef Jarno het volgende:
Ik ben al blij voor YPPY (en alle andere hooikoortspatienten), die kan wel wat regen gebruiken!
Dus: regen!.
Ze mag nu dus geen medicijnen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor de hooikoorts is het beter ja !Maar ik moet morgen naar de doc voor nieuwe hooikoorts medicijnen zal je net zien dat ik er morgen geen last van heb doordat het regent
Oh das naar ja !quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze mag nu dus geen medicijnen..
Aldus: regen!!
In welk werelddeel woon jij dan? Hier in Zeeland is het regen en gisteravond knetterend onwederquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef Tha_T het volgende:
Regen? Hier is het nog altijd een strakblauwe lucht
Woonplaats: Maastrichtquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:20 schreef Maikalo het volgende:
[..]
In welk werelddeel woon jij dan? Hier in Zeeland is het regen en gisteravond knetterend onweder![]()
Ik dacht al dat ik de enigste was die het zo warm had vandaag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:48 schreef brood_korst het volgende:
Godverdomme wat is het heet !!! De gansen vallen dood van het dak !!
Krijg je dan niet erg waterig bier?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:20 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk lekker bij 'n vriend van mij in het zwembad duiken en een lekker pilsje erbij nuttigen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
weet je wat ook kut is met dit weer? de metro
Oi1 geen geklaag over treinen! treinen zijn coolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:11 schreef Janetje het volgende:
[..]Of zo'n fucking stoptreintje zonder airco..
Niet als je een uur in een airco-loos stoptreintje zit waar iedereen tegen je aan zit te zweten..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oi1 geen geklaag over treinen! treinen zijn cool
of zo'n fucking dubbeldekker waar de airco van stuk gaat en je 1 uur 45 min moet wachten omdat er een kapotte goederentrein voor staatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:11 schreef Janetje het volgende:
[..]Of zo'n fucking stoptreintje zonder airco..
Bijna toe aan deel 2 zelfs!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef El_Rolando het volgende:
Hebben we dit topic ook weer.
MOET MOET MOETquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:22 schreef Bananenman het volgende:
Het is warm. Dat is fijn.
Maar niet als je moet trainen in de brandende zon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |