Aha! Een smurk of marrokaan dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.
Maaruh..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die beter niet op een forum gedeelt kunnen worden maar gebeurd toch. Ieder z`n eigen mening.
Mochten de moderators dit topic een willen sluiten, heb ik geen problemen mee.
Houden ze hem open. ook goed![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef RM-rf het volgende:
Kamper-topic !!!!
Priscilla klaagt over Sjonnie dr ex, en diens huidige vriendin, die natuurljk in zijn verhaaljes trapt omdat ze zo stom is, in tegenstelling tot priscilla ...
Vroeger zaten dit soort mensen met een rood glitter-colbertje op een triangel of regenbuis te rammen, tijdens NCRV-zendtijd, maar nu merk je wat een effect de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg en die hang naar 'zelfstandig-woon-projecten' voor een effect hebben
Nee, ben ik niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maaruh..
Ben jij dat meissie dan van tv gister op sbs6 ?
- -> meisje + familie werd geterroridingest door ex-vriendje. Omdat ze het had uitgemaakt.
Nope, hij is 50% NL 50% Duitsquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Aha! Een smurk of marrokaan dus.
Pakken ze criminele vrouwen niet aan dan? Wel toch, zitten toch vrij veel in de bak.quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:39 schreef sig000 het volgende:
Op zich is 't postitief dan zo'n baggerkerel achter de tralies zit maar 't wordt ook tijd om die criminele vrouwen van tegenwoordig aan te pakken.![]()
Maar ze zijn wel tof die heftige mokkels als je ze onder de duim hebt.![]()
Ja zit er helemaal vol mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:03 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Pakken ze criminele vrouwen niet aan dan? Wel toch, zitten toch vrij veel in de bak.
Ik heb ook 't idee dat vrouwen steeds vetter worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:27 schreef ivosnivo het volgende:
Mijne is vet geworden, das ook fijn!
Dumpenquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat vrouwen steeds vetter worden.![]()
Maar wat doe je eraan?![]()
Ja dat zeg ik. The Worst Kind !quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maaruh..
Ben jij dat meissie dan van tv gister op sbs6 ?
- -> meisje + familie werd geterroridingest door ex-vriendje. Omdat ze het had uitgemaakt.
Moet een vrouw dan mager zijn? Ik ben zelf ook vrij stevig en ben daar juist blij mee, mijn vriend trouwens ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat vrouwen steeds vetter worden.![]()
Maar wat doe je eraan?![]()
Hij kan bijna niet lezen, en jij hebt een relatie gehad met zo'n retard??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Hij weet m`n Fok!naam niet en hij kan bijna niet lezen dus dat zal wel meevallen.
Er zijn wel meer mensen die niet goed kunnen lezen, die dysslectisch zijn. Maar dat betekend niet altijd dat zo`n persoon niet deugt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef LSS het volgende:
[..]
Hij kan bijna niet lezen, en jij hebt een relatie gehad met zo'n retard??![]()
of spellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die niet goed kunnen lezen, die dysslectisch zijn. Maar dat betekend niet altijd dat zo`n persoon niet deugt.
-s en d moet t zijn. Zo beter?quote:
ja psies, maar vertel eens meer over je ex.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
-s en d moet t zijn. Zo beter?
Het is hier een internet forum hoor, geen school. Hier mogen spelfouten worden gemaakt.
Waarom?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
-s en d moet t zijn. Zo beter?
Het is hier een internet forum hoor, geen school. Hier mogen spelfouten worden gemaakt.
dat is heden ten dage not done natuurlijk. vast een product van een verkrachting door een duitse knaap van de hitlerjugendquote:
1- gaat je niks aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja psies, maar vertel eens meer over je ex.
hoe was ie in bed?
waarom heeft ie je kunnen manipuleren?
waarom ben je zo blij dat ie vast zit?
is dat omdat je niet tegen je huidige vriend kan zeggen dat het over is?
denk je dat ie na zijn kortdurende gevangschap weer eieren tegen je huis gaat gooien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |