Waarom zit hij de bak?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:35 schreef MissWhizzy het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat mijn ex in de gevangenis zit en daar voorlopig mooi zal blijven zitten. Blij blij blij!!!
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.quote:
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef ruud_fr het volgende:
wacht maar tot ie eruit komt en dit op Fok! leest
Duurt een paar maanden en dan staat ie gewoon weer op straat dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.
My pleasure... Mogen ze daar kijken wat ze ermee doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef GI het volgende:
-> WOW
Had jij iets met Maikuuul??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.
Op straat ja, maar niet in het huis waar hij eerst woonde. Het meisje waarmee hij was gaan samenwonen wil hem er niet weer in hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Duurt een paar maanden en dan staat ie gewoon weer op straat dus.
Hij heeft toen hij geen onderdak had een paar maanden bij mij gewoon in 2004. En wat flikt hij me: Hij belde dagelijks als ik op m`n werk was naar sexlijnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
My pleasure... Mogen ze daar kijken wat ze ermee doen.
Ik wist niets van zijn schulden, kwam ik pas achter toen een kennis van mij (die hem toevallig ook in huis had gehad) me dat vertelde en me een stapel rekeningen overhandigde.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:47 schreef pluis2111 het volgende:
liefde maakt blind, maar zo blind????????????
Het was een soms ondeugende knul met een gouden hartquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien. Soort zoekt soort ofzo
?
Het is een jongen die zich heel goed heel anders voor kan doen dan hoe hij echt is. Was helemaal niemand die hem door had. Hij deed altijd van alles voor iedereen, helpen met klussen en zelfs boodschappen doen enzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
?
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef RM-rf het volgende:
Ik hoop dat de TS trots is dat haar smaak in mannen kennelijk uitgaat naar de neanderthalers met criminele aanleg .... Wat was nu precies zo aantrekkelijk aan hem? had hij een vergulde pik van 30 cm?
Of is de TS van het type dat vind dat et vrouwtje goed voor haar mannetje moet zorgen? Loverboy-materiaal ....
En dan nog haatdragend achteraf zijn, alsof het zijn schuld is dat de TS geen goede smaak in mannen heeft
Misschien zie jij dat niet maar over het algemeen kun je dat best aardig inschatten hoor! Het zijn toch bepaalde 'types'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.
Dat iemand niet kan lezen wil niet altijd betekenen dat die persoon niet deugt. Ooit van Dyslexie gehoord? Dat heeft hij dus heel erg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef Tim_G het volgende:
Lekker ventje en hij kan ook al bijna niet lezen?![]()
ze zeggen weleens soort zoekt soort he!![]()
maar jij kan je nog redden met: opposites attract.....![]()
Bij sommige mensen is het inderdaad wel in te schatten. Aan bijvoorbeeld mijn buren kan ik ook merken dat het geen frisse types zijn (Slikken, Spuiten, Snuiven). Maar sommige mensen zijn er echt heel goed in om zich anders voor te doen dan hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Misschien zie jij dat niet maar over het algemeen kun je dat best aardig inschatten hoor! Het zijn toch bepaalde 'types'![]()
Neemt natuurlijk niet weg dat, als je echt zo integer hier tegenaan keek, je niet als een klein kind op een forum zegt: YES hij zit in de bak, yes yes yes. Waarom doe je dat? Waarom trek je dan niet je conclusies en je handen er vanaf en laat je het daarbij? Ik persoonlijk ga dan twijfelen aan jouw motieven, dat het meer met aandachttrekkerij te maken heeft, dan dat het je echt zoveel doet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het inderdaad wel in te schatten. Aan bijvoorbeeld mijn buren kan ik ook merken dat het geen frisse types zijn (Slikken, Spuiten, Snuiven). Maar sommige mensen zijn er echt heel goed in om zich anders voor te doen dan hoe ze zijn.
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer........tja.....dat merk je idd nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het inderdaad wel in te schatten. Aan bijvoorbeeld mijn buren kan ik ook merken dat het geen frisse types zijn (Slikken, Spuiten, Snuiven). Maar sommige mensen zijn er echt heel goed in om zich anders voor te doen dan hoe ze zijn.
Nuja, als het mannetje aan zo'n domme taak als boodschappen begint, dan weet je toch dat er iets mis is .... een beetje pimp doet dat toch echt niet voor zijn bitch, die laat z'n Ho's gewoon de dagelijkse boodschappen doen, terwijl hij met zn bro's in de Hood rondhangt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Het is een jongen die zich heel goed heel anders voor kan doen dan hoe hij echt is. Was helemaal niemand die hem door had. Hij deed altijd van alles voor iedereen, helpen met klussen en zelfs boodschappen doen enzo.
Pas na 5 maanden begon hij zich anders te gedragen.
Jij weet niet wat hij mij heeft aangedaan toen ik de relatie verbrak nadat ik overal achter was gekomen, dus daarom weet je ook niet waarom ik zo blij ben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat, als je echt zo integer hier tegenaan keek, je niet als een klein kind op een forum zegt: YES hij zit in de bak, yes yes yes. Waarom doe je dat? Waarom trek je dan niet je conclusies en je handen er vanaf en laat je het daarbij? Ik persoonlijk ga dan twijfelen aan jouw motieven, dat het meer met aandachttrekkerij te maken heeft, dan dat het je echt zoveel doet.
Ik heb wel eens van dyslexie gehoord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:55 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dat iemand niet kan lezen wil niet altijd betekenen dat die persoon niet deugt. Ooit van Dyslectie gehoord? Dat heeft hij dus heel erg.
Er zijn wel meer dingen die beter niet op een forum gedeelt kunnen worden maar gebeurd toch. Ieder z`n eigen mening.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:12 schreef Nigeriaan het volgende:
Er zijn sommige dingen die je niet deelt op een internetforum, dit is er 1 van.
zoo, hebbie weer zo'n verlicht persoon aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:03 schreef MissWhizzy het volgende:
Ben ook blij omdat mijn vriend nu niet meer door het dolle heen kan raken wat vaak gebeurde als hij m`n ex zag lopen. Ben zo vaak bang geweest dat hij hem wat aan zou doen.
Kan ik best begrijpen, vroeger ook zo'n gevalletje aan de hand gehad. Ook last van dyslexie maar niet zo erg, óók crimineel, maar niet zo erg En óók geweldadig maar ik heb 't overleeft door een grote bek op te zetten en de hele buurt te alarmerenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:05 schreef MissWhizzy het volgende:
Maar goed, ik zie hem waarschijnlijk niet weer omdat hij hier in de gemeente zowiezo geen huis kan krijgen met die schulden van hem.
Dus nu is het voor mij mooi een afgesloten hoofdstuk waar ik dus heel blij mee ben.
Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef FatherJack het volgende:
[..]
zoo, hebbie weer zo'n verlicht persoon aan de haak geslagen?
Trek je er maar niks van aan, die sukkels weten niet beter.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:19 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.
Mijn ex heeft mij ook geslagen, maar dat was nadat ik de relatie had verbroken. Daarom is mijn vriend zo kwaad, hij heeft een hekel aan mannen die vrouwen slaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen, vroeger ook zo'n gevalletje aan de hand gehad. Ook last van dyslexie maar niet zo erg, óók crimineel, maar niet zo erg En óók geweldadig maar ik heb 't overleeft door een grote bek op te zetten en de hele buurt te alarmeren![]()
Was zielsgelukkig toen hij een * ander * had en me verder met rust liet.
Kortom : ik kan me je opluchting best voorstellen hoor !![]()
en jawel hij kletste zich ook naar binnen als aardige behulpzame jongen, wist zelfs bij m'n ma een wit voetje te halen...
Heb nu iets meer dan een jaar een hele lieve vriend. En die zit niet in de schulden, heeft geen crimineel verleden en is niet geweldadig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:20 schreef Devlinsect het volgende:
Bizar wat je hier allemaal schrijft. Kan me voorstellen dat je blij bent dat hij in de gevangenis zit. Wat een loser.
Wat je hebt meegemaakt is exceptioneel. De kans dat je het opnieuw zal meemaken is klein. Met andere woorden: genoeg leuke kerels die je wel zien zitten en goed voor je zijn.![]()
Mijn ex heeft mij niet geslagen die wilde me 3 hoog uit het raam gooien, maar dat werd 'm te riskant toen ik keihard naar de buren riep om de politie te bellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:21 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij ook geslagen, maar dat was nadat ik de relatie had verbroken. Daarom is mijn vriend zo kwaad, hij heeft een hekel aan mannen die vrouwen slaan.
Misschien is er wel een moderator die het topic even wil verplaatsenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:25 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij kunnen we beter in R&P zitten als in WOW![]()
Vind je het gek dat hij z'n rekeningen dan niet kan betalen, hij weet niet wat er staat...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.
Hij had genoeg mensen om zich heen die hem wilden helpen met papieren invullen als hij iets niet begreep. Maar hij durfde nooit hulp te vragen. Super eigenwijs.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij z'n rekeningen dan niet kan betalen, hij weet niet wat er staat...
Ik heb medelijden met 'm.
gaat het hier om de ex van TS?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen, vroeger ook zo'n gevalletje aan de hand gehad. Ook last van dyslexie maar niet zo erg, óók crimineel, maar niet zo erg En óók geweldadig maar ik heb 't overleeft door een grote bek op te zetten en de hele buurt te alarmeren![]()
Was zielsgelukkig toen hij een * ander * had en me verder met rust liet.
Kortom : ik kan me je opluchting best voorstellen hoor !![]()
en jawel hij kletste zich ook naar binnen als aardige behulpzame jongen, wist zelfs bij m'n ma een wit voetje te halen...
Wat doe je in godsnaam met zo'n gast! Dat maakt je net zo triest als hem in mijn optiek..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Nee dat is uitgeslotenquote:
zelfde soort man?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:03 schreef MissWhizzy het volgende:
Ben ook blij omdat mijn huidige?vriend nu niet meer door het dolle heen kan raken wat vaak gebeurde als hij m`n ex zag lopen. Ben zo vaak bang geweest dat hij hem wat aan zou doen.
Ze heeft 'm er toch immers uitgegooit toen ze ondekte hoe hij écht was ? En toen begon de ellende pas goed !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:33 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam met zo'n gast! Dat maakt je net zo triest als hem in mijn optiek..
Precies, toen wilde hij me niet met rust laten en bleef me maar stalken. Daarom raakte mijn vriend ook steeds door het dolle heen als hij hem op straat tegenkwam. Hij was er net als ik helemaal zat van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze heeft 'm er toch immers uitgegooit toen ze ondekte hoe hij écht was ? En toen begon de ellende pas goed !![]()
Veel plezier, nu kun je rustig rondlopen enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:40 schreef MissWhizzy het volgende:
Ik ga nu even een paar uurtjes van het forum af. Even naar m`n moeder en daarna met haar naar het winkelcentrum toe.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
je kiest ze wel uit zo te horenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.
Lees je ff in, wat denk je van * slaan * en * stalken * nadat ze had ontdekt dat hij niet deugde en hem er prompt uit had gegooit ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:42 schreef vamos1 het volgende:
[..]
[..]
je kiest ze wel uit zo te horen![]()
heeft ie jou nog iets misdaan dan, omdat je het 'zo erg' vind?
Nee, maar sommige mensen zijn blind voor signalen en bedekken alles met de mantel de liefde.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.
Je huidige vriendje is ook 'ontdeugend' maar wel een schatje?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:03 schreef MissWhizzy het volgende:
Ben ook blij omdat mijn vriend nu niet meer door het dolle heen kan raken wat vaak gebeurde als hij m`n ex zag lopen. Ben zo vaak bang geweest dat hij hem wat aan zou doen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:20 schreef Alicey het volgende:
WOW >>> GC
nadat je eerst zelf hebt aangegeven ook slachtoffer te zijn van zo'n man, beweer je vervolgens dat het altijd 'nette fatsoenlijke meisjes' zijn die slachtoffer worden... ofwel, je zit jezelf nu 'net en fatsoenlijk' te noemen ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:47 schreef deedeetee het volgende:
Meestal kiezen dat soort gasten een fatsoenlijk, aardig meisje uit om zoiets te flikken, de bitches lopen ze met een grote boog omheen.![]()
Jezus, dan heb je ook echt het perceptievermogen van een kleuter als je 't mij vraagt als je dit zelf in het begin nog niet kunt beoordelen. Beetje het inschattingsvermogen van een zeug zeg maar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze heeft 'm er toch immers uitgegooit toen ze ondekte hoe hij écht was ? En toen begon de ellende pas goed !![]()
Ze zouden ook KLB nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En hij kwam oorspronkelijk uit GC. Waar GI de voorzet gaf en ik hem schopte naar WOW.
Nou... eens kijken wanneer de GC modjes hem gaan sluiten.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:41 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Noem verder ook geen namen.
Leuk geprobeerd, maar 't * happen * laat ik toch liever aan jou over.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nadat je eerst zelf hebt aangegeven ook slachtoffer te zijn van zo'n man, beweer je vervolgens dat het altijd 'nette fatsoenlijke meisjes' zijn die slachtoffer worden... ofwel, je zit jezelf nu 'net en fatsoenlijk' te noemen ...
Psiesquote:Nee, idd, dan is een bitch veelal een stuk intelligenter, die laat iig niet zomaar misbruik van zich maken.
Het is hier in alle opzichten puur genieten, zelden zo gelachen als met dit topicquote:
TS is gek in haar hoofd >> TRUquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef Tobbes het volgende:
Dit is toch gewoon WOW, TS is verheugd.
En dat is jouw ex? Goeie smaak heb je dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Blij, blij, blij zelfs!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef Tobbes het volgende:
Dit is toch gewoon WOW, TS is verheugd.
Gewoon op slot dan toch zeker...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wil dit topic niet verzieken! Maar waarom is deze al het hele forum over geweest.
make upi your mind collega´s! GC is het in elk geval niet
Schop hem danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blij, blij, blij zelfs!
Ik opteer ook voor WOW. Al was het alleen maar omdat deze post dan mijn eerste post in dat vrolijke edoch tijdelijke subforum is.
Dan krijg ik ruzie met mijn collega's van zowel GC als WOWquote:
Niet handig om te gaan samenwonen met iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Inmiddels past het topic ook wel in VBL.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon op slot dan toch zeker...
TS heeft d'r zegje gedaan, die zie je niet meer en verder gaat het nergens over...
Overigens vond ik WOW ook de beste optie. Ik heb minder-WOW-erige topics daar gezien dan deze.
Nee schop maarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mijn collega's van zowel GC als WOW.
En jij maar F5-en in FC om Cynix bij te vallen in zijn tirade naar mij toe, zekersquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:23 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Heb nu iets meer dan een jaar een hele lieve vriend. En die zit niet in de schulden, heeft geen crimineel verleden en is niet geweldadig.
Dankzij hem heb ik alles weer op een rijtje weten te krijgen![]()
Ach wie weet wat voor leuke dingen je nieuwe vriendje nog voor je heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij mij heeft aangedaan toen ik de relatie verbrak nadat ik overal achter was gekomen, dus daarom weet je ook niet waarom ik zo blij ben.
Mja, dat zou ik niet doen. Ik heb een vriendin, stel nou dat zij een jongen kende en daar was iets mee gebeurd. Moet ik dan, als ik haar leer kennen, en zij mij dat verhaal verteld, ineens heel stoer die jongen 'tandjes laten rapen met gebroken vingertjes' ? Ik zou het vervelend vinden voor haar, heel erg vervelend, maar ik heb verder op dat moment niets te maken met die gast. Ik ken hem niet, ik heb persoonlijk geen problemen met 'em dus ik zie niet zitten waarom ik helemaal over de rooie zou moeten gaan als ik hem zou zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:19 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.
quote:
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef Sgele het volgende:
ik kan wel lezen!! en typen ook!! het is godver knap saai hier! niet eens eieren om mee te gooien...![]()
zeg jij bij je eerste afspraak dat je een klootzak bent? en rekeningen niet betaald enz??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
?
Ok, ok, ik neem hem terug. In [WOW] zijn we de beroerdste ook niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens vond ik WOW ook de beste optie. Ik heb minder-WOW-erige topics daar gezien dan deze.
Jij kent mij niet dus je kan niet over mij oordelen. Ik ben geen persoon die van de ene loser naar de andere gaan. Ik ben NIET bezitterig en mijn vriend is NIET aggressief. Hij heeft alleen weleens de neiging gehad om mijn ex aan te vallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nadat je eerst zelf hebt aangegeven ook slachtoffer te zijn van zo'n man, beweer je vervolgens dat het altijd 'nette fatsoenlijke meisjes' zijn die slachtoffer worden... ofwel, je zit jezelf nu 'net en fatsoenlijk' te noemen ...
Het is gewoon zo dat die manen gewoon een dom wijf uitkiezen ervoor, veelal zo dom als het achtereind van een varken, zo'n wijffie dat zelf iedere dag naar haar werk gaat, 'omdat het mannetje momenteel nog niet helemaal toe is aan werken, hij heeft het heel zwaar momenteel' ...
en dan achteraf boos worden als blijkt dat de vent de hele dag terwijl het wijffie voor hem werkte, betaal-sexlijnen zat te bellen ...
Het domme is ook dat zulke wijven veelal van de ene loser naar de andere stumperen, allemaal van die bezitterige types, waarbij de nieuwe vriend dan veelal ook aggresief wordt als de voorgaande 'ex' van zijn 'wijffie' ter sprake komt ....
Nee, idd, dan is een bitch veelal een stuk intelligenter, die laat iig niet zomaar misbruik van zich maken.
trouwens:
Als het topic nu hernoemd wordt als 'Het grote Edgar Davids en Patrick Kluivert topic, deel 1' kan ie zo naar het WK2006 forum![]()
Je zit weer in [WOW] vriend, dus iets positiever mag wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Entonie het volgende:
ja wees er maar blij dat je een domme tokkie hoer bent![]()
Hij heeft na de dood van zijn moeder maar 2 maanden bij mij in gewoond totdat hij een kamer had gevonden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet handig om te gaan samenwonen met iemand die je niet kent.
Die houd echt niks voor mij achter, ik kende hem namelijk al voordat ik m`n ex kende.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ach wie weet wat voor leuke dingen je nieuwe vriendje nog voor je heeft
Dus als zo`n jongen jou ook begint te bedrijgen en te stalken dan doe je niets?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik niet doen. Ik heb een vriendin, stel nou dat zij een jongen kende en daar was iets mee gebeurd. Moet ik dan, als ik haar leer kennen, en zij mij dat verhaal verteld, ineens heel stoer die jongen 'tandjes laten rapen met gebroken vingertjes' ? Ik zou het vervelend vinden voor haar, heel erg vervelend, maar ik heb verder op dat moment niets te maken met die gast. Ik ken hem niet, ik heb persoonlijk geen problemen met 'em dus ik zie niet zitten waarom ik helemaal over de rooie zou moeten gaan als ik hem zou zien.
Mijn vriendin zou dan dus ook niet bang hoeven zijn dat ik die gast iets 'aan zou doen'. Beetje overtrokken reactie lijkt me dat, meer iets in de richting van 'kijk mij eens stoer doen voor het vrouwtje'. En het vrouwtje is daar stiekem nogal van onder de indruk, missie geslaagd.
Ik ken toevallig wel mensen die wel zo zouden reageren. Zien ze de persoon in kwestie lopen, en dan gaan ze een beetje stoer doen. Beejte kwaad kijken, met stemverheffing praten (maar niet al te hard, want stel dat die gozer 'm hoort) en dan vooral uit de buurt blijven, maar wel waar het vrouwtje bij is roepen van "ik pak em dalijk echt hoor, gore klootzak' en dan het vrouwtje erbij van 'doe maar rustig'. Ik noem dat gewoon stoer doen, want in 9 van 10 gevallen heeft het nieuwe vriendje als t er op aankomt helemaal niet zoveel spatjes
Hij kan zich heel goed inhouden, maar er zijn nou eenmaal mensen die je helemaal gek kunnen maken met hun getreiter. En de politie hoef je niks van te verwachten want die grijpen pas in als er al klappen zijn uitgedeeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef BobRooney het volgende:
Je vriend is niet agressief, maar hij heeft wel de neiging om je ex aan te vallen
TVPquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Entonie het volgende:
ja wees er maar blij om dat je een domme tokkie hoer bent![]()
Niet waar!~quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
. En de politie hoef je niks van te verwachten want die grijpen pas in als er al klappen zijn uitgedeeld.
Ik heb het vaak genoeg aangegeven, maar gebeurde niks mee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Niet waar!~
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1156/f266905f/index.html
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Je zit weer in [WOW] vriend, dus iets positiever mag wel.
Weest Optimistisch!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Iets zegt met dat dit topic al verloren was bij de eerste kick van GC naar WOW.
En dat was jouw ex?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jawel. Heb jij niet gelezen wat ik schreef? Maar ik vind het frappant dat dat er nu ineens bij komt dat ie jouw huidige vriend ook heeft lastig gevallen. Straks liet je dat -belangrjike gezien het topic-onderwerp- weg, en nu er over gepraat wordt is t ineens dat ie hem ook lastig viel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dus als zo`n jongen jou ook begint te bedrijgen en te stalken dan doe je niets?
Als * laten we de TS eens fijn afsoppen want ze komt duidelijk uit een ander millieu als keurige ik * topic is 't errug geslaagd jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weest Optimistisch!
Dit topic gaat het helemaal maken!![]()
Ik betaal elke maand netjes mijn rekeningen, en heb nog nooit een bekeuring gehadquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:56 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
En dat was jouw ex?
Ik ben benieuwd wat voor een persoon jezelf bent
Ik heb net ff in je profiel gekeken en zoals ik als verwachtte ben je nieuw hier op fok.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:26 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik betaal elke maand netjes mijn rekeningen, en heb nog nooit een bekeuring gehad
Hoewel ik natuurlijk hartstikkequote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:40 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Op straat ja, maar niet in het huis waar hij eerst woonde. Het meisje waarmee hij was gaan samenwonen wil hem er niet weer in hebben.
Dus hij zal naar daklozen opvang in stad Groningen moeten.
zie 3 berichten boven jouw berichtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
I.p.v. TS te bashen zou je haar kunnen ondersteunen![]()
Wat heeft ie allemaal gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij mij heeft aangedaan toen ik de relatie verbrak nadat ik overal achter was gekomen, dus daarom weet je ook niet waarom ik zo blij ben.
Haha, zij wordt door bijna iedereen kikker genoemd omdat ze op een kikker lijkt (grote ver uitpuilende ronde ogen).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
Kikker?
Heb ik weer onder een tegel gelegen?
Ik durfde 't al niet te vragenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
Kikker?
Heb ik weer onder een tegel gelegen?
Het begint steeds meer op een soap te lijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Haha, zij wordt door bijna iedereen kikker genoemd omdat ze op een kikker lijkt (grote ver uitpuilende ronde ogen).
Is best een zielig meisje. Vader is dood, moeder is geestelijk gehandicapt en woond in een woonvorm met andere gehandicapten. Ze heeft zelf geestelijk ook een enorme achterstand.
Daar heeft mijn ex dus meer dan een jaar gebruik van gemaakt.
De Fok! real life soepquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op een soap te lijken.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:47 schreef MissWhizzy het volgende:
Kwam net m`n ex z`n kikker tegen. Ze wilde met me praten, nou ik dus niet met haar. Heb haar vaak genoeg gewaarschuwd.
Pff, dus je gaat nu lekker lullig doen tegen een geestelijk gehandicapte, terwijl je zelf met je volle verstand ook in de praatjes van je ex bent getrapt. Verbaast me altijd hoe breezahwijven niet alleen de verkeerde mannen kiezen, maar ook volharden in onzinnige rivaliteit met soortgelijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Haha, zij wordt door bijna iedereen kikker genoemd omdat ze op een kikker lijkt (grote ver uitpuilende ronde ogen).
Is best een zielig meisje. Vader is dood, moeder is geestelijk gehandicapt en woond in een woonvorm met andere gehandicapten. Ze heeft zelf geestelijk ook een enorme achterstand.
Ik doe niet lullig tegen haar, heb haar toen ze net wat met hem had juist heel vaak voor hem gewaarschuwd juist omdat ze een erge achterstand heeft en alles van iedereen geloofd. Haar vader leefde toen nog en ook hij heeft haar vaak voor hem gewaarschuwd net als nog een aantal andere mensen. Maar ze geloofde niemand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Pff, dus je gaat nu lekker lullig doen tegen een geestelijk gehandicapte, terwijl je zelf met je volle verstand ook in de praatjes van je ex bent getrapt. Verbaast me altijd hoe breezahwijven niet alleen de verkeerde mannen kiezen, maar ook volharden in onzinnige rivaliteit met soortgelijken.
Zoals je haar uitlacht hier, zo lacht men jou achter je rug ook uit, schatje!![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:05 schreef MissWhizzy het volgende:
Maar goed, ik zie hem waarschijnlijk niet weer omdat hij hier in de gemeente zowiezo geen huis kan krijgen met die schulden van hem.
Dus nu is het voor mij mooi een afgesloten hoofdstuk waar ik dus heel blij mee ben.
nah das nie lief zoals je nu doet hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn je standaarden niet te hoog.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij zo'n 'soort'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:26 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik betaal elke maand netjes mijn rekeningen, en heb nog nooit een bekeuring gehad
Aha! Een smurk of marrokaan dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Maaruh..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die beter niet op een forum gedeelt kunnen worden maar gebeurd toch. Ieder z`n eigen mening.
Mochten de moderators dit topic een willen sluiten, heb ik geen problemen mee.
Houden ze hem open. ook goed![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef RM-rf het volgende:
Kamper-topic !!!!
Priscilla klaagt over Sjonnie dr ex, en diens huidige vriendin, die natuurljk in zijn verhaaljes trapt omdat ze zo stom is, in tegenstelling tot priscilla ...
Vroeger zaten dit soort mensen met een rood glitter-colbertje op een triangel of regenbuis te rammen, tijdens NCRV-zendtijd, maar nu merk je wat een effect de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg en die hang naar 'zelfstandig-woon-projecten' voor een effect hebben
Nee, ben ik niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maaruh..
Ben jij dat meissie dan van tv gister op sbs6 ?
- -> meisje + familie werd geterroridingest door ex-vriendje. Omdat ze het had uitgemaakt.
Nope, hij is 50% NL 50% Duitsquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Aha! Een smurk of marrokaan dus.
Pakken ze criminele vrouwen niet aan dan? Wel toch, zitten toch vrij veel in de bak.quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:39 schreef sig000 het volgende:
Op zich is 't postitief dan zo'n baggerkerel achter de tralies zit maar 't wordt ook tijd om die criminele vrouwen van tegenwoordig aan te pakken.![]()
Maar ze zijn wel tof die heftige mokkels als je ze onder de duim hebt.![]()
Ja zit er helemaal vol mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:03 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Pakken ze criminele vrouwen niet aan dan? Wel toch, zitten toch vrij veel in de bak.
Ik heb ook 't idee dat vrouwen steeds vetter worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:27 schreef ivosnivo het volgende:
Mijne is vet geworden, das ook fijn!
Dumpenquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat vrouwen steeds vetter worden.![]()
Maar wat doe je eraan?![]()
Ja dat zeg ik. The Worst Kind !quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maaruh..
Ben jij dat meissie dan van tv gister op sbs6 ?
- -> meisje + familie werd geterroridingest door ex-vriendje. Omdat ze het had uitgemaakt.
Moet een vrouw dan mager zijn? Ik ben zelf ook vrij stevig en ben daar juist blij mee, mijn vriend trouwens ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat vrouwen steeds vetter worden.![]()
Maar wat doe je eraan?![]()
Hij kan bijna niet lezen, en jij hebt een relatie gehad met zo'n retard??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die niet goed kunnen lezen, die dysslectisch zijn. Maar dat betekend niet altijd dat zo`n persoon niet deugt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef LSS het volgende:
[..]
Hij kan bijna niet lezen, en jij hebt een relatie gehad met zo'n retard??![]()
of spellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die niet goed kunnen lezen, die dysslectisch zijn. Maar dat betekend niet altijd dat zo`n persoon niet deugt.
-s en d moet t zijn. Zo beter?quote:
ja psies, maar vertel eens meer over je ex.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
-s en d moet t zijn. Zo beter?
Het is hier een internet forum hoor, geen school. Hier mogen spelfouten worden gemaakt.
Waarom?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
-s en d moet t zijn. Zo beter?
Het is hier een internet forum hoor, geen school. Hier mogen spelfouten worden gemaakt.
dat is heden ten dage not done natuurlijk. vast een product van een verkrachting door een duitse knaap van de hitlerjugendquote:
1- gaat je niks aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja psies, maar vertel eens meer over je ex.
hoe was ie in bed?
waarom heeft ie je kunnen manipuleren?
waarom ben je zo blij dat ie vast zit?
is dat omdat je niet tegen je huidige vriend kan zeggen dat het over is?
denk je dat ie na zijn kortdurende gevangschap weer eieren tegen je huis gaat gooien?
Bij je volgende ex heb je misschien meer geluk, en krijgt ie levenslang.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef MissWhizzy het volgende:
Het was te mooi om waar te zijn, werd gezegd dat mijn ex ongeveer 6 maand moest zitten blijkt dus maar een week te zijn.
Mijn moeder was net bij me op de koffie en vertelde me dat ze hem op het balkon heeft gezien bij z`n vriendin die eerst beweerde dat hij er nooit meer in kwam bij haar.
Hoezo volgende ex? Wie zegt dat mijn vriend en ik van plan zijn om uitelkaar te gaan? We zijn juist van plan om te gaan samen wonen, het gaat allemaal perfect.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Bij je volgende ex heb je misschien meer geluk, en krijgt ie levenslang.
Ik heb nog nooit wat met een allochtoon gehad, val er niet op. Die halve duitser had een NL paspoort en is in NL geboren en opgevoed door NL mensen. Hij kent z`n biologische vader niet eens, die is ervandoor gegaan toen vrouwtje zwanger raakte.quote:
Hij kan amper lezen schreef je, dus dan is het een allochtoon of een mongoolquote:Op zondag 7 mei 2006 15:26 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat met een allochtoon gehad, val er niet op. Die halve duitser had een NL paspoort en is in NL geboren en opgevoed door NL mensen. Hij kent z`n biologische vader niet eens, die is ervandoor gegaan toen vrouwtje zwanger raakte.
of nog erger, beide.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij kan amper lezen schreef je, dus dan is het een allochtoon of een mongool
jouw vriendinnetjes doen niet anders dan vissen in die vijver, tochquote:
Of een analfabeet. of een kind dat gedwongen thuis zat of een kind dat egwoon problemen heeft met dat soort dingen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij kan amper lezen schreef je, dus dan is het een allochtoon of een mongool
Hij is Dyslectisch.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of een analfabeet. of een kind dat gedwongen thuis zat of een kind dat egwoon problemen heeft met dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu niet snap? Dat je nu nog steeds over je ex loopt te zeuren. Hou toch eens op man! Het is je ex! Ben je nog steeds gek van m, dat je zo met m bezig bent? Dit begint echt "heel jammer" te worden. Vraag gewoon of je dit topic kunt sluiten. Op dit moment ben je net zo erg, omdat je het niet eens wilt loslaten. Ik dacht dat je een andere vriend had. Hou je daarmee bezig, niet met je ex.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef MissWhizzy het volgende:
Het was te mooi om waar te zijn, werd gezegd dat mijn ex ongeveer 6 maand moest zitten blijkt dus maar een week te zijn.
Mijn moeder was net bij me op de koffie en vertelde me dat ze hem op het balkon heeft gezien bij z`n vriendin die eerst beweerde dat hij er nooit meer in kwam bij haar.
Daar hou ik mij ook zeker mee bezig. Maar mijn ex blijft treiteren. Eieren tegen m`n ramen gooien, valse aangiftes doen bij de politie enz.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:53 schreef Integrity het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu niet snap? Dat je nu nog steeds over je ex loopt te zeuren. Hou toch eens op man! Het is je ex! Ben je nog steeds gek van m, dat je zo met m bezig bent? Dit begint echt "heel jammer" te worden. Vraag gewoon of je dit topic kunt sluiten. Op dit moment ben je net zo erg, omdat je het niet eens wilt loslaten. Ik dacht dat je een andere vriend had. Hou je daarmee bezig, niet met je ex.
En jij opent er een topic over..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Daar hou ik mij ook zeker mee bezig. Maar mijn ex blijft treiteren. Eieren tegen m`n ramen gooien, valse aangiftes doen bij de politie enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |