Havoc!quote:
Mijn ijsje smelt helemaal nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeee,
je moet klagen!
het is zelfs zo warm dat mn ijsje ervan smelt.
Moet ik hier nou alles voordoen?
praat me niet over rokjes, daar heb ik voor vandaag mijn buik wel vol vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef zhe-devilll het volgende:
woow ik heb genoten van de zon vandaag, *met rokje wappert*
Tja, dat zou leuk zijn. Maar helaas zit ik de hele dag van 9.00 tot 18.00 achter een raam pc's te bouwen en spyware en virussen te verwijderenquote:
Ik mag toch zeker hopen van niet, zeg!quote:
Swets! Het benne de hormonen gok ik!quote:
Gefeliciteertquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Swets! Het benne de hormonen gok ik!
(als jij mij feliciteert, dan feliciteer ik jou!)
Gut, hoe wist je dat! Enniewee, jij ook he!quote:
Niet. Maar toch gefeliciteerd. Alvast.quote:
Ik ben al door de wol geverfd hequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gut, hoe wist je dat! Enniewee, jij ook he!.
En de nachten daarna....quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben al door de wol geverfd he
Dus mag ik je naast mijn felicitaties ook veel succes aanbieden de komende maanden?
Je vergeet de jaren na de nachten na de maanden.quote:
Dat geldt alleen voor zaterdagochtendquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vergeet de jaren na de nachten na de maanden..
Ahh, ik wil jouw werk wel voor een dagje overnemen hoor, geen probleem!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat zou leuk zijn. Maar helaas zit ik de hele dag van 9.00 tot 18.00 achter een raam pc's te bouwen en spyware en virussen te verwijderenAls ik dan 's avonds weer thuis kom dan gaat de zon alweer bijna onder en is het bloedheet en broeierig op mijn kamer
![]()
Ga bij de plantsoendienst werken, ben je lekker buiten!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat zou leuk zijn. Maar helaas zit ik de hele dag van 9.00 tot 18.00 achter een raam pc's te bouwen en spyware en virussen te verwijderenAls ik dan 's avonds weer thuis kom dan gaat de zon alweer bijna onder en is het bloedheet en broeierig op mijn kamer
![]()
"Pfff gek wat ist kenker warm vandaag."quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof het echt zo tering warm is dat je zegt: Pfff gek wat ist kenker warm vandaag.
Toenstraks ook ik ging met mijn vriendin ff glas in zoeen glasbak gooien he, hoor je zoeen wijf: het is niet leuk meer zo warm.
Ik d8: flikker op gek
Dat is geen zeiken. Dat is het streven naar het perfecte weertje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:34 schreef Evertjan het volgende:
WTF zijn er al mensen die het te warm vinden!!! Als er een ding is waar je een echte nederlander er tussen uit haalt is het wel dat ''we'' altijd zeiken over het weer
tss op men kamer is et zelfs 26 gradenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Verkapt-ik-ben-een-mietje-want-ik-kan-er-niet-tegen-als-het-buiten-meer-dan-20-graden-is-topic!![]()
Ze gaan hier nu ijsjes bestellenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef MUUS het volgende:
Schop!
Ja, nee, nu is het dus warm hè! Pffff.....
Raketjes?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:24 schreef editor2 het volgende:
Tis helemaal niet warm. Tis warm in Afghanistan stelletje zeikerds...
Tis een heerlijk temperatuurtje als je zonder jas buitenloopt.
Ik merkte er vanmorgen trouwens weinig van toen ik ging werken want op m'n
werk heb ik een kamer met airco die dus aanstond. Alleen nu ik buiten ben voel
ik toch wel de temperatuurverschillen. Straks weer lekker in de gekoelde wagen de file in..
Wederom!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de airco aangezet
Dat ding draait hier zomer en winter door of heet het dan een climaatbeheersings apparaat.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfft, wat is het warm!
Idd hier ook, waar hang jij uit? Ik Breda Noord...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
Godsgloeiendegraftouwtyfustering wat is het warm
we snappen wel dat de warmte je verstandelijke vermogens aantast, maar dat is geen reden om te gaan overdrijven natuurlijkquote:
Leuke zinsnede met die iconquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef jack4ya het volgende:
ik begin lichtelijk bokkig te worden.
En warmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef XiChico het volgende:
benauwd.
Pffffquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef Labrador1974 het volgende:
damn gaat de ventilator hier naast mijn stoel net stuk....:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |