Waar heb je die vandaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wilde het doen, maar ik kon de op niet vinden.
Afijn:
[afbeelding]
do-ablequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Afijn:
[afbeelding]
Gehad van iemand op msn. Ik kreeg deze en toen moest ik mijn snikkel laten zien.quote:
roflquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Gehad van iemand op msn. Ik kreeg deze en toen moest ik mijn snikkel laten zien.Nou dat dacht ik niet
zie niet eens wat op die foto
Jij zegt het, ik denk het.quote:
Jawel maar nog nooit gezien dat ze zo lomp kunnen worden gedragen, dat viswijf kan trouwens beter visnetten dragenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nog nooit een panty gezien?
haha, wat een humor, veel van die dwergen zitten bij mij op school... gelukkig ben ik daar bijna vanaf zeg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:20 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is eigenlijk een TVP![]()
Jij woont in de buurt van Noordwijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha, wat een humor, veel van die dwergen zitten bij mij op school... gelukkig ben ik daar bijna vanaf zeg.
Hoe weet jij wat ik denk?quote:
Ziet er wel goed uit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Afijn:
[afbeelding]
O MY GODquote:
TYF nou eens OP met die roxyquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
En haar vriendin heet.. Roxy
[afbeelding]
Hele simpele oplossing: een grote piemel in dat mondje en 1tje in haar kontje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
TYF nou eens OP met die roxy...goddd..dat kind moet echt eens permanent verminkt worden zodat ze eens kan zien dat leven wel iets meer is dan zitten nerden op sugababes.
![]()
appreciate life breezahslut (denkt aan jigsaw van SAW 1), i.p.v. van jezelf op een trieste wijze 'beroemd' te maken d.m.v battle of the babes ..ofzoiets..-
- (beroemd word je toch nooit) en te laten zien hoe 'mooi' -
- je wel niet bent.......
mark these words slut: I DON'T GIVE A SHIT..
I DON'T GIVE A SHIT about you
I DON'T GIVE A SHIT about hoeveel kudoszz je wel niet hebt
I DON'T GIVE A SHIT about dat je vind dat hatersszzzz moeten verlateennn
sommige triestelingen op die site denken echt dat wij geven om hen , dat we hen willen worden enzovoorts.
rofl![]()
En nog 1 in der kutje of niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hele simpele oplossing: een grote piemel in dat mondje en 1tje in haar kontje.
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gast, doe normaal, lekkere wijven willen we zien!
Dat heeft die superdude goed voor mekaar. Hij ligt bovenop dat blondje, en de volgende ligt al voor m klaarquote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en dat noemt zich een aarbei.... Damn..quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef WesHell het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en dat noemt zich een aarbei.... Damn..
Dat is eerder een verotte appel...
Weleens de 'huid' van een aardbei bekeken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee en ik wil die foto niet meer bekijken.. Straks lust ik geen aarbeien meer..... Delete die foto..quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Weleens de 'huid' van een aardbei bekeken?![]()
wooooot! overtreft al mijn 'chicks' !!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef WesHell het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:52 schreef whizz het volgende:
http://www.sweetbabes.nl/hoertjekim!
Prachtige wraakactie![]()
![]()
D'r telefoonnr staat er ook bij.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:52 schreef whizz het volgende:
http://www.sweetbabes.nl/hoertjekim!
Prachtige wraakactie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |