abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:01:51 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37481047
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
Nee schop maar
En jij maar F5-en in FC om Cynix bij te vallen in zijn tirade naar mij toe, zekers .

Ik durref niet...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2006 @ 11:07:57 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37481206
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:23 schreef MissWhizzy het volgende:

[..]

Heb nu iets meer dan een jaar een hele lieve vriend. En die zit niet in de schulden, heeft geen crimineel verleden en is niet geweldadig.

Dankzij hem heb ik alles weer op een rijtje weten te krijgen
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef MissWhizzy het volgende:

[..]

Jij weet niet wat hij mij heeft aangedaan toen ik de relatie verbrak nadat ik overal achter was gekomen, dus daarom weet je ook niet waarom ik zo blij ben.
Ach wie weet wat voor leuke dingen je nieuwe vriendje nog voor je heeft
  Moderator dinsdag 2 mei 2006 @ 11:12:11 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37481315
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:19 schreef MissWhizzy het volgende:

[..]

Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.
Mja, dat zou ik niet doen. Ik heb een vriendin, stel nou dat zij een jongen kende en daar was iets mee gebeurd. Moet ik dan, als ik haar leer kennen, en zij mij dat verhaal verteld, ineens heel stoer die jongen 'tandjes laten rapen met gebroken vingertjes' ? Ik zou het vervelend vinden voor haar, heel erg vervelend, maar ik heb verder op dat moment niets te maken met die gast. Ik ken hem niet, ik heb persoonlijk geen problemen met 'em dus ik zie niet zitten waarom ik helemaal over de rooie zou moeten gaan als ik hem zou zien.

Mijn vriendin zou dan dus ook niet bang hoeven zijn dat ik die gast iets 'aan zou doen'. Beetje overtrokken reactie lijkt me dat, meer iets in de richting van 'kijk mij eens stoer doen voor het vrouwtje'. En het vrouwtje is daar stiekem nogal van onder de indruk , missie geslaagd.

Ik ken toevallig wel mensen die wel zo zouden reageren. Zien ze de persoon in kwestie lopen, en dan gaan ze een beetje stoer doen. Beejte kwaad kijken, met stemverheffing praten (maar niet al te hard, want stel dat die gozer 'm hoort ) en dan vooral uit de buurt blijven, maar wel waar het vrouwtje bij is roepen van "ik pak em dalijk echt hoor, gore klootzak' en dan het vrouwtje erbij van 'doe maar rustig'. Ik noem dat gewoon stoer doen, want in 9 van 10 gevallen heeft het nieuwe vriendje als t er op aankomt helemaal niet zoveel spatjes
Breitling - Instruments for Professionals
pi_37481338
Mannenhater.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:20:50 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37481568
van harte gefeliciteerd ts. hoop dat zijn gevangenneming hem doet beseffen dat hij verkeerd leeft
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:23:04 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37481640
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:

Ik durref niet...

ff dapper zijn

't is allemaal mijn schuld want ik stelde in WOW voor om 't topic te verplaatsen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37481754
Yes man yes D D *UO*O*
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:41:25 #108
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_37482314
ik kan wel lezen!! en typen ook!! het is godver knap saai hier! niet eens eieren om mee te gooien...
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:42:02 #109
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_37482339
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef Sgele het volgende:
ik kan wel lezen!! en typen ook!! het is godver knap saai hier! niet eens eieren om mee te gooien...
Ik moest glimlachen
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:45:06 #110
140904 MLF
Unazukin
pi_37482459
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien . Soort zoekt soort ofzo ?
zeg jij bij je eerste afspraak dat je een klootzak bent? en rekeningen niet betaald enz??

dat zie je in het begin toch niet, daar kom je later achter
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2006 @ 12:25:19 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_37483767
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens vond ik WOW ook de beste optie. Ik heb minder-WOW-erige topics daar gezien dan deze.
Ok, ok, ik neem hem terug. In [WOW] zijn we de beroerdste ook niet.

Maar dan moet het natuurlijk wel een vrolijk en lief topic blijven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_37483935
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nadat je eerst zelf hebt aangegeven ook slachtoffer te zijn van zo'n man, beweer je vervolgens dat het altijd 'nette fatsoenlijke meisjes' zijn die slachtoffer worden... ofwel, je zit jezelf nu 'net en fatsoenlijk' te noemen ...

Het is gewoon zo dat die manen gewoon een dom wijf uitkiezen ervoor, veelal zo dom als het achtereind van een varken, zo'n wijffie dat zelf iedere dag naar haar werk gaat, 'omdat het mannetje momenteel nog niet helemaal toe is aan werken, hij heeft het heel zwaar momenteel' ...
en dan achteraf boos worden als blijkt dat de vent de hele dag terwijl het wijffie voor hem werkte, betaal-sexlijnen zat te bellen ...

Het domme is ook dat zulke wijven veelal van de ene loser naar de andere stumperen, allemaal van die bezitterige types, waarbij de nieuwe vriend dan veelal ook aggresief wordt als de voorgaande 'ex' van zijn 'wijffie' ter sprake komt ....

Nee, idd, dan is een bitch veelal een stuk intelligenter, die laat iig niet zomaar misbruik van zich maken.

trouwens:
Als het topic nu hernoemd wordt als 'Het grote Edgar Davids en Patrick Kluivert topic, deel 1' kan ie zo naar het WK2006 forum
Jij kent mij niet dus je kan niet over mij oordelen. Ik ben geen persoon die van de ene loser naar de andere gaan. Ik ben NIET bezitterig en mijn vriend is NIET aggressief. Hij heeft alleen weleens de neiging gehad om mijn ex aan te vallen.

Logisch ook, mijn ex begon op den duur mijn vriend ook te treiteren. We hebben het heel vaak bij de politie gemeld maar die deden niks. Pas als de boel uit de hand zou gaan lopen dan konden ze er iets aan doen.
pi_37483961
ja wees er maar blij om dat je een domme tokkie hoer bent
pi_37483978
Je vriend is niet agressief, maar hij heeft wel de neiging om je ex aan te vallen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:33:30 #115
113396 Jett
áppel
pi_37484000
Ah een turk.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2006 @ 12:34:11 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_37484021
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Entonie het volgende:
ja wees er maar blij dat je een domme tokkie hoer bent
Je zit weer in [WOW] vriend, dus iets positiever mag wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_37484108
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet handig om te gaan samenwonen met iemand die je niet kent.
Hij heeft na de dood van zijn moeder maar 2 maanden bij mij in gewoond totdat hij een kamer had gevonden.

Echt "samenwonen" wilde hij wel maar ik wilde dat zelf nog niet. Wilde eerst een huisje voor mij alleen om te wennen aan het op mezelf wonen.

Maar toen ik overal achter kwam heb ik de relatie meteen verbroken. Toen ik hij bij een kennis van hem ingetrokken en meteen iets met de dochter van die man begonnen.

Die man is 2 maanden geleden overleden aan kanker en mijn ex en die meid moesten naar een ander huis verhuizen omdat het huis van die man een aangepaste woning was. 3 weken geleden zijn ze verhuisd naar dezelfde flat als waar mijn moeder woond, gelukkig wel paar portieken verderop. Afgelopen week is mijn ex dus opgepakt en nu heeft zijn vriendin al z`n spullen op straat gezet
pi_37484145
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Ach wie weet wat voor leuke dingen je nieuwe vriendje nog voor je heeft
Die houd echt niks voor mij achter, ik kende hem namelijk al voordat ik m`n ex kende.
pi_37484191
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, dat zou ik niet doen. Ik heb een vriendin, stel nou dat zij een jongen kende en daar was iets mee gebeurd. Moet ik dan, als ik haar leer kennen, en zij mij dat verhaal verteld, ineens heel stoer die jongen 'tandjes laten rapen met gebroken vingertjes' ? Ik zou het vervelend vinden voor haar, heel erg vervelend, maar ik heb verder op dat moment niets te maken met die gast. Ik ken hem niet, ik heb persoonlijk geen problemen met 'em dus ik zie niet zitten waarom ik helemaal over de rooie zou moeten gaan als ik hem zou zien.

Mijn vriendin zou dan dus ook niet bang hoeven zijn dat ik die gast iets 'aan zou doen'. Beetje overtrokken reactie lijkt me dat, meer iets in de richting van 'kijk mij eens stoer doen voor het vrouwtje'. En het vrouwtje is daar stiekem nogal van onder de indruk , missie geslaagd.

Ik ken toevallig wel mensen die wel zo zouden reageren. Zien ze de persoon in kwestie lopen, en dan gaan ze een beetje stoer doen. Beejte kwaad kijken, met stemverheffing praten (maar niet al te hard, want stel dat die gozer 'm hoort ) en dan vooral uit de buurt blijven, maar wel waar het vrouwtje bij is roepen van "ik pak em dalijk echt hoor, gore klootzak' en dan het vrouwtje erbij van 'doe maar rustig'. Ik noem dat gewoon stoer doen, want in 9 van 10 gevallen heeft het nieuwe vriendje als t er op aankomt helemaal niet zoveel spatjes
Dus als zo`n jongen jou ook begint te bedrijgen en te stalken dan doe je niets?
pi_37484240
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef BobRooney het volgende:
Je vriend is niet agressief, maar hij heeft wel de neiging om je ex aan te vallen
Hij kan zich heel goed inhouden, maar er zijn nou eenmaal mensen die je helemaal gek kunnen maken met hun getreiter. En de politie hoef je niks van te verwachten want die grijpen pas in als er al klappen zijn uitgedeeld.
pi_37484258
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Entonie het volgende:
ja wees er maar blij om dat je een domme tokkie hoer bent
TVP
pi_37484318
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef MissWhizzy het volgende:

[..]

. En de politie hoef je niks van te verwachten want die grijpen pas in als er al klappen zijn uitgedeeld.
Niet waar!~

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1156/f266905f/index.html

pi_37484418
quote:
Ik heb het vaak genoeg aangegeven, maar gebeurde niks mee.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:53:03 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37484521
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Je zit weer in [WOW] vriend, dus iets positiever mag wel.

That's the spirit! Vechten tegen de bierkaai!

Iets zegt met dat dit topic al verloren was bij de eerste kick van GC naar WOW.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:54:12 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37484544
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:

Iets zegt met dat dit topic al verloren was bij de eerste kick van GC naar WOW.
Weest Optimistisch!
Dit topic gaat het helemaal maken!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')