Kon ik dat maar, zit op stage momenteelquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:58 schreef Developersrus het volgende:
Niet zeiken, ga 'n biertje pakken!
U woont niet in Nederland neem ik aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:01 schreef Volvoman het volgende:
Hier ligt sneeuw.
Hey.quote:
Pasen, trut.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:07 schreef yvonne het volgende:
Is dit godverdegodver het enige dat in je opkomt na al die tijd?
* halleluja, hij is waarlijk opgestaan*
Is het al Pinksteren?
Of haal ik nou grrrrrrristelijke meuk door elkaar.
dan word ie gepiercedquote:
Afblijvenquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Afblijven
Anders tief je hem maar naar ONZ
Hihi, dubbelzinnigquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef WesHell het volgende:
goh wat is het weer warm....
Je kunt het welquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef WesHell het volgende:
goh wat is het weer warm....
Ja, en "we"willen niet naar ONZquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Zijn jouw knopjes trouwens kwijt?![]()
Ik heb zin in een ijsje?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en "we"willen niet naar ONZ
We willen klagen over het weer
Het
is
warm
poepoe
Nu jij
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Forcefuzz het volgende:
Pfft, dat klinkt eigenlijk net of je een zachte scheet laat. Zo van: pffffffft, pft pft
Da's heul nie woar!quote:
Braaf zo.quote:
En waarom maakten ze van dat pierce festijn dan geen feestdag?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's heul nie woar!
Met Pasen stond hij weer op en ging hij als eerste op bezoek bij Maria Magdalena in die tuin enzo. Daarna gingen ze samen paaseitjes zoeken. Ofzo.
Neeheeeeeeeeeeeeeeee,quote:
Moslims hebben meer feesten. Alleen minder vrije dagenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom maakten ze van dat pierce festijn dan geen feestdag?
Nou, nou?
Ik word Moslim, hebben veel meer feesten
En ja, dan heb ik het heet in zo'n burkha en ja dan kom ik hier klagen!
En maria magdalena was een hoer, oh, en Kortjakje ook.
Toen ging hij doohood en dat is niet leuheuk en dat ga je toch niet viereeeeeeeeeeen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom maakten ze van dat pierce festijn dan geen feestdag?
Nou, nou?
Die vreten ook heel lekker met feesten.quote:Ik word Moslim, hebben veel meer feesten
En ja, dan heb ik het heet in zo'n burkha en ja dan kom ik hier klagen!
Tsk, omdat een vrouw met een kudde kerels dag en nacht op stap gaat, wil nog niet zeggen dat ze een hoer is. Aannames! Aannames, zeg ik je!quote:En maria magdalena was een hoer, oh, en Kortjakje ook.
Schopje>>>FBquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef Jarno het volgende:
Was dit het?
Dat is met hemelvaart muts!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's heul nie woar!
Met Pasen stond hij weer op en ging hij als eerste op bezoek bij Maria Magdalena in die tuin enzo. Daarna gingen ze samen paaseitjes zoeken. Ofzo.
Wat is een beetje hip om je over op te winden in FB tegenwoordig?quote:
a) moet je eens in New orleans kijken en of ze dat vierenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Toen ging hij doohood en dat is niet leuheuk en dat ga je toch niet viereeeeeeeeeeen!
[..]
Die vreten ook heel lekker met feesten.. Daar word je dik van en dan heb je het sneller warm en dan kan je weer on-topic klagen!
[..]
Tsk, omdat een vrouw met een kudde kerels dag en nacht op stap gaat, wil nog niet zeggen dat ze een hoer is. Aannames! Aannames, zeg ik je!.
Warm he?
Spoiler.quote:
Het heet heul geen hemelvaarteitjes, en die smelten met deze hittequote:
Vriendjespolitiek blijft het nog steeds leuk doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is een beetje hip om je over op te winden in FB tegenwoordig?
En in dat boek van die veredlde Ti Ta Tovenaar gaar ook iemand dood, ik weet beGod niet wie, maar er gaat iemand dood en als je dat verklapt word je gebannedquote:
Is dat nu nóg aan de gang?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek blijft het nog steeds leuk doen
In deze hitte?!?!?!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
En dan moet je voor straf in de warmte zitten!
Welja, blijft altijd lollig.quote:
Harry Potter?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En in dat boek van die veredlde Ti Ta Tovenaar gaar ook iemand dood, ik weet beGod niet wie, maar er gaat iemand dood en als je dat verklapt word je gebanned
En dan moet je voor straf in de warmte zitten!
Ja... dingest gaat dood. En de mensen die het boek nog moeten lezen, worden er onwijs vrolijk van als je dat verklapt...quote:
AAAARRGH!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
Barbeknoeien
Die smeltenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Harry Potter?
Zal ik? Ik heb toch raketjes in de vriezer..
Ik weet nieteens wie het is, ik weet alleen dat iedereen over de zeik gingquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Je mag dus niet zeggen dat Dumbledore dood is?
test het uit zou ik bijna zeggenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wie het is, ik weet alleen dat iedereen over de zeik ging
Ontopic, zou je zeik nou warmer worden in deze hitte?![]()
Dat zeg je toch niet!?!?quote:
Het stinkt wel harder...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
Ontopic, zou je zeik nou warmer worden in deze hitte?![]()
NEE want ik vind het TE warmquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:55 schreef Jarno het volgende:
Irisvrede? Ga eens weg uit mijn topic aub?
Clichés en andere afgezaagde uitdrukkingen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
barbeknoeien
Ik vond je 'Ik ben dood door corsa' topic meer potentie hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:55 schreef Jarno het volgende:
Irisvrede? Ga eens weg uit mijn topic aub?
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Tekari het volgende:
als het zo warm heb dan heb ik altijd zin in sex...
Ja, daar kon je tenminste nog hoop uit putten he.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vond je 'Ik ben dood door corsa' topic meer potentie hebben.
Ik hou niet van die jezus trucjes. Is allang in het verleden gedaan man. Niet origineel en zo weet je. Dus...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, daar kon je tenminste nog hoop uit putten he.
Wacht maar tot het weer gaat vriezen! Dan ga ik zelfs weer over water lopen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hou niet van die jezus trucjes. Is allang in het verleden gedaan man. Niet origineel en zo weet je. Dus....
Na-apert!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht maar tot het weer gaat vriezen! Dan ga ik zelfs weer over water lopen!!
Wij hebben op kantoor een airco die om de week stuk is. Hij's nu lucht met een temperatuur van zo'n 25 graden naar binnen aan het pompen. Whehe, pompen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:22 schreef Havoc het volgende:
Neway, conclusie is: je hebt geen airco in je auto, kantoor en/of thuis en je loopt nu als een raketje in een waakvlam weg te smelten.
Tof, hier hebben ze totaal geen airco, alleen in de auto climat anlagequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben op kantoor een airco die om de week stuk is. Hij's nu lucht met een temperatuur van zo'n 25 graden naar binnen aan het pompen. Whehe, pompen.
JA, MET PASEN!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hou niet van die jezus trucjes. Is allang in het verleden gedaan man.
Als ik het echt niet meer trek ga ik gewoon even achter het pizza-dozen rack staan, dan weet je helemaal niet meer wat je meemaakt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tof, hier hebben ze totaal geen airco, alleen in de auto climat anlage. Dus we houden elkaar warm met zoveel mogelijk servers tegelijkertijd in te richten
.
Dag lieverd.quote:
Moet je een server ruimte proberen waar de airco bestaat uit 'de deur open houden zodat het een beetje koelt'quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als ik het echt niet meer trek ga ik gewoon even achter het pizza-dozen rack staan, dan weet je helemaal niet meer wat je meemaakt.
Warmer ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vond je 'Ik ben dood door corsa' topic meer potentie hebben.
Kijk nou!quote:
Havoc!quote:
Mijn ijsje smelt helemaal nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeee,
je moet klagen!
het is zelfs zo warm dat mn ijsje ervan smelt.
Moet ik hier nou alles voordoen?
praat me niet over rokjes, daar heb ik voor vandaag mijn buik wel vol vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef zhe-devilll het volgende:
woow ik heb genoten van de zon vandaag, *met rokje wappert*
Tja, dat zou leuk zijn. Maar helaas zit ik de hele dag van 9.00 tot 18.00 achter een raam pc's te bouwen en spyware en virussen te verwijderenquote:
Ik mag toch zeker hopen van niet, zeg!quote:
Swets! Het benne de hormonen gok ik!quote:
Gefeliciteertquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Swets! Het benne de hormonen gok ik!
(als jij mij feliciteert, dan feliciteer ik jou!)
Gut, hoe wist je dat! Enniewee, jij ook he!quote:
Niet. Maar toch gefeliciteerd. Alvast.quote:
Ik ben al door de wol geverfd hequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gut, hoe wist je dat! Enniewee, jij ook he!.
En de nachten daarna....quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben al door de wol geverfd he
Dus mag ik je naast mijn felicitaties ook veel succes aanbieden de komende maanden?
Je vergeet de jaren na de nachten na de maanden.quote:
Dat geldt alleen voor zaterdagochtendquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vergeet de jaren na de nachten na de maanden..
Ahh, ik wil jouw werk wel voor een dagje overnemen hoor, geen probleem!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat zou leuk zijn. Maar helaas zit ik de hele dag van 9.00 tot 18.00 achter een raam pc's te bouwen en spyware en virussen te verwijderenAls ik dan 's avonds weer thuis kom dan gaat de zon alweer bijna onder en is het bloedheet en broeierig op mijn kamer
![]()
Ga bij de plantsoendienst werken, ben je lekker buiten!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat zou leuk zijn. Maar helaas zit ik de hele dag van 9.00 tot 18.00 achter een raam pc's te bouwen en spyware en virussen te verwijderenAls ik dan 's avonds weer thuis kom dan gaat de zon alweer bijna onder en is het bloedheet en broeierig op mijn kamer
![]()
"Pfff gek wat ist kenker warm vandaag."quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof het echt zo tering warm is dat je zegt: Pfff gek wat ist kenker warm vandaag.
Toenstraks ook ik ging met mijn vriendin ff glas in zoeen glasbak gooien he, hoor je zoeen wijf: het is niet leuk meer zo warm.
Ik d8: flikker op gek
Dat is geen zeiken. Dat is het streven naar het perfecte weertje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:34 schreef Evertjan het volgende:
WTF zijn er al mensen die het te warm vinden!!! Als er een ding is waar je een echte nederlander er tussen uit haalt is het wel dat ''we'' altijd zeiken over het weer
tss op men kamer is et zelfs 26 gradenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Verkapt-ik-ben-een-mietje-want-ik-kan-er-niet-tegen-als-het-buiten-meer-dan-20-graden-is-topic!![]()
Ze gaan hier nu ijsjes bestellenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef MUUS het volgende:
Schop!
Ja, nee, nu is het dus warm hè! Pffff.....
Raketjes?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:24 schreef editor2 het volgende:
Tis helemaal niet warm. Tis warm in Afghanistan stelletje zeikerds...
Tis een heerlijk temperatuurtje als je zonder jas buitenloopt.
Ik merkte er vanmorgen trouwens weinig van toen ik ging werken want op m'n
werk heb ik een kamer met airco die dus aanstond. Alleen nu ik buiten ben voel
ik toch wel de temperatuurverschillen. Straks weer lekker in de gekoelde wagen de file in..
Wederom!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de airco aangezet
Dat ding draait hier zomer en winter door of heet het dan een climaatbeheersings apparaat.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfft, wat is het warm!
Idd hier ook, waar hang jij uit? Ik Breda Noord...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
Godsgloeiendegraftouwtyfustering wat is het warm
we snappen wel dat de warmte je verstandelijke vermogens aantast, maar dat is geen reden om te gaan overdrijven natuurlijkquote:
Leuke zinsnede met die iconquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef jack4ya het volgende:
ik begin lichtelijk bokkig te worden.
En warmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef XiChico het volgende:
benauwd.
Pffffquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef Labrador1974 het volgende:
damn gaat de ventilator hier naast mijn stoel net stuk....:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |