Even voor de duidelijkheid - antwoord is dus niet bekend, dus we staan overal voor openquote:I live in the ocean, desert and forest ONLY
I move twice a year ONLY
ONLY the sun can kill me
I can turn into a liquid or solid ONLY
If a human touches me they are killed instantly
Im Blue.
What am I?
Je zit nog te skypen >>quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
anders kom je ff op skype gezellig met wat andere fokkers
Dat kan niet, zit op mijn werkquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Krijg ik daar het antwoord wel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Volgens mij verzin je deze puur om ons te klotenquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:27 schreef Maggie het volgende:
Jaja, je moet wat in je nachtshift....
Iemand kwam met het volgende raadsel, en we zijn al een paar uur bezig met denken maar we komen er niet uit. Iemand hier misschien een idee?
[..]
Even voor de duidelijkheid - antwoord is dus niet bekend, dus we staan overal voor open![]()
Googlen hebben we al geprobeerd - leverde niks op
Ik heb geen micquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:21 schreef guitarist.nl het volgende:
ehm nu nog met 4 andere fokkersschotse_hooglander C_C Litso & vinkingmeisje
Ik doe alles met rooksignalenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij verzin je deze puur om ons te kloten
Het antwoord is op HEEL internet NIET te vinden. Ga er maar van uit dat er dus geen antwoord is. Doe geen moeite, gooi er een slotje op en ga rustig slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 05:01 schreef Maggie het volgende:
Een paar dingen die bij ons al de revue gepasseerd zijn:
- een blauwe M&M (euh ja..)
- a blue moon, op zich een goeie maar die moved niet 2x per jaar enzo..
- iets met tijd, vulkanen en eclipsen (maar we weten niet precies wát)
- een schorpioen
- een phoenix
- smurfen
Het is het toch allemaal nét niet
echt niet, over tien minuten ben je weer terug omdat je er niet van kan slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 05:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het antwoord is op HEEL internet NIET te vinden. Ga er maar van uit dat er dus geen antwoord is. Doe geen moeite, gooi er een slotje op en ga rustig slapendat ga ik tenminste nu ECHT doen
van wie heb je dat leuke raadseltje??? vraag die ff om antwoordquote:Op woensdag 3 mei 2006 05:22 schreef Maggie het volgende:
Die hadden we al gehaden die heb ik geresearched tot aan de theorieen over de vergelijking van smurfen met communisme aan toe - maar communisten zijn niet blauw en zo klopte het allemaal toch weer niet. of zoiets
Ofwel: Ik ben blauw, wat ben ik?quote:Im Blue.
What am I?
want dat beweegt twee keer per jaar... briljantquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:06 schreef MmadviewW het volgende:
Weet je,
het antwoord is gewoon 'BLUE'![]()
[..]
Ofwel: Ik ben blauw, wat ben ik?
Blauw natuurlijk![]()
![]()
Waarom zijn de zinnen: 1,2,3,4 en 6 in het enkelvoud en zin 5 in het meervoud?quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:27 schreef Maggie het volgende:
Jaja, je moet wat in je nachtshift....
Iemand kwam met het volgende raadsel, en we zijn al een paar uur bezig met denken maar we komen er niet uit. Iemand hier misschien een idee?
[..]
Even voor de duidelijkheid - antwoord is dus niet bekend, dus we staan overal voor open![]()
Googlen hebben we al geprobeerd - leverde niks op
Ik denk een vlinder, alleen een bepaald soort vlinder waardoor de andere dingen beter kloppen.quote:I live in the ocean, desert and forest ONLY
I move twice a year ONLY
ONLY the sun can kill me
Im Blue.
What am I?
wat een bullshitquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:34 schreef aldo71 het volgende:
[..]
Ik denk een vlinder, alleen een bepaald soort vlinder waardoor de andere dingen beter kloppen.
Maar daar heb ik geen verstand van. Ook zijn er soorten vlinders die in de oceaan leven (?)
Lonelyquote:I live in the ocean, desert and forest ONLY
I move twice a year ONLY
ONLY the sun can kill me
Im Blue.
What am I?
Begint met zingen:quote:
Dus alles wat er voor I'm blue staat, staat er voor jan deddel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:43 schreef -Marc- het volgende:
"Blue"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef Baklap het volgende:
Ah dit is een oudje, het antwoord is 'Ratelslang'
Nogmaals, er IS geen antwoord.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:29 schreef Maggie het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af hoe iets 'alleen' zoveel dingen kan zijn..Dat is toch niet echt only meer.![]()
sterfquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef -jos- het volgende:
Ooooohhhhhh, dat jullie deze niet weten zeg........ jeeeeeeeetje....
Hmm, je postte die opmerking vlak na mijn post. AAAARGH! WAT IS HET!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb in dit topic een antwoord gezien dat een heel eind in de goede richting komt. Jullie zijn warm mensen, erg warm
Denk het niet, daarom staat ONLY the sun can kill me ook zodanig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:24 schreef LonelyWolf het volgende:
Ik denk dat het antwoord de letter 'i' is. Hoe flauw het ook mag klinken.
omdat:
I live in the ocean, desert and forest ONLY --> 'i'
I move twice a year ONLY ---> 'i'
ONLY the sun can kill me ---> 'i' can be killed by the sun
I can turn into a liquid or solid ONLY ---> 'i'
If a human touches me they are killed instantly ---> 'i' can kill a human instantly
Im Blue. --> 'i' am blue.
What am I? ---> 'i' am.
Toch?![]()
Daar zat ik ook aan te denken, maar juist vanwege ONLY ga je doordenken. Only kan één aanduiden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
Denk het niet, daarom staat ONLY the sun can kill me ook zodanig.
D ziet C en B, maar zegt nietsquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:16 schreef schaakkipje het volgende:
voor iedereen die hem nog niet kent...
Er zijn vier poppetjes. Elk poppetje heeft een hoedje op. Er zijn 2 kleuren van het hoedje, rood en groen.
A
--- muur
B
C
D
De poppetjes kunnen alleen recht vooruit kijken. A kijkt naar de muur. B kijkt naar de muur. C kijkt naar B en de muur en D ziet alleen C en B. Ze moeten er achter komen welke kleur hun hoedje is. Als eentje het weet moet hij Hardop zeggen dat hij het weet.
Welk poppetje weet altijd de kleur die hij draagt?
shipsquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
D ziet C en B, maar zegt niets
betekend dat C en B verschillende hoedjes op hebben
C ziet de kleur van B, dus heeft hij een ander hoedje dan B
Niet altijd, vanuit maan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef Haijo het volgende:
Hoe kan de zon de aarde doden[quote]Over 4 miljard jaar wordt de zon een bruine reus, die de aarde zal doden. Wetenschappelijke feit.
[quote]hij komt altijd voor
Toch wel aan de andere kant .quote:hij is niet volledig blauw
Oh nee??quote:hij bevindt zich niet in een fase
Totdat er uitbarstingen komen, waarin mensen in aanraking komen met de binnenste aarde.quote:/mensen lopen erop dus dodelijk is hij ook niet
Spreekt voor zichzelfquote:/hij bevat woestijn/bos/oceaan.
Idd, deze reply ookquote:Fantastisch. Het enige antwoord dat echt helemaal nergens over gaat.
Gaat mn reply dus wel ergens over, smerige zakquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef Haijo het volgende:
Fantastische. De enige rereply die ECHT nergens over gaat.
wie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is dat een raadsel van Warriors??? Van de riddleman?
Nee dusquote:
Dat deel klopt wel. De hoeveelheid ozon is afhankelijk van de jaargetijden. Het is een halfjaar zomer op het noordelijk halfrond en een halfjaar zomer op het zuidelijke halfrond. De hoeveelheid ozon verandert dus twee keer per jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:49 schreef Maggie het volgende:
Dat dacht ik ook al..maar die 2x per jaar?
Zonder zon geen ozonquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:40 schreef Jordy-B het volgende:
Maar wordt ozon 'gedood' door de zon?
Ja maar ja maar...volgens het raadsel zou het moeten zijn 'mét zon geen ozon'...toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:28 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zonder zon geen ozon
True.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:26 schreef ruud_fr het volgende:
Kwik is niet blauw en bovendien niet dodelijk bij aanraking
Zonnewende. (solstitium)quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:27 schreef Maggie het volgende:
I live in the ocean, desert and forest ONLY
I move twice a year ONLY
ONLY the sun can kill me
Im Blue.
What am I?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
Ik kan niet alles er helemaal in terug vinden, maar iets beters dan dit kan ik niet bedenken.quote:bron: WIKI
Ozone is a pale blue gas at standard temperature and pressure. It forms a dark blue liquid below −112 °C and a dark blue solid below −193 °C. Ozone is a powerful oxidizing agent. It is also unstable, decaying to ordinary oxygen through the reaction:
.. ozone is an air pollutant with harmful effects on lung function ..
Leuk, maar dan nog dat 2 keer per jaar 'moven'quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef Faceoff het volgende:
Als het in een liquid of een solid kan veranderen lijkt het me dat het dus een gas is.
Een gas wat schadelijk is voor mensen. en verdwijnt door warmte/licht (zon).
Ik denk dat het antwoord OZON is!!
[..]
Ik kan niet alles er helemaal in terug vinden, maar iets beters dan dit kan ik niet bedenken.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:28 schreef aldo71 het volgende:als je het 'ding' uit het raadsel aangeraakt hebt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik gedaan, maar ze weet het zelf ook nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef kruimel_20 het volgende:
Maggie , kun je aan die collega vragen of Ozon goed is???
Via Altavista krijg je nog wat meer hits trouwens, maar ook daar werden we niet echt wijzer van. Wel wat oudere entries trouwens, want mij viel ook op dat het allemaal van de laatste dagen was. Maar via Altavista kwam ik op een oudere en ik ga hem nu even niet opzoeken want ik moet eigenlijk slapenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef MmadviewW het volgende:
Gezien het aantal google hits van 1 a 2, en dat dat raadsel daar een week terug is geplaatst lijkt me dat het een (bullcrap)raadseltje is met geen antwoord en met als doel onze lieftallige hersentjes te crushen.
ff gekeken, maar tussen al de mensen die het niet weten vind ik alleen af en toe ozon inderdaad...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:33 schreef -Marc- het volgende:
Zelf zit ik achter een proxy, maar misschien staat ie hier tussen?
quote:
I live in the skies
But I stick close to you
I kill all those flies
My body is all blue
Kids don't like me a lot
But all parents do
What am I ?
Dat zeg ik, het antwoord is 'niks'....quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef MmadviewW het volgende:
Pff ik word er wel gek van, ook al weet ik dat er waarschijnlijk geen antwoord is en ook nooit zal komen..
Uhm ja!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef Haijo het volgende:
Vloeibare lucht? Dus een gasvorm die in vloeibare fase verkeert? Uh-huh.
quote:lucht, vloeibare, lucht die door afkoeling tot vloeistof gemaakt is. Vloeibare lucht heeft een relatieve dichtheid van 0, 92 en een duidelijk blauwe kleur.
Microsoft® Encarta® Encyclopedie 2002 Winkler Prins. © 1993-2001 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
Ja, daar heb ik van gehoord geloof ik, een vloeistof met de eigenschappen van een gas. Maar dat is geloof de "vierde fase". Dus niet vloeibaar en niet gas. Overigens moet je helium dan tot het bijna absoluten nulpunt laten dalen om het te verkrijgen. Maar dan ben je wel dood als je het aanraakt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef PsyCha het volgende:
lucht, vloeibare, lucht die door afkoeling tot vloeistof gemaakt is. Vloeibare lucht heeft een relatieve dichtheid van 0, 92 en een duidelijk blauwe kleur.
Microsoft® Encarta® Encyclopedie 2002 Winkler Prins. © 1993-2001 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
En de hemel beweegt twee keer per jaar, kan in vloeibaar en vast veranderen, en gedood worden door de zon?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef Paikea het volgende:
de hemel...
Als je het aanraakt ben je dood--> Je gaat normaliter pas naar de hemel als je dood bent..
Het is overal, dus ook in het water, woestijn, bos etc..
Er staat: I can turn into a liquid or solid ONLYquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:23 schreef cafca het volgende:
Ozon is standaard een gas, toch? (dus niet solid en liquid ONLY)
Aaaaarghhhhh![]()
In dat eerste punt heb je wel gelijk..quote:En de hemel beweegt twee keer per jaar, kan in vloeibaar en vast veranderen, en gedood worden door de zon?
Eerder in het topic is gezegd dat het géén ozon is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
Het is antwoord is hoogstwaarschijnlijk echt ozon... Het is het enige genoemde antwoord wat klopt met alle aanwijzingen (op die van de zon na... Daarvan weten we gewoon nog niet of het klopt)
Ik heb het twee keer per jaar moven toch uitgelegd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:58 schreef Faceoff het volgende:
mja het twee keer per jaar moven is idd dan nog niet opgelost. maar van alle oplossingen komt ozon mijns inziens toch echt het dichtst bij....
Als het zich duizenden kilometers erboven bevindt, bevindt het zich dus niet in de stad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:25 schreef beyond_cool het volgende:
En daarbij: is het zo dat Ozon niet in de stad voorkomt? Ozon zit een paar duizenden kilometer daarboven, dus volgens klopt er geen spreekwoordelijk hout van.
NO2 reageert onder invloed van UV-licht tot ozon (O3) en NO. In de stedelijke gebieden verandert het 's nachts echter weer terug doordat NO met Ozon reageert tot zuurstof en stikstofdioxide.quote:Nitrogen dioxide (NO2) reacts in the presence of
sunlight to form ozone and nitrogen oxide (NO) in
the pollution source areas. In the absence of
sunlight, NO reacts with ozone to form oxygen
(O2) and nitrogen dioxide (NO2). However, as the
nitrogen oxides and hydrocarbons are transported
out of urban areas, NO is oxidized to NO2 (so
scavenging of O3 at night does not take place)
Die leeft niet, toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik denk inderdaad dat het een gas is.
Hmmz, dan krijg je opeens een heel andere insteek idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:39 schreef X_X het volgende:
Er staat helemaal niet dat 'de oplossing' dodelijk is bij aanraking
Er staat dat ZIJ doodgaan als een (1) mens "de oplossing" aanraakt
Je hebt gelijk, hmmz.quote:
Ok, even redeneren. De oplossing leeft in de oceaan, in de woestijn en in het bos. Maar hij verplaatst zich 2 keer per jaar. Is er een reden waarom je het bos, de oceaan of de woestijn wilt verlaten? of verplaatst 'hij/zij/het' zich in die gebieden.quote:I live in the ocean, desert and forest ONLY
I move twice a year ONLY
ONLY the sun can kill me
Im Blue.
What am I?
zeikhuilliequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef Haijo het volgende:
Hoe kan de zon de aarde doden/hij komt altijd voor/hij is niet volledig blauw/hij bevindt zich niet in een fase/mensen lopen erop dus dodelijk is hij ook niet/hij bevat woestijn/bos/oceaan.
Fantastisch. Het enige antwoord dat echt helemaal nergens over gaat.
And we have a winnerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:52 schreef Krln het volgende:
het is een blauwe auto die meedoet aan een 2 jaarlijkse race over het water en het land op de grens van de woestijn en de jungle. hij rijdt op LPG en is verder gemaakt van een mengsel van suiker en snoep. hij heeft geen remmen dus als hij je raakt ben je dood. voila.
het killed deel, kan niet letterlijk genomen worden aangezien het enige wat ik (en velen met mij) zeker weet is dat het een gas moet zijn. wat het kan alleen maar veranderen in een vaste en een vloeibare stof. oftewel het is op dit moment een gas. En ik ken geen gas wat leeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:58 schreef X_X het volgende:
[..]
Ok, even redeneren. De oplossing leeft in de oceaan, in de woestijn en in het bos. Maar hij verplaatst zich 2 keer per jaar. Is er een reden waarom je het bos, de oceaan of de woestijn wilt verlaten? of verplaatst 'hij/zij/het' zich in die gebieden.vage opgave..
het leuke is nog.. het laat me niet los
That's right.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef ki_ki het volgende:
[..]
zeikhuilliejeeh mén kijk mij even stoer doen...
ach... Ik ben heel tevreden met ozon als antwoord, dus ik ben d'r allang klaar mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:48 schreef booo het volgende:
Ohnee, kutraadsel![]()
Het laat je ook niet los ofzo![]()
Klootzakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
weet iemand al iets meer ?
vertel t gwoon, je zou er heel veel mensen blij mee makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb in dit topic een antwoord gezien dat een heel eind in de goede richting komt. Jullie zijn warm mensen, erg warm
er moet toch wel iemand zijn die het weetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:05 schreef Haijo het volgende:
Hij weet het niet, hij zit gewoon te fucken.
Net als:quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:45 schreef Oblivion het volgende:
[blue]
Dus alles wat er voor I'm blue staat, staat er voor jan deddel?![]()
Zit wel wat in...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:36 schreef SuperFruitig het volgende: en aangezien heel amerika een groot incestdorp is die het de wereld in geholpenheeft zik hier nu mn tijd te verdoen
nope, hij is wel vaak te vinden maar nergens is het antwoordquote:
De toekomstquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:58 schreef roelofjan het volgende:
Het ligt altijd vlak voor je, maar je zal het nooit te zien krijgen?
Ja, want als je de tijd aanraakt ben je spontaan dood.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef JosvG het volgende:
Ik denk dat het de tijd is.
En die is blauw?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:27 schreef ABC-tje het volgende:
Is het niet gewoon de zon zelf?
Leg maar uit, dan...quote:
zwaalfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef koenimex het volgende:
Leuk raadsel!
Net zo fijn als het noemen van een rijmwoord op 'herfst' of 'twaalf'. Ik weet er geen!
En savannes, toendra's, heides, tientallen andere gebieden, en bovenal de atmosfeer dan? Of wil je zeggen dat de ozonlaag meer dan 15 kilometer boven de aardbodem een onderdeel van een bos, oceaan of woestijn is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef Deetch het volgende:
Het raadsel vs. ozon
I live in the ocean, desert and forest ONLY
Dus niet in het stedelijk gebied waar ozon wegreageerd met NO
Klopt ook niet, want onder meer chloorfluorkoolstofverbindingen hebben ook een desastreus effect.quote:ONLY the sun can kill me
Ozon in de atmosfeer reageert
Ja, maar je gaat er niet op slag dood van als je het aanraakt.quote:If a human touches me they are killed instantly
Ozon is giftig
Zoals de Osdorp Posse al eens rijmelde: In de herfst zijn alle bejaarden op hun sterfst.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef koenimex het volgende:
Leuk raadsel!
Net zo fijn als het noemen van een rijmwoord op 'herfst' of 'twaalf'. Ik weet er geen!
duhhquote:
quote:I'm Blue
What am I?
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=141&t=264941quote:there are some jokes/riddles that you have to do + and - and at the end you find out you did that for nothing, because you get a stupid question that has nothing to do with + or -.
maybe this is one like that?
quote:carrera2 said:
Bedford Rascal said:
carrera2 said:
littlegreenfairy said:
carrera2 said:
littlegreenfairy said:
Ok - can someone explain this please.
Read the riddle again but this time ignore all those pesky +'s and -'s.....it's sooo easy.
It might be that its just got to that time of year again, or it could be because I'm blond and not terribly bright. I could also just be tired. But what are these +/- s's???! and how does it work?
Come on CONCENTRATE!!
Think about the obvious +'s and -'s and then ignore them. It all falls into place.
Seriously LGF, can you not see it? Have another read of the original post and ignore the + and -. You do need to factor in the multiplication and division though.
Use a calculator if you have to.
Don't take the piss Carrera. Have another look LGF. You should be able to work it out in your head, or perhaps a sheet of paper.
quote:Bedford Rascal said:
littlegreenfairy said:
where are these +'s and -'s.
Is it really simple and I'm just not getting it.
A step by step guide please
YHM. Just paste what I send you into excel.
Thanks - but no mail has arrived..do hamsters need feeding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoeken heeft me wel dit spel opgeleverd:
http://theunnamedquest.tripod.com/index.html
Hmm, er wordt gezegd dat er twee kleuren hoedjes zijn, maar niet hoeveel van elke kleur, en er is eveneens gezegd dat er nog een mannetje A achter de muur staat, dus waarom zouden B, C en D niet dezelfde kleur hoed op kunnen hebben?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
D ziet C en B, maar zegt niets
betekend dat C en B verschillende hoedjes op hebben
C ziet de kleur van B, dus heeft hij een ander hoedje dan B
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |