En jij maar F5-en in FC om Cynix bij te vallen in zijn tirade naar mij toe, zekersquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:23 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Heb nu iets meer dan een jaar een hele lieve vriend. En die zit niet in de schulden, heeft geen crimineel verleden en is niet geweldadig.
Dankzij hem heb ik alles weer op een rijtje weten te krijgen![]()
Ach wie weet wat voor leuke dingen je nieuwe vriendje nog voor je heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij mij heeft aangedaan toen ik de relatie verbrak nadat ik overal achter was gekomen, dus daarom weet je ook niet waarom ik zo blij ben.
Mja, dat zou ik niet doen. Ik heb een vriendin, stel nou dat zij een jongen kende en daar was iets mee gebeurd. Moet ik dan, als ik haar leer kennen, en zij mij dat verhaal verteld, ineens heel stoer die jongen 'tandjes laten rapen met gebroken vingertjes' ? Ik zou het vervelend vinden voor haar, heel erg vervelend, maar ik heb verder op dat moment niets te maken met die gast. Ik ken hem niet, ik heb persoonlijk geen problemen met 'em dus ik zie niet zitten waarom ik helemaal over de rooie zou moeten gaan als ik hem zou zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:19 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mijn ex mij heeft geflikt. Als je dat zou weten dan zou je begrijpen waarom mijn vriend helemaal over de rooie gaat als hij hem ziet.
quote:
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef Sgele het volgende:
ik kan wel lezen!! en typen ook!! het is godver knap saai hier! niet eens eieren om mee te gooien...![]()
zeg jij bij je eerste afspraak dat je een klootzak bent? en rekeningen niet betaald enz??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraag me ook af wat de TS dan ooit in hem heeft gezien. Soort zoekt soort ofzo
?
Ok, ok, ik neem hem terug. In [WOW] zijn we de beroerdste ook niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens vond ik WOW ook de beste optie. Ik heb minder-WOW-erige topics daar gezien dan deze.
Jij kent mij niet dus je kan niet over mij oordelen. Ik ben geen persoon die van de ene loser naar de andere gaan. Ik ben NIET bezitterig en mijn vriend is NIET aggressief. Hij heeft alleen weleens de neiging gehad om mijn ex aan te vallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nadat je eerst zelf hebt aangegeven ook slachtoffer te zijn van zo'n man, beweer je vervolgens dat het altijd 'nette fatsoenlijke meisjes' zijn die slachtoffer worden... ofwel, je zit jezelf nu 'net en fatsoenlijk' te noemen ...
Het is gewoon zo dat die manen gewoon een dom wijf uitkiezen ervoor, veelal zo dom als het achtereind van een varken, zo'n wijffie dat zelf iedere dag naar haar werk gaat, 'omdat het mannetje momenteel nog niet helemaal toe is aan werken, hij heeft het heel zwaar momenteel' ...
en dan achteraf boos worden als blijkt dat de vent de hele dag terwijl het wijffie voor hem werkte, betaal-sexlijnen zat te bellen ...
Het domme is ook dat zulke wijven veelal van de ene loser naar de andere stumperen, allemaal van die bezitterige types, waarbij de nieuwe vriend dan veelal ook aggresief wordt als de voorgaande 'ex' van zijn 'wijffie' ter sprake komt ....
Nee, idd, dan is een bitch veelal een stuk intelligenter, die laat iig niet zomaar misbruik van zich maken.
trouwens:
Als het topic nu hernoemd wordt als 'Het grote Edgar Davids en Patrick Kluivert topic, deel 1' kan ie zo naar het WK2006 forum![]()
Je zit weer in [WOW] vriend, dus iets positiever mag wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Entonie het volgende:
ja wees er maar blij dat je een domme tokkie hoer bent![]()
Hij heeft na de dood van zijn moeder maar 2 maanden bij mij in gewoond totdat hij een kamer had gevonden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet handig om te gaan samenwonen met iemand die je niet kent.
Die houd echt niks voor mij achter, ik kende hem namelijk al voordat ik m`n ex kende.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ach wie weet wat voor leuke dingen je nieuwe vriendje nog voor je heeft
Dus als zo`n jongen jou ook begint te bedrijgen en te stalken dan doe je niets?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik niet doen. Ik heb een vriendin, stel nou dat zij een jongen kende en daar was iets mee gebeurd. Moet ik dan, als ik haar leer kennen, en zij mij dat verhaal verteld, ineens heel stoer die jongen 'tandjes laten rapen met gebroken vingertjes' ? Ik zou het vervelend vinden voor haar, heel erg vervelend, maar ik heb verder op dat moment niets te maken met die gast. Ik ken hem niet, ik heb persoonlijk geen problemen met 'em dus ik zie niet zitten waarom ik helemaal over de rooie zou moeten gaan als ik hem zou zien.
Mijn vriendin zou dan dus ook niet bang hoeven zijn dat ik die gast iets 'aan zou doen'. Beetje overtrokken reactie lijkt me dat, meer iets in de richting van 'kijk mij eens stoer doen voor het vrouwtje'. En het vrouwtje is daar stiekem nogal van onder de indruk, missie geslaagd.
Ik ken toevallig wel mensen die wel zo zouden reageren. Zien ze de persoon in kwestie lopen, en dan gaan ze een beetje stoer doen. Beejte kwaad kijken, met stemverheffing praten (maar niet al te hard, want stel dat die gozer 'm hoort) en dan vooral uit de buurt blijven, maar wel waar het vrouwtje bij is roepen van "ik pak em dalijk echt hoor, gore klootzak' en dan het vrouwtje erbij van 'doe maar rustig'. Ik noem dat gewoon stoer doen, want in 9 van 10 gevallen heeft het nieuwe vriendje als t er op aankomt helemaal niet zoveel spatjes
Hij kan zich heel goed inhouden, maar er zijn nou eenmaal mensen die je helemaal gek kunnen maken met hun getreiter. En de politie hoef je niks van te verwachten want die grijpen pas in als er al klappen zijn uitgedeeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef BobRooney het volgende:
Je vriend is niet agressief, maar hij heeft wel de neiging om je ex aan te vallen
TVPquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Entonie het volgende:
ja wees er maar blij om dat je een domme tokkie hoer bent![]()
Niet waar!~quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
. En de politie hoef je niks van te verwachten want die grijpen pas in als er al klappen zijn uitgedeeld.
Ik heb het vaak genoeg aangegeven, maar gebeurde niks mee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Niet waar!~
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1156/f266905f/index.html
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Je zit weer in [WOW] vriend, dus iets positiever mag wel.
Weest Optimistisch!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Iets zegt met dat dit topic al verloren was bij de eerste kick van GC naar WOW.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |