Wat is editieNL?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:37 schreef TechXP het volgende:
[..]
Luister vanavond bij EditieNL naar de uitleg van Marianne.
Nee, ik vind het niet slim omdat het doel niet bereikt wordt, bij mij, maar contra-productief werkt.quote:[..]
Ik vind het hartstikke slim vanwege de publiciteit en aandacht die je krijgt en genereert.
Daar gaat het om. En dat je het niet juist vind dat is persoonlijk.
Ik heb wel kritiek hoor. Ik vind diverse lijstduwers gewoon niet bij de partij horen. En daar heb ik niet veel mee. En zou mooi zijn als de PvdD gewoon niet die BN'ers nodig heeft, want ben niet zo een fan van die BN'ers gebruiken. Maar goed.. ik weet wel dat het belangrijk is om gratis publiciteit te vergaren. 20 BN'ers die regelmatig interviews hebben e.d. zullen dan de PvdD noemen. Daardoor ziet men die naam en krijgt men de PvdD in het zicht. Niet iedereen kent de PvdD namelijk nog.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef kollie het volgende:
TechXP, ik heb nu deel 1 en deel 2 van dit topic eens doorgelezen. Het lijkt wel alsof jij volkomen kritiekloos ten opzichte de Pvdd staat. ook wat die lijstduwers betreft...
Maar wat vind jij nou van een type als Verbaan? Ik zou echt niet blij zijn als zij op de lijst van mijn partij zou staan, er zou mij eerder een gevoel van schaamte bekruipen.
Geloof het of niet.. verbaan spreekt ook wat oudere jongeren aanquote:Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef thabit het volgende:
Georgina Verbaan spreekt de jeugd natuurlijk erg aan. Maar ja, die hebben nog geen stemrecht dus wat die huppelmuts op die lijst doet is mij ook een compleet raadsel.
Op kantoor zijn ze allemaal wel vegetarier de vaste krachten.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind dat journalisten ook kritische vragen moeten stellen en moeten vragen hoeveel mensen er binnen de Partij Vis eten. Volgens mij is er een ongekend schandaal binnen die partij.
Ja maar Georgina dus niet en naar mijn idee is zij het topje van de ijsberg.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef TechXP het volgende:
[..]
Op kantoor zijn ze allemaal wel vegetarier de vaste krachten.
Iets op RTL4 is datquote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef sigme het volgende:
Wat is editieNL?
Bij jou wel. Maar er komen veel positieve berichten. En veel media-aandacht waar de partij iets mag zeggen over de partij e.d. Het werkt hartstikke goed.quote:Nee, ik vind het niet slim omdat het doel niet bereikt wordt, bij mij, maar contra-productief werkt.
Tsja...quote:Dat ik het niet juist vind is formeel. Het is oneigenlijk (niet verboden) gebruik van kieslijsten.
Er zijn vleeseters, viseters, vegetariers, veganisten etc. bij leden van de partij. Van alles wat.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:15 schreef JohnDope het volgende:
Ja maar Georgina dus niet en naar mijn idee is zij het topje van de ijsberg.
Op elke willekeurige partij die geen one-issue partij is. En kom nou alsjeblieft niet vertellen dat de PvdD géén one-issue partij is, want dan hadden ze a) wel anders geheten, b) niet zo'n keur aan bekende Nederlanders van divers pluimage op hun kieslijst.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef thabit het volgende:
En op welke partij moeten we dan wel stemmen volgens jou?
Op een willekeurige partij? Dus ik moet maar met een dobbelsteen gaan gooien en aan de hand daarvan m'n keuze bepalen? Nee, dat is een lekkere manier van stemmen zeg, dan liever one-issue.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef dVTB het volgende:
[..]
Op elke willekeurige partij die geen one-issue partij is.
neppers zijn hetquote:Op woensdag 6 september 2006 15:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Er zijn vleeseters, viseters, vegetariers, veganisten etc. bij leden van de partij. Van alles wat.
Maar wel allemaal mensen die verbeteringen voor dieren willen.
Martin Gaus vind ik nog wel even een ander verhaal dan Georgina Verbaan. Hij heeft tenminste nog iets met dieren. Als je dan toch mensen op je lijst zet die niet in de kamer willen, en de capaciteiten er dus niet toe doen, lijkt het mij logisch dat je bekende Nederlanders die ook op een positieve manier dierassociaties oproepen. Helaas zijn ezels en uilskuikens de enige dieren die me te binnen schieten als ik aan Georgina Verbaan denk.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef kollie het volgende:
[..]
spijker op z'n kop. Om nog maar niet te spreken over Georgina Verbaan, Martin Gaus en Belinda Meuldijk![]()
*zucht* Wat een stompzinnige reactie zeg. Ik weet niet waar je leest dat je met een dobbelsteen moet gaan gooien.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef thabit het volgende:
Op een willekeurige partij? Dus ik moet maar met een dobbelsteen gaan gooien en aan de hand daarvan m'n keuze bepalen? Nee, dat is een lekkere manier van stemmen zeg, dan liever one-issue.
Ik zie het toch meer zo dat de naam aangeeft waar ze voorál voor staan. Dat wil niet zeggen dat er over andere zaken geen mening is, wel dat, als er gekozen moet worden tussen dierenwelzijn en iets anders, je als kiezer tevoren weet welke keuze de partij maakt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef dVTB het volgende:
[..]
Op elke willekeurige partij die geen one-issue partij is. En kom nou alsjeblieft niet vertellen dat de PvdD géén one-issue partij is, want dan hadden ze a) wel anders geheten, b) niet zo'n keur aan bekende Nederlanders van divers pluimage op hun kieslijst.
PvdD is een belangengroepering, vermomd als politieke partij. Feitelijk net zoiets als de PNVD (met nadruk: ik vergelijk alleen de structuur, niet de denkbeelden). Een politiek programma als 'dekmantel' c.q. aankleding c.q. omlijsting van daar waar het ze werkelijk om gaat.
Een themapartij kan je het noemen, maar zeker geen one-issue. Naar mijn mening iig.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef dVTB het volgende:
Op elke willekeurige partij die geen one-issue partij is. En kom nou alsjeblieft niet vertellen dat de PvdD géén one-issue partij is, want dan hadden ze a) wel anders geheten, b) niet zo'n keur aan bekende Nederlanders van divers pluimage op hun kieslijst.
Je kunt een zetel niet weigeren, je kunt hooguit ontslag nemen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:35 schreef TechXP het volgende:
Als iemand om wat voor reden dan ook niet wil, dan schuift het gewoon door.
Goed ideequote:
Ze dringen niemand iets op. Je stemt er op, of niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:22 schreef heiden6 het volgende:
Op zich ben ik er voorstander van dat mensen die de hele dag tussen de geiten in het gras willen liggen dat vooral doen, wat mij meer stoort aan deze partij (en aan politiek in het algemeen) is de drang om van alles en nogwat op te dringen aan andere mensen die er anders over denken.
Het gaat erniet om of je gelijk hebt, maar of je gelijk krijgt.......quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat is er zo erg aan een one issue partij? Ze hebben gewoon een heel sterk standpunt en met de rest zijn ze het gewoon eens met de consensus.
Wat zit jij nou te zeuren? Je kan toch ook gewoon vlees eten maar wel de leefomstandigheden van dieren willen verbeteren?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind dat journalisten ook kritische vragen moeten stellen en moeten vragen hoeveel mensen er binnen de Partij Vis eten.
Volgens mij is er een ongekend schandaal binnen die partij.
Mja, maar je moet ook niet op een partij stemmen omdat die partij gaat winnen he.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het gaat erniet om of je gelijk hebt, maar of je gelijk krijgt.......
In die zin is een one-issue partij zonder grote aanhang eigenlijk kansloos, hoe goede de intenties ook zijn.
bron: geenstijl.nlquote:Partij voor de Dieren hoaxt er op los!
Boe! Dieren in het Nieuws. Vorige week was er ophef over het grote aantal BN-ers dat als Lijstduwer op de kandidatenlijst van de Partij voor de Dieren stond. Van die nono's uit de soapwereld enzo, die nevernooit in de Kamer gaan zitten, maar die wel met hun bekende harsessen voor de PvD willen figureren. Georgina Kelder, Kees van Kooten, Paul Cliteur, Mohammed Benzakour en Bob Smalhout. Nu blijkt dat er een snood plannetje achter zit. De akela van de Partij voor de Dieren Marianne Thieme aka de Groene Weduwe belt nietsvermoedende BN-ers met de vraag of ze beestjes leuk vinden. Is het antwoord 'ja' dan PATS sta je op de kandidatenlijst, zo ontdekte weekblad HPdeTijd. Het overkwam professor Bob Smalhout. De dokter Bibber van de Televaag zag zichzelf opeens terug als nertsenbevrijder en korenwolfredder, maar oom Bob is nu hard aan het terugkrabbelen. Als ze er bij de Televaag achter komen dat hij sympathiseert met die Volkert-club gooien ze hem head first van het gebouw af.
Of gewoon sim-pel gezegd: een verrader.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:49 schreef TechXP het volgende:
Iemand die vis eet is geen vegetarier idd, maar een pescotarier.
Tuurlijk en ook vlees!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef thabit het volgende:
Eet jij eigenlijk vis, JohnDope?
Ik ook... erger dan vleesetersquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef JohnDope het volgende:
En ik ken echte vegetariers in mijn omgeving die zich ook ergeren aan VIS-eters.
Ja maar mensen die roepen dat ze Vegetarier zijn en toch stiekem VIS eten, dat is netzo erg als in de 2de wereld oorlog samen werken met de duitsers.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Maar jij bent dan al een gassende Duitser, want vleeseters zijn pas echt evil
Nee Hitler at geen vlees && VIS!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef TechXP het volgende:
[..]
Een visetende, worstvretende vegetarier ja...
Als die vegetarier was dan had die toch niets te vrezen van de vegetariersbond die hij verbood.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef JohnDope het volgende:
Nee Hitler at geen vlees && VIS!
Hitler was echt een vegetarier en superdierenvriend, dat is algemeen bekend!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef TechXP het volgende:
[..]
Als die vegetarier was dan had die toch niets te vrezen van de vegetariersbond die hij verbood.
Nou hij had wellicht wel een dieet wat grotendeels vegetarisch was, maar hij was toch echt meer een soort flexitarier die gewoon worst at enzo. zo af en toe. Plus dat ik las dat die fijngemalen stierenballen oid in zich liet injecteren.
Maar goed.. het boeit ook niet zoveel. Dit gaat allemaal veel te offtopic.
Genoeg punten om daar aan te twijfelen. Genoeg feiten. Een echte vegetarier was het sowieso niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:41 schreef JohnDope het volgende:
Hitler was echt een vegetarier en superdierenvriend, dat is algemeen bekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |