Heeft ze al een tijdjequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:35 schreef Ayaxola het volgende:
Brechtje heeft wel dikke tieten gekregen hè![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef Minotarumon het volgende:
[afbeelding]
maarr Roxy, valt me op dat veeel mensen haar lelijk vinden
![]()
quote:Roxy is idd niet lelijk, maar ze straalt arrogantie uit. En dat is niet mijn type.
zo te merken heeft Roxy dat dan van iedereen gejat. want zij heeft het in overvloed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef Electro-Worm het volgende:
iedereen heeft arrogantie.
idd wtf?!?!?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
Look into my eyes, you will see pain in it.
WTF?!![]()
hell yeahquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef Q_Orianka het volgende:
YAY! Mojave is on!
Hij grijpt zichzelf
[afbeelding]
Dat is in Dordt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:47 schreef Electro-Worm het volgende:
WieIK!!?? ??? Wrom?
-----------------
[afbeelding]
OWNOWNWONWWHAHAHAHALOLOLOWN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wAAt een sukk0l
![]()
die dames zijn anders toch nog bestquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
OWNOWN HWHAHAHAHAAHAH HSLET OWN MUAHAHA
![]()
De jeugd van tegenwoordig![]()
Haar kleurtjequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik eens met onze Roxy gaan daten ?
Maisje boemboem vor Bre3z@h ?
Ze spant haar buik ook nogquote:
als het miep,lotte,bep was, had je niks gezegdquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:26 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken man. Ik heb dat erop gezet omdat het toch vreemd is dat ze 50 mensen heeft leren kennen in een jaar. Zeikerdje![]()
/edit Eigenlijk is dat ook niet zoveelHm. En je had dit niet van me verwacht? Je had me toch al beoordeeld? Het zal wel
![]()
was deze niet al voorbij gekomenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:37 schreef Q_Orianka het volgende:
[afbeelding]
...![]()
Is ze zoveel ouder dan Sly?![]()
dit vind ik nog wel oke als entertainmentquote:
omg!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
Look into my eyes, you will see pain in it.
WTF?!![]()
Net onder de douche vandaan, hoe krijgt ie zn haar dan zoquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:52 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Kom op mensen, foto's willen we zien, opflikkeren met die SC.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef StarGazer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true
Haha deze is echt zo briljant
Ik hoop dat die gast dit voor de grap doet...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef StarGazer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true
omg, wat loopt die lamstraal allemaal te zwetsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef StarGazer het volgende:
OMFG!quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef StarGazer het volgende:
EEEEY SWAquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef StarGazer het volgende:
verwend nest is het met idd nep lachquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:15 schreef Ayaxola het volgende:
Tessie is lekker manZe heeft alleen wel een beetje een gare neplach.
we got a winnerquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze er nou in een kort rokje en een naveltruitje stond... of in d'r bikini. Dan was hetquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
Iemand interesse in een filmpje van roxy?
Tevens een schaamteloze tvp trouwens.
kan die enorme dansende voorhoofd nog brakker playbackenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
Hoe fout echtquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
mss kan ze best redelijk dansen, maar in die kleding is het niksquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Smoved het volgende:
Het moet een meisje voorstellen hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Jezus, die streep op zn buiken dan houdt hij zijn buik ook nog in. En we weten niet of het een br33z4h is omdat we zijn hoofd niet zien
![]()
![]()
quote:
Ik hoop toch echt voor deze gasten dat ze aan het carnavallen warenquote:
Dat is in Rotterdam, bij Pathe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is in Dordt.
Die zwerver is Orlando, prachtig. Die kerel mag nou niet meer in de mac komen. Hij kwam altijd binnen, me baas lastig vallen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Nieuwe foto op www.feesfebrik.nl jeweets !!!
Mn ogen wat doe je?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
het aantal leuke meisjes is op die fotos ook wel heel erg laag hooraan de andere kant, de bovenstaande foto is daar natuurlijk wel een goeie verklaring voor..
die gozer in het midden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:31 schreef Multiply het volgende:
Wow, wat een paard zeg.
welke steen leef jij onder?quote:
proberen ze nou L van loser te doen met hun hand?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:00 schreef Mojave het volgende:
ok, ook directly uit de feesfebriek:
[afbeelding]
hier is de linker toch een mooie meid!
jammeerrrrrrrrr
[afbeelding]
het was een leugen!
[afbeelding]
Ja, alleen die ene snapt het eerst nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
proberen ze nou L van loser te doen met hun hand?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Badabingea het volgende:
hOii
Ten Eerste:
17 Juni: DefQon!!! Wie nOg MeEr??
Ten Tweede:
Laat Ff Wat AchtEr jOh.. n¡e zO FlAuw dOen..
Ten Derde:
Idioot
Debiel
Weggelopen Bij De JostiBand
Ten Vierde:
Dat Vraag Je MAar, Blijf NIet BeZig Eej..
Laterszzzz
En voor degene met commentaar..Jodel Anders Gwn Ff In Je Eigen Tijd Ja
En rOt Anders Lekkahh De Ruimte in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |