Hihi, dubbelzinnigquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef WesHell het volgende:
goh wat is het weer warm....
Je kunt het welquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef WesHell het volgende:
goh wat is het weer warm....
Ja, en "we"willen niet naar ONZquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Zijn jouw knopjes trouwens kwijt?![]()
Ik heb zin in een ijsje?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en "we"willen niet naar ONZ
We willen klagen over het weer
Het
is
warm
poepoe
Nu jij
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Forcefuzz het volgende:
Pfft, dat klinkt eigenlijk net of je een zachte scheet laat. Zo van: pffffffft, pft pft
Da's heul nie woar!quote:
Braaf zo.quote:
En waarom maakten ze van dat pierce festijn dan geen feestdag?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's heul nie woar!
Met Pasen stond hij weer op en ging hij als eerste op bezoek bij Maria Magdalena in die tuin enzo. Daarna gingen ze samen paaseitjes zoeken. Ofzo.
Neeheeeeeeeeeeeeeeee,quote:
Moslims hebben meer feesten. Alleen minder vrije dagenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom maakten ze van dat pierce festijn dan geen feestdag?
Nou, nou?
Ik word Moslim, hebben veel meer feesten
En ja, dan heb ik het heet in zo'n burkha en ja dan kom ik hier klagen!
En maria magdalena was een hoer, oh, en Kortjakje ook.
Toen ging hij doohood en dat is niet leuheuk en dat ga je toch niet viereeeeeeeeeeen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom maakten ze van dat pierce festijn dan geen feestdag?
Nou, nou?
Die vreten ook heel lekker met feesten.quote:Ik word Moslim, hebben veel meer feesten
En ja, dan heb ik het heet in zo'n burkha en ja dan kom ik hier klagen!
Tsk, omdat een vrouw met een kudde kerels dag en nacht op stap gaat, wil nog niet zeggen dat ze een hoer is. Aannames! Aannames, zeg ik je!quote:En maria magdalena was een hoer, oh, en Kortjakje ook.
Schopje>>>FBquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef Jarno het volgende:
Was dit het?
Dat is met hemelvaart muts!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's heul nie woar!
Met Pasen stond hij weer op en ging hij als eerste op bezoek bij Maria Magdalena in die tuin enzo. Daarna gingen ze samen paaseitjes zoeken. Ofzo.
Wat is een beetje hip om je over op te winden in FB tegenwoordig?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |