Wat zou jij doen met een miljoen?quote:
Waar zijn d'r borsten?quote:
Wat zou jij doen met een miljoen?quote:
Shit, jij zag em ook alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:44 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met een miljoen?
Biggie huis kopen aant strand
chillie waggie kope natuurlijk
Eige sportschool bouwen
en biggie biggie wordeJij komt er wel.
hijs 1.73m, zo biggie biggie wordt ie dus nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met een miljoen?
Biggie huis kopen aant strand
chillie waggie kope natuurlijk
Eige sportschool bouwen
en biggie biggie worde
Dat zijn geen banana's, maar meloenen!quote:
Original slettebakken, een beetje aan de oude kant volgens mij voor een sugababes account alleen...quote:
OMGquote:
en wat is nou precies je klacht jonie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef Badabingea het volgende:
Ik was met 5 mei in Wageningen.
Ik draai om om staan dr ineens 2 vrouwen te tongen, nou nou..
Charming. Vooral die witte onderbroek die je door haar panty heen zietquote:
zowiezo de kleding van die rechter..quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Charming. Vooral die witte onderbroek die je door haar panty heen ziet.
Vindt je? Ik ken meisjes (ik zeg niet dat ik dat zelf benquote:
Push-up beha's doen het meeste werk vaakquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat zijn geen banana's, maar meloenen!Wat eten die meisjes tegenwoordig, dat ze zulke jetsers krijgen?
kleine boobs zijn ook leuk hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vindt je? Ik ken meisjes (ik zeg niet dat ik dat zelf ben) die er beter uitzien...
![]()
Ze heeft niet eens b00bs
Nja hoeft ook niet altijd groot te zijn idd, heb ik ook niet hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kleine boobs zijn ook leuk hoorvan mij hoeft het niet zo overdreven groot allemaal
ze heeft wel beetje weinig vorm in haar lichaam, maar dat kan ook de hoek van de foto zijn
en fotos posten van de "meisjes die je kent" mag altijd
13 .. yeh rightquote:
haar kennen we nu wel..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/;BLOnD^AnGeL*/
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
haar kennen we nu wel..dr haar blijft echt een lelijke kleur
Hun zouden ook niet klagen als ze onder hun lag hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ze is juist lekker en de kleur staat goed
![]()
wat ben jij toch voor freakquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zeg dat er nou niet bijals ik dat niet geweten had, had ik er best een triootje mee gewild
hey niet alles voor jou eh .. koffiegastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef koffiegast het volgende:
niet alles voor jezelf houden he B_Boy
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |