Waarom zit hij de bak?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:35 schreef MissWhizzy het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat mijn ex in de gevangenis zit en daar voorlopig mooi zal blijven zitten. Blij blij blij!!!
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.quote:
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef ruud_fr het volgende:
wacht maar tot ie eruit komt en dit op Fok! leest
Duurt een paar maanden en dan staat ie gewoon weer op straat dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.
My pleasure... Mogen ze daar kijken wat ze ermee doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef GI het volgende:
-> WOW
Had jij iets met Maikuuul??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mishandeling, Rekeningen niet betalen, Bekeuringen voor rijden zonder rijbewijs en waarschijnlijk nog veel meer.
Op straat ja, maar niet in het huis waar hij eerst woonde. Het meisje waarmee hij was gaan samenwonen wil hem er niet weer in hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Duurt een paar maanden en dan staat ie gewoon weer op straat dus.
Hij heeft toen hij geen onderdak had een paar maanden bij mij gewoon in 2004. En wat flikt hij me: Hij belde dagelijks als ik op m`n werk was naar sexlijnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
My pleasure... Mogen ze daar kijken wat ze ermee doen.
Ik wist niets van zijn schulden, kwam ik pas achter toen een kennis van mij (die hem toevallig ook in huis had gehad) me dat vertelde en me een stapel rekeningen overhandigde.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:47 schreef pluis2111 het volgende:
liefde maakt blind, maar zo blind????????????
Het was een soms ondeugende knul met een gouden hartquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien. Soort zoekt soort ofzo
?
Het is een jongen die zich heel goed heel anders voor kan doen dan hoe hij echt is. Was helemaal niemand die hem door had. Hij deed altijd van alles voor iedereen, helpen met klussen en zelfs boodschappen doen enzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien. Soort zoekt soort ofzo
?
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef RM-rf het volgende:
Ik hoop dat de TS trots is dat haar smaak in mannen kennelijk uitgaat naar de neanderthalers met criminele aanleg .... Wat was nu precies zo aantrekkelijk aan hem? had hij een vergulde pik van 30 cm?
Of is de TS van het type dat vind dat et vrouwtje goed voor haar mannetje moet zorgen? Loverboy-materiaal ....
En dan nog haatdragend achteraf zijn, alsof het zijn schuld is dat de TS geen goede smaak in mannen heeft
Misschien zie jij dat niet maar over het algemeen kun je dat best aardig inschatten hoor! Het zijn toch bepaalde 'types'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik zoek absoluut geen criminelen. Maar als je iemand niet kent kan je ook niet weten of het wel of geen crimineel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |