verwend nest is het met idd nep lachquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:15 schreef Ayaxola het volgende:
Tessie is lekker manZe heeft alleen wel een beetje een gare neplach.
we got a winnerquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze er nou in een kort rokje en een naveltruitje stond... of in d'r bikini. Dan was hetquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
Iemand interesse in een filmpje van roxy?
Tevens een schaamteloze tvp trouwens.
kan die enorme dansende voorhoofd nog brakker playbackenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
Hoe fout echtquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
mss kan ze best redelijk dansen, maar in die kleding is het niksquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
Het moet een meisje voorstellen hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Jezus, die streep op zn buiken dan houdt hij zijn buik ook nog in. En we weten niet of het een br33z4h is omdat we zijn hoofd niet zien
![]()
![]()
quote:
Ik hoop toch echt voor deze gasten dat ze aan het carnavallen warenquote:
Dat is in Rotterdam, bij Pathe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is in Dordt.
Die zwerver is Orlando, prachtig. Die kerel mag nou niet meer in de mac komen. Hij kwam altijd binnen, me baas lastig vallen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Nieuwe foto op www.feesfebrik.nl jeweets !!!
Mn ogen wat doe je?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
het aantal leuke meisjes is op die fotos ook wel heel erg laag hooraan de andere kant, de bovenstaande foto is daar natuurlijk wel een goeie verklaring voor..
die gozer in het midden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:31 schreef Multiply het volgende:
Wow, wat een paard zeg.
welke steen leef jij onder?quote:
proberen ze nou L van loser te doen met hun hand?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:00 schreef Mojave het volgende:
ok, ook directly uit de feesfebriek:
[afbeelding]
hier is de linker toch een mooie meid!
jammeerrrrrrrrr
[afbeelding]
het was een leugen!
[afbeelding]
Ja, alleen die ene snapt het eerst nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
proberen ze nou L van loser te doen met hun hand?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Badabingea het volgende:
hOii
Ten Eerste:
17 Juni: DefQon!!! Wie nOg MeEr??
Ten Tweede:
Laat Ff Wat AchtEr jOh.. n¡e zO FlAuw dOen..
Ten Derde:
Idioot
Debiel
Weggelopen Bij De JostiBand
Ten Vierde:
Dat Vraag Je MAar, Blijf NIet BeZig Eej..
Laterszzzz
En voor degene met commentaar..Jodel Anders Gwn Ff In Je Eigen Tijd Ja
En rOt Anders Lekkahh De Ruimte in
Je bedoelt herhaling nr 185?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze is het herhalen wel waard.![]()
[afbeelding]
tevens tvp..
Vind je hem niet beter als 'TVP' herhaling nr 1000?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Je bedoelt herhaling nr 185?
nee, nu krijg ik zin om te vingeren en baal ik dat ik op fok zit ipv in de kroegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vind je hem niet beter als 'TVP' herhaling nr 1000?
ja ik word er ook niet warm van.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:58 schreef Beach het volgende:
-
Mjah, dacht eerst dat zij het was:quote:Op zondag 7 mei 2006 10:57 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste moet wel een Engelse zijn, die hebben een bepaald type hoofd
je vriendin zit hier ook, pas maar op jongetjequote:Op maandag 8 mei 2006 01:24 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ja gekmaar das geen breezer das gewoon een best lekker wijf in principe
Met kijken is niks mis allergoeiste vriendquote:Op maandag 8 mei 2006 08:58 schreef thomzor het volgende:
[..]
je vriendin zit hier ook, pas maar op jongetje![]()
mét soort corset! corset =quote:
De beste in het topic tot nu toequote:
Ze hebben color burn gevondenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
En dan stiekem toch haten hé!
[afbeelding]
Die overbelichtingzie ook hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/kissyxxxxkiss/pics Die gigantische sjaal!
[afbeelding]
MY EYES
*edit: neuhquote:
WAT is dat?quote:
Hmmm, dit lijkt verdacht veel op zo'n theedoek die onze Arabische vrienden rond hun hoofd knopenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef Maisnon het volgende:
http://www.sugababes.nl/kissyxxxxkiss/pics Die gigantische sjaal!
MY EYES
Hmmm, volgens mij zijn dit kwalitatief hoogwaardige photoshop vervalsingen. Haar hoofd is te oranje vergeleken bij de rest van de huid. Bij foto 2 is het beter te zien.quote:
Uhhhh, al eens gehoord van make-up ?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:24 schreef Basil_Fawlty het volgende:
[..]
Hmmm, dit lijkt verdacht veel op zo'n theedoek die onze Arabische vrienden rond hun hoofd knopen.
[..]
Hmmm, volgens mij zijn dit kwalitatief hoogwaardige photoshop vervalsingen. Haar hoofd is te oranje vergeleken bij de rest van de huid. Bij foto 2 is het beter te zien.
door die sjaal lijkt het net alsof ze dik is, terwijl dat volgens mij best meevaltquote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Die sjaal is echt erg ja![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is dus zon kerel die meisjes van 12 ontmaagdquote:Op maandag 8 mei 2006 22:20 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Mag deze er ook bij als breezer![]()
http://www.cu2.nl/Sweetboy-Pieter
We zien dat dit geregeld wel voorkomt, doe dit niet aub. Hou het wat socialer graag...quote:# Wat NIET mag
# Mensen totaal belachelijk maken
OMG. Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze is het herhalen wel waard.![]()
[afbeelding]
tevens tvp..
Wat zou jij doen met een miljoen?quote:
Waar zijn d'r borsten?quote:
Wat zou jij doen met een miljoen?quote:
Shit, jij zag em ook alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:44 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met een miljoen?
Biggie huis kopen aant strand
chillie waggie kope natuurlijk
Eige sportschool bouwen
en biggie biggie wordeJij komt er wel.
hijs 1.73m, zo biggie biggie wordt ie dus nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met een miljoen?
Biggie huis kopen aant strand
chillie waggie kope natuurlijk
Eige sportschool bouwen
en biggie biggie worde
Dat zijn geen banana's, maar meloenen!quote:
Original slettebakken, een beetje aan de oude kant volgens mij voor een sugababes account alleen...quote:
OMGquote:
en wat is nou precies je klacht jonie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef Badabingea het volgende:
Ik was met 5 mei in Wageningen.
Ik draai om om staan dr ineens 2 vrouwen te tongen, nou nou..
Charming. Vooral die witte onderbroek die je door haar panty heen zietquote:
zowiezo de kleding van die rechter..quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Charming. Vooral die witte onderbroek die je door haar panty heen ziet.
Vindt je? Ik ken meisjes (ik zeg niet dat ik dat zelf benquote:
Push-up beha's doen het meeste werk vaakquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat zijn geen banana's, maar meloenen!Wat eten die meisjes tegenwoordig, dat ze zulke jetsers krijgen?
kleine boobs zijn ook leuk hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vindt je? Ik ken meisjes (ik zeg niet dat ik dat zelf ben) die er beter uitzien...
![]()
Ze heeft niet eens b00bs
Nja hoeft ook niet altijd groot te zijn idd, heb ik ook niet hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kleine boobs zijn ook leuk hoorvan mij hoeft het niet zo overdreven groot allemaal
ze heeft wel beetje weinig vorm in haar lichaam, maar dat kan ook de hoek van de foto zijn
en fotos posten van de "meisjes die je kent" mag altijd
13 .. yeh rightquote:
haar kennen we nu wel..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/;BLOnD^AnGeL*/
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
haar kennen we nu wel..dr haar blijft echt een lelijke kleur
Hun zouden ook niet klagen als ze onder hun lag hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ze is juist lekker en de kleur staat goed
![]()
wat ben jij toch voor freakquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zeg dat er nou niet bijals ik dat niet geweten had, had ik er best een triootje mee gewild
hey niet alles voor jou eh .. koffiegastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef koffiegast het volgende:
niet alles voor jezelf houden he B_Boy
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |