Waar heb je die vandaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wilde het doen, maar ik kon de op niet vinden.
Afijn:
[afbeelding]
do-ablequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Afijn:
[afbeelding]
Gehad van iemand op msn. Ik kreeg deze en toen moest ik mijn snikkel laten zien.quote:
roflquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Gehad van iemand op msn. Ik kreeg deze en toen moest ik mijn snikkel laten zien.Nou dat dacht ik niet
zie niet eens wat op die foto
Jij zegt het, ik denk het.quote:
Jawel maar nog nooit gezien dat ze zo lomp kunnen worden gedragen, dat viswijf kan trouwens beter visnetten dragenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nog nooit een panty gezien?
haha, wat een humor, veel van die dwergen zitten bij mij op school... gelukkig ben ik daar bijna vanaf zeg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:20 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is eigenlijk een TVP![]()
Jij woont in de buurt van Noordwijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha, wat een humor, veel van die dwergen zitten bij mij op school... gelukkig ben ik daar bijna vanaf zeg.
Hoe weet jij wat ik denk?quote:
Ziet er wel goed uit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Afijn:
[afbeelding]
O MY GODquote:
TYF nou eens OP met die roxyquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
En haar vriendin heet.. Roxy
[afbeelding]
Hele simpele oplossing: een grote piemel in dat mondje en 1tje in haar kontje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
TYF nou eens OP met die roxy...goddd..dat kind moet echt eens permanent verminkt worden zodat ze eens kan zien dat leven wel iets meer is dan zitten nerden op sugababes.
![]()
appreciate life breezahslut (denkt aan jigsaw van SAW 1), i.p.v. van jezelf op een trieste wijze 'beroemd' te maken d.m.v battle of the babes ..ofzoiets..-
- (beroemd word je toch nooit) en te laten zien hoe 'mooi' -
- je wel niet bent.......
mark these words slut: I DON'T GIVE A SHIT..
I DON'T GIVE A SHIT about you
I DON'T GIVE A SHIT about hoeveel kudoszz je wel niet hebt
I DON'T GIVE A SHIT about dat je vind dat hatersszzzz moeten verlateennn
sommige triestelingen op die site denken echt dat wij geven om hen , dat we hen willen worden enzovoorts.
rofl![]()
En nog 1 in der kutje of niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hele simpele oplossing: een grote piemel in dat mondje en 1tje in haar kontje.
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gast, doe normaal, lekkere wijven willen we zien!
Dat heeft die superdude goed voor mekaar. Hij ligt bovenop dat blondje, en de volgende ligt al voor m klaarquote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en dat noemt zich een aarbei.... Damn..quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef WesHell het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en dat noemt zich een aarbei.... Damn..
Dat is eerder een verotte appel...
Weleens de 'huid' van een aardbei bekeken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee en ik wil die foto niet meer bekijken.. Straks lust ik geen aarbeien meer..... Delete die foto..quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Weleens de 'huid' van een aardbei bekeken?![]()
wooooot! overtreft al mijn 'chicks' !!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef WesHell het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:52 schreef whizz het volgende:
http://www.sweetbabes.nl/hoertjekim!
Prachtige wraakactie![]()
![]()
D'r telefoonnr staat er ook bij.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:52 schreef whizz het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:52 schreef whizz het volgende:
![]()
en ze is wel lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef CcCcCharmed het volgende:
Dat is echt zielig, alleen de teksten bij hobby's ed zijn al erg, maar dat ze ook haar tel. en haar e-mail erbij zetten, dat is gewoon zielig!!
Hier dezelfde vraagquote:
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Syd het volgende:
[afbeelding]
zag deze in vorige topic staan, Appelsap had het gepost
maar mijn vraag is of appelsap de tekst erbij heeft gedaan ? of diegene die op de foto staat? /edit
Idd, betwijfel of ze zo dom isquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef stame het volgende:
[..]
OMG
"then weet you immediately what I mean"
Hoop dat ze dit express doet anders
Gezien de eerste zin heb ik grote twijfels
Ja, maar in die zinnen stonden ontiegelijk veel fouten, lijkt me sterk dat iemand ze zo maakt, of je moet analfabeet zijnquote:
Zal wel gangstah zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja, maar in die zinnen stonden ontiegelijk veel fouten, lijkt me sterk dat iemand ze zo maakt, of je moet analfabeet zijn![]()
Zijn er nu eigenlijk jongens hier die bang zijn voor groepsverkrachtingen als je dit^ leest?quote:Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
Hasmik Latifa Nora Iman Soumaya Walid Said Mo Rachid Ahmed Hamito Narek Anas Ilias Mohamed Fatima Fatima Fatima Zahra Hanane Sabir Boubker Nabil Omar Marijn Robin Salima Halima Salima Suheyle Yasmina Soumaya Brahim Samad Noual Loubna Rafika Fatima Sabah Yasina Anissa Karima Rachida Kim soufian Gregor Samiha Samira Mounia souhailla samiha
Waarom trekken ze toch altijd van die koppenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Syd het volgende:
[afbeelding]
maar mijn vraag is of appelsap de tekst erbij heeft gedaan ? of diegene die op de foto staat? /edit
omgquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef Q_Orianka het volgende:
[afbeelding]
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2569654
Ik weet het, dit is geen m0cr0 bash topic, maar toch:
[..]
Zijn er nu eigenlijk jongens hier die bang zijn voor groepsverkrachtingen als je dit^ leest?![]()
Als je je lippen zoektquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Syd het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Roxy er is nog geen zon dus je kan niet zonnen
Hoe dommer hoe neukbaarder, in dat wereldje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Waarom trekken ze toch altijd van die koppen![]()
12!!! dat was ik vroeger ook eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef Electro-Worm het volgende:
Jezus, ik ben twaalf man, does normaal![]()
.
i love this topique
Wat is erquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef Electro-Worm het volgende:
GVD!!doe WEG!!!
WAT DOE JE ME AAN!!??
vies? dat is een chick met een paalbare ass, gezond dus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee echt waar? Was je toen ook al zo vies?
waar the fuck slaat dat eigenlijk opquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef Q_Orianka het volgende:
[afbeelding]
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2569654
Ik weet het, dit is geen m0cr0 bash topic, maar toch:
[..]
Zijn er nu eigenlijk jongens hier die bang zijn voor groepsverkrachtingen als je dit^ leest?![]()
misschien moet je dan ff je oogkapje af doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
omgIk wist niet eens dat die marrokanen zoveel verschillende namen hadden
Ik kom alleen maar mohamed's, fatima's en achmed's tegen
heb je mijn vorige post niet gelezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Roxy er is nog geen zon dus je kan niet zonnen
Wat loop je nou te zeiken man. Ik heb dat erop gezet omdat het toch vreemd is dat ze 50 mensen heeft leren kennen in een jaar. Zeikerdjequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
waar the fuck slaat dat eigenlijk op, misschien ben je niet zo intelligent als ik dacht.
Dit zijn doodgewoone arabische namen.
ik snap jouw generalisering niet.
Eigenlijk heb ik dit niet van je verwacht, kwa niveau, waar je de hele tijd over loopt te pronken.
dus is ze juist materiaal om eens lekker aan te ergeren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
heb je mijn vorige post niet gelezen
GEEN ROXY!!!...die slet is zo vaak langs gekomen..
onderschriftquote:
die hebben toch iets? 't suga/super duoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Sinds wanneer kwam die SuPeR*InDoWtJ erachter dat RoXy een slet was?![]()
Niet meer, anders had ik dat niet gepost. O, hier is het:quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:56 schreef Mojave het volgende:
[..]
die hebben toch iets? 't suga/super duo![]()
![]()
![]()
Die eerstequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Niet meer, anders had ik dat niet gepost. O, hier is het:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze waren toch al lelijk samen
/edit 'Nooit niet' = niet niet = dus= positief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |