Waarom zit hij de bak?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:35 schreef MissWhizzy het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat mijn ex in de gevangenis zit en daar voorlopig mooi zal blijven zitten. Blij blij blij!!!
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.quote:
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef ruud_fr het volgende:
wacht maar tot ie eruit komt en dit op Fok! leest
Duurt een paar maanden en dan staat ie gewoon weer op straat dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.
My pleasure... Mogen ze daar kijken wat ze ermee doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef GI het volgende:
-> WOW
Had jij iets met Maikuuul??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.
Op straat ja, maar niet in het huis waar hij eerst woonde. Het meisje waarmee hij was gaan samenwonen wil hem er niet weer in hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Duurt een paar maanden en dan staat ie gewoon weer op straat dus.
Hij heeft toen hij geen onderdak had een paar maanden bij mij gewoon in 2004. En wat flikt hij me: Hij belde dagelijks als ik op m`n werk was naar sexlijnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
My pleasure... Mogen ze daar kijken wat ze ermee doen.
Ik wist niets van zijn schulden, kwam ik pas achter toen een kennis van mij (die hem toevallig ook in huis had gehad) me dat vertelde en me een stapel rekeningen overhandigde.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:47 schreef pluis2111 het volgende:
liefde maakt blind, maar zo blind????????????
Het was een soms ondeugende knul met een gouden hartquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien. Soort zoekt soort ofzo
?
Het is een jongen die zich heel goed heel anders voor kan doen dan hoe hij echt is. Was helemaal niemand die hem door had. Hij deed altijd van alles voor iedereen, helpen met klussen en zelfs boodschappen doen enzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien. Soort zoekt soort ofzo
?
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef RM-rf het volgende:
Ik hoop dat de TS trots is dat haar smaak in mannen kennelijk uitgaat naar de neanderthalers met criminele aanleg .... Wat was nu precies zo aantrekkelijk aan hem? had hij een vergulde pik van 30 cm?
Of is de TS van het type dat vind dat et vrouwtje goed voor haar mannetje moet zorgen? Loverboy-materiaal ....
En dan nog haatdragend achteraf zijn, alsof het zijn schuld is dat de TS geen goede smaak in mannen heeft
Misschien zie jij dat niet maar over het algemeen kun je dat best aardig inschatten hoor! Het zijn toch bepaalde 'types'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.
Dat iemand niet kan lezen wil niet altijd betekenen dat die persoon niet deugt. Ooit van Dyslexie gehoord? Dat heeft hij dus heel erg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef Tim_G het volgende:
Lekker ventje en hij kan ook al bijna niet lezen?![]()
ze zeggen weleens soort zoekt soort he!![]()
maar jij kan je nog redden met: opposites attract.....![]()
Bij sommige mensen is het inderdaad wel in te schatten. Aan bijvoorbeeld mijn buren kan ik ook merken dat het geen frisse types zijn (Slikken, Spuiten, Snuiven). Maar sommige mensen zijn er echt heel goed in om zich anders voor te doen dan hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Misschien zie jij dat niet maar over het algemeen kun je dat best aardig inschatten hoor! Het zijn toch bepaalde 'types'![]()
Neemt natuurlijk niet weg dat, als je echt zo integer hier tegenaan keek, je niet als een klein kind op een forum zegt: YES hij zit in de bak, yes yes yes. Waarom doe je dat? Waarom trek je dan niet je conclusies en je handen er vanaf en laat je het daarbij? Ik persoonlijk ga dan twijfelen aan jouw motieven, dat het meer met aandachttrekkerij te maken heeft, dan dat het je echt zoveel doet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het inderdaad wel in te schatten. Aan bijvoorbeeld mijn buren kan ik ook merken dat het geen frisse types zijn (Slikken, Spuiten, Snuiven). Maar sommige mensen zijn er echt heel goed in om zich anders voor te doen dan hoe ze zijn.
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer........tja.....dat merk je idd nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het inderdaad wel in te schatten. Aan bijvoorbeeld mijn buren kan ik ook merken dat het geen frisse types zijn (Slikken, Spuiten, Snuiven). Maar sommige mensen zijn er echt heel goed in om zich anders voor te doen dan hoe ze zijn.
Nuja, als het mannetje aan zo'n domme taak als boodschappen begint, dan weet je toch dat er iets mis is .... een beetje pimp doet dat toch echt niet voor zijn bitch, die laat z'n Ho's gewoon de dagelijkse boodschappen doen, terwijl hij met zn bro's in de Hood rondhangt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Het is een jongen die zich heel goed heel anders voor kan doen dan hoe hij echt is. Was helemaal niemand die hem door had. Hij deed altijd van alles voor iedereen, helpen met klussen en zelfs boodschappen doen enzo.
Pas na 5 maanden begon hij zich anders te gedragen.
Jij weet niet wat hij mij heeft aangedaan toen ik de relatie verbrak nadat ik overal achter was gekomen, dus daarom weet je ook niet waarom ik zo blij ben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat, als je echt zo integer hier tegenaan keek, je niet als een klein kind op een forum zegt: YES hij zit in de bak, yes yes yes. Waarom doe je dat? Waarom trek je dan niet je conclusies en je handen er vanaf en laat je het daarbij? Ik persoonlijk ga dan twijfelen aan jouw motieven, dat het meer met aandachttrekkerij te maken heeft, dan dat het je echt zoveel doet.
Ik heb wel eens van dyslexie gehoord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:55 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dat iemand niet kan lezen wil niet altijd betekenen dat die persoon niet deugt. Ooit van Dyslectie gehoord? Dat heeft hij dus heel erg.
Er zijn wel meer dingen die beter niet op een forum gedeelt kunnen worden maar gebeurd toch. Ieder z`n eigen mening.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:12 schreef Nigeriaan het volgende:
Er zijn sommige dingen die je niet deelt op een internetforum, dit is er 1 van.
zoo, hebbie weer zo'n verlicht persoon aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:03 schreef MissWhizzy het volgende:
Ben ook blij omdat mijn vriend nu niet meer door het dolle heen kan raken wat vaak gebeurde als hij m`n ex zag lopen. Ben zo vaak bang geweest dat hij hem wat aan zou doen.
Kan ik best begrijpen, vroeger ook zo'n gevalletje aan de hand gehad. Ook last van dyslexie maar niet zo erg, óók crimineel, maar niet zo erg En óók geweldadig maar ik heb 't overleeft door een grote bek op te zetten en de hele buurt te alarmerenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:05 schreef MissWhizzy het volgende:
Maar goed, ik zie hem waarschijnlijk niet weer omdat hij hier in de gemeente zowiezo geen huis kan krijgen met die schulden van hem.
Dus nu is het voor mij mooi een afgesloten hoofdstuk waar ik dus heel blij mee ben.
Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef FatherJack het volgende:
[..]
zoo, hebbie weer zo'n verlicht persoon aan de haak geslagen?
Trek je er maar niks van aan, die sukkels weten niet beter.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:19 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.
Mijn ex heeft mij ook geslagen, maar dat was nadat ik de relatie had verbroken. Daarom is mijn vriend zo kwaad, hij heeft een hekel aan mannen die vrouwen slaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen, vroeger ook zo'n gevalletje aan de hand gehad. Ook last van dyslexie maar niet zo erg, óók crimineel, maar niet zo erg En óók geweldadig maar ik heb 't overleeft door een grote bek op te zetten en de hele buurt te alarmeren![]()
Was zielsgelukkig toen hij een * ander * had en me verder met rust liet.
Kortom : ik kan me je opluchting best voorstellen hoor !![]()
en jawel hij kletste zich ook naar binnen als aardige behulpzame jongen, wist zelfs bij m'n ma een wit voetje te halen...
Heb nu iets meer dan een jaar een hele lieve vriend. En die zit niet in de schulden, heeft geen crimineel verleden en is niet geweldadig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:20 schreef Devlinsect het volgende:
Bizar wat je hier allemaal schrijft. Kan me voorstellen dat je blij bent dat hij in de gevangenis zit. Wat een loser.
Wat je hebt meegemaakt is exceptioneel. De kans dat je het opnieuw zal meemaken is klein. Met andere woorden: genoeg leuke kerels die je wel zien zitten en goed voor je zijn.![]()
Mijn ex heeft mij niet geslagen die wilde me 3 hoog uit het raam gooien, maar dat werd 'm te riskant toen ik keihard naar de buren riep om de politie te bellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:21 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij ook geslagen, maar dat was nadat ik de relatie had verbroken. Daarom is mijn vriend zo kwaad, hij heeft een hekel aan mannen die vrouwen slaan.
Misschien is er wel een moderator die het topic even wil verplaatsenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:25 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij kunnen we beter in R&P zitten als in WOW![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |